Nee, da,s een winkel.quote:
Ik koop geen schoenen bij de Action. Weinig eigenlijk... Ik heb er wel al m'n schoolspullen gekocht, schriften en zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er ook schoenen van. De zooltjes die ik later moest kopen waren nog duurder.
Sterker nog, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Serieus, ben je nooit in de Action geweest?
Crisisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Sterker nog, nog nooit van gehoord.
HEMA, V&D, Bijenkorf, that's it
Ik heb er mijn auto gekocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Kreator het volgende:
Niet bijna alles. álles.
"Hallo, verkoopt U ook kernfusie-apparten?"
"Bek houwe knul. Ergens bij de lampies achterin."
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Had nette schoenen nodig voor dat Alice feestje, een paar maanden terug. Ze lopen nog prima en zijn best leuk. Oh en heb er weleens simpele zwarte gekocht. Voor uitzendwerk moest ik weleens zwarte schoenen hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop geen schoenen bij de Action. Weinig eigenlijk... Ik heb er wel al m'n schoolspullen gekocht, schriften en zo
Maar verder kom je nog wel eens buiten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
Onder een steen genaamd A'damquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er mijn auto gekocht.
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
A'dam heeft er kennelijk twee, in relatief gezien uithoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef vencodark het volgende:
Het kan haast niet anders dan dat A'dam een Action heeft.![]()
A'dam heeft toch alles?
Pff, grachten. Ik kijk dagelijks op een gracht, ik woon in een gracht!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, ze hebben geeneens echte grachten.
Doe eens toeristisch!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
A'dam heeft er kennelijk twee, in relatief gezien uithoeken
Als ik toeristisch wil zijn, ga ik wel naar Madame Tassaud, het Sex Museum/Venus Tempel en het Anne Frank Museumquote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik toeristisch wil zijn, ga ik wel naar Madame Tassaud, het Sex Museum/Venus Tempel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |