Nou ja, dat hij een echte vriendin heeft, en dat die hier Singles binnen komt stormen om mij uit te schelden. Vink wel coolquote:
Dingen teruglezen wat jezelf post lijkt me ook erg overbodig. Als je dat al niet meer kan onthouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik postte in die topics... das wat anders toch? Ik ga niet terug lezen naar wat ik weken terug heb gezegd...
Oooh zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, dat hij een echte vriendin heeft, en dat die hier Singles binnen komt stormen om mij uit te schelden. Vink wel cool
So what's your point dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dingen teruglezen wat jezelf post lijkt me ook erg overbodig. Als je dat al niet meer kan onthouden.
Bij leugens kan je beter een bookmark ervan maken is makkelijker terug te vinden.
Ik ben verbrand, weet je wel hoe pijnlijk dat is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zou het aan het weer liggen? Iedereen is zo lichtgeraakt.
Ik voel me juist prima de luxe.
Oh, ik ben niet zo goed met die paardennamen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grote verschil is dat ik hier het einde van de topics wel haal.
Heiden! Briefgeld in de kleingeldpot! Dat kan toch heul niet. Je doet toch ook geen suiker in de koffiepot!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Schatje? Heb je al boodschappen gedaan?. Er liggen nog briefgelddingen in de kleingeldpot.
Ik zou niet weten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zou het aan het weer liggen? Iedereen is zo lichtgeraakt.
Ik voel me juist prima de luxe.
Dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen wat voor "leven" hij heeft in dat andere topic, boeien...quote:
Wij hebben hagelslag in de Haagse Hopjes pot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden! Briefgeld in de kleingeldpot! Dat kan toch heul niet. Je doet toch ook geen suiker in de koffiepot!
Dat is het begin van het einde............... Kijk toch uit jongen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Schatje? Heb je al boodschappen gedaan?. Er liggen nog briefgelddingen in de kleingeldpot.
was geen PMquote:
Ik heb daadwerkelijk wel gwerkt vanmorgen en vanmiddag nog een beetje. MAar nu is het stil en saai en de tijd kruipt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Tally het volgende:
Ik zou niet weten.
Ik voel me echt onwijs goedEn ben lekker bezig!
Nou ja.. Werk ontwijkend
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeldt voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen wat voor "leven" hij heeft in dat andere topic, boeien...
Schande!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hebben hagelslag in de Haagse Hopjes pot.
En waarom moeten wij dat weten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeldt voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mij
Ooo, ik ben daar niet gaan lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeld voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mij
Gevolgd door "er ligt nog een creditcard in je portemonnee".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is het begin van het einde............... Kijk toch uit jongen.
Al lang. Je moet alleen straks uit werk even sapje halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
Gevolgd door "er ligt nog een creditcard in je portemonnee".
Dat is mijn uiteindelijke doelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gevolgd door "er ligt nog een creditcard in je portemonnee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |