Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
Ik heb het aangevuld!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent gebannedin mijn hoofd omdat je me hetero noemde.
quote:
nou ja, je lijkt wel de gemiddelde hetero huisvrouw dan![]()
Hm, origineel. Je moet het aan zien misschien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
I know, maar dit was maar een impulsaankoopjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Yup, precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Zo heb ik een shirtje wat ik helemaal niet echt nodig had, niet bijzonder is en nu nog schijnt te lubberen ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
impulsaankoopjes kunnen of heel goed uitvallen (anders had ik dit nooit gekocht) of heel slecht (buyers remorse
Kut... )
Nee, die ligt thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
Leuk tuniekje, Rip.
Heb je al een foto van je hoed?
Zo heb ik een shirtje dat perfect zit, een toffe kleur heeft en ontzettend cool staat op een spijkerbroek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo heb ik een shirtje wat ik helemaal niet echt nodig had, niet bijzonder is en nu nog schijnt te lubberen ook.![]()
Grmbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die ligt thuiszal er thuis wel eentje maken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heb ik een shirtje dat perfect zit, een toffe kleur heeft en ontzettend cool staat op een spijkerbroek.Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik pas liever kleding.Had bij Action ook leuk shirtje gezien maar durfde het niet te kopen.
Het is stretch, dus de kans dat het niet goed zit is uber kleinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh!
Maar ik pas liever kleding.Had bij Action ook leuk shirtje gezien maar durfde het niet te kopen.
I'm confused. Bij Action kun je koekjes kopen en kleding?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh!
Bij Action kan je zowat alles kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
I'm confused. Bij Action kun je koekjes kopen en kleding?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Action verkoopt álles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
Bij Action koop je allesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
En dat voor 1 euro, tering!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |