abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82333658
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wat wil je nog onderzoeken dan in een corrupte staat ???

joran was in die kamer bediende hoorde ruzie, doodtrip meisje tussen 5 en 8 , joran verliet toen het hotel.
gaat voor de gezelligheid een paar duizend kilometer vluchten en had even geen zin in poker

kortom voor de nog altijd joran is onschuldig , is alleen in nederland van waarde. in peru heerst het geld. en de vader heeft geld en niemand in peru gelooft in joran's onschuld , zeker geen 2 keer. alleen in aruba en nederland krijg je mensen zo gelovig zodat onschuldig totdat schuld is bewezen

volg de berichten maar en alle uitspraken uit peru. JORAN is een mooi slachtoffer om aan de gewone burger van peru te laten zien kijk dat doen we met je als je iemand vermoord
dat maandenlang ondervragen sporen zoeken en weet ik veel , daar hebben ze in peru nog nooit van gehoort.

welk feit is er dan dat joran onschuldig moet zijn ?? de andere feiten zijn zo lekker duidelijk , slachten die kip !!!, vragen stellen we niet of veel later
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak. Ik beweer nergens dat ie onschuldig is. Maar dat betekent nog niet dat er verder niks meer onderzocht hoeft te worden.
En als jij alle feiten zo duidelijk weet, moet je effe de pliesie bellen in Peru.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:22:35 #202
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82333671
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.
Binnenkort heel waarschijnlijk één van zijn medegevangenen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:22:46 #203
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82333685
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

NEE! 25 jaar de cel in, dát zou zijn straf moeten zijn. Niet 25 jaar in een Peruaanse cel, dat is gewoon onmenselijk.
Dan moet je niet in Peru onmenselijke dingen uithalen.

Doet me een beetje denken aan die Nederlandse verkrachter die verbaasd was dat hij in een Braziliaanse gevangenis minder netjes behandeld werd.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_82333699
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.
Als ie een meisje vermoord heeft vind ik 'm niet 'arm' hoor.
pi_82333710
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Binnenkort heel waarschijnlijk één van zijn medegevangenen.
Idd
pi_82333713
wat staat er op zijn shirt
pi_82333724
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als ie een meisje vermoord heeft vind ik 'm niet 'arm' hoor.
Niet zo happen, is sarcasme.
pi_82333745
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef fespo het volgende:
wat staat er op zijn shirt
[ afbeelding ]
More beeps for your peeps.

En

Keep your game tight.
(Helaaaaas)
pi_82333758
O ja, Plonsplons. Gisteren waren ze in die hotelkamer wel degelijk met sporenonderzoek bezig.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:25:01 #210
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82333804
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens mij had hij het vliegtuig naar Nederland kunnen nemen aangezien Peru en Nederland geen uitleveringsverdrag hebben.
[..]
Dat lijkt mij ook, maar ik weet niet hoeveel tijd hij had. Of wellicht was hij bang dat ze er te snel achter zouden komen als hij met het vliegtuig zou gaan...wellicht was hij gewoon in paniek en acteerde hij instinctief.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:26:06 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_82333854
pi_82333923
quote:
De vlucht duurt acht uur. Pas rond 22.00 uur (Nederlandse tijd) wordt Van der Sloot in Peru verwacht. De vlucht duurt zo lang doordat hij met een vliegtuig van de politie wordt vervoerd.
Oh, gewoon de oude Zuid-Amerikaanse methode "we gingen met 5 man weg, we komen met 4 man aan".

Dag Joran
pi_82333938
quote:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste vak. Ik beweer nergens dat ie onschuldig is. Maar dat betekent nog niet dat er verder niks meer onderzocht hoeft te worden.
En als jij alle feiten zo duidelijk weet, moet je effe de pliesie bellen in Peru.
het ontgaat je hoe het werkt in deze landen
ik hoef niet te bellen de rechtzaak is als het aan peru ligt zo klaar als klontje
waarom onderzoek ???
wie moet er van joran's onschuld overtuigd worden ??? daar heeft niemand menselijk baat bij
pi_82334001
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik hoef niet te bellen de rechtzaak is als het aan peru ligt zo klaar als klontje
waarom onderzoek ???
wie moet er van joran's onschuld overtuigd worden ??? daar heeft niemand menselijk baat bij
Je bent echt dom he?
pi_82334016
Wat me eigenlijk verbaasd is dat die jongen zo weinig emotie laat zien. Maar misschien komt dat gewoon omdat hij niet spoort.
pi_82334034
Ze gaan daar wel heel pragmatisch om met het uitleveren van mensen. Niets papierwinkel, advocaten of procedures.
Gewoon naar de grens rijden/vliegen en zeggen 'loop in de richting van de zon'. Onderwijl staat aan de andere kant het welkomstcomite klaar.

Zouden ze hier ook eens moeten doen.
pi_82334041
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Nu draagt hij wel handboeien.
pi_82334070
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je bent echt dom he?
Jouw hoofd straalt ook niet bepaald intelligentie uit
pi_82334074
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Semisane het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.
Ja Gesteld - ik herhaal: gesteld - dat hij onschuldig is aan haar dood, dan nóg zorg je dat je wegkomt in een land als Peru. Ik vind het verhaal van die brute moord een beetje vreemd. Dat klinkt als het werk van een maniak, en hoewel Joran een behoorlijke maniak is, heeft hij geen maniakale trekjes in die zin, dacht ik. (Ik kan het trouwens niet weten, maar dat is mijn indruk).

Bij het Holloway-verhaal dacht ik eigenlijk dat het hem inderdaad was 'overkomen', in zo verre dat er geen opzet in het spel was. Misschien iets met drugs en drank, misschien een ongeluk, misschien een combinatie van die dingen, maar ik had nooit het idee dat hij dat meisje met opzet koelbloedig had vermoord. Wél dat hij haar koelbloedig in zee had laten dumpen - net zo erg, maar gezien de voorgeschiedenis (een dood meisje) en de daaruit voortvloeiende paniek, is het wel te begrijpen, hoe dom ook.

Maar dit was blijkbaar een gewelddadige afslachting. Dat is wel raar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:32:41 #220
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82334144
quote:

[..]

Sporenonderzoek is allang geweest. De vingerafdrukken van Joran staan gewoon in haar nek ( en die zullen ze dus ook echt wel gevonden hebben). Aangezien het zijn kamer was zit er al overal DNA en ik lig in een deuk als er lichaamssappen van hem in haar gevonden worden --> meisje vol zaad + dood = verkrachting.

Dat hoeven ze ook helemaal niet te bewijzen, alleen maar aannemelijk te maken. En met de voorgeschiedenis van Joran is dat niet zo heel moeilijk.
Dus hoppa, berechten. Dan, mocht hij het jammerlijk overleven, op een vliegtuig naar Amerika waar zijn zaak gewoon in behandeling genomen wordt en hij die bij aankomst kan gaan uitzitten.
pi_82334184
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, Plonsplons. Gisteren waren ze in die hotelkamer wel degelijk met sporenonderzoek bezig.
en denk jij dat als ze ander dna dan joran van der sloot of het meisje vinden dat ze dat melden ??

er wordt onderzoek gedaan om bewijs te zoeken wat joran schuldig maakt, kan je toch zeggen
uit onderzoek is gebleken dat joran op een gruwelijke manier een arm zielig vriendelijk en bij iedereen geliefd meisje ( net als natalee) gewurgd heeft enz,enz ,
en de rechter kan dan met gerust hart 25 jaar celstraf geven , en iedereen was blij en leefde nog lang en gelukkig
pi_82334249
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

waarom onderzoek ???
Ik begrijp niet van waaruit je schrijft. Bedoel je met die laatste zin dat dit de mening is van de Peruaanse autoriteiten, of ben je echt zo iemand die werkelijk vindt dat hij geen eerlijk proces verdient?
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82334295
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jouw hoofd straalt ook niet bepaald intelligentie uit
Bij jou zal het niet veel zijn, er is niet eens een hoofd te zien.
pi_82334318
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Ik begrijp niet van waaruit je schrijft. Bedoel je met die laatste zin dat dit de mening is van de Peruaanse autoriteiten, of ben je echt zo iemand die werkelijk vindt dat hij geen eerlijk proces verdient?
Ik volg die Plonsplons ook niet helemaal hoor.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:38:07 #225
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82334382
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Hij verdiend een proces zoals het hoort. Rechter, aanklager, advocaat en verdachte. Opsomming alle feiten, schuldig bevinden en dan opbossen/opknopen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:38:14 #226
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_82334391
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef CasB het volgende:
Wat me eigenlijk verbaasd is dat die jongen zo weinig emotie laat zien. Maar misschien komt dat gewoon omdat hij niet spoort.
Denk eerder dat hij nu gewoon in overlevingsmodus zit. Dan ga je niet ff een potje zitten janken.
pi_82334501
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef CasB het volgende:
Ik denk dat hij niet echt emotie kent zoals anderen dat kennen.
Lambo of Rekt
pi_82334559
voor de mensen die mijn menig nog niet snappen :

JORAN is in peru gewoon de klos, nu wel of niet schuldig !!!
er is geen belang bij een andere dader te zoeken. vader van peru meisje heeft er vrede mee dat de dader opgepakt is en zit voor moord.
de belangen voor joran tellen toch niet, en waarom zouden ze

dat wist joran maar al te goed vandaar dat hij geen seconde hoefde na te denken en dacht hier weg wezen !!!
pi_82334570
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Sporenonderzoek is allang geweest. De vingerafdrukken van Joran staan gewoon in haar nek ( en die zullen ze dus ook echt wel gevonden hebben). Aangezien het zijn kamer was zit er al overal DNA en ik lig in een deuk als er lichaamssappen van hem in haar gevonden worden --> meisje vol zaad + dood = verkrachting.

Dat hoeven ze ook helemaal niet te bewijzen, alleen maar aannemelijk te maken. En met de voorgeschiedenis van Joran is dat niet zo heel moeilijk.
Dus hoppa, berechten. Dan, mocht hij het jammerlijk overleven, op een vliegtuig naar Amerika waar zijn zaak gewoon in behandeling genomen wordt en hij die bij aankomst kan gaan uitzitten.

Iedereen (ook in de poker kringen) wist dat het meisje een lesbienne was .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82334594
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef johan555 het volgende:

[..]

Joran dacht dat ze blufte.
pi_82334638
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef plonsplons het volgende:

er is geen belang bij een andere dader te zoeken. vader van peru meisje heeft er vrede mee dat de dader opgepakt is en zit voor moord.

dat wist joran maar al te goed vandaar dat hij geen seconde hoefde na te denken en dacht hier weg wezen !!!
Nee, JIJ snapt het niet.

Verklaar eens, als Peru toch alleen Joran wilt, er wel nog een sporenonderzoek is gedaan op die hotelkamer.
Als er meerdere mensen bij betrokken zouden zijn zouden ze die net zo lief willen.
pi_82334657
quote:

Er is zeker belang bij om een andere dader te zoeken als die er mogelijk zou zijn. Anders loopt er nu een moordenaar rond die z'n staf ontloopt
Lambo of Rekt
pi_82334666
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet echt emotie kent zoals anderen dat kennen.
je moet wel tijd krijgen om emotie te tonen, het overkomt joran in een zeer snel tempo. als het 25 jaar heeft zullen we nog wel wat terror jaap traantjes zien
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:44:53 #234
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82334713
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef plonsplons het volgende:

[..]

je moet wel tijd krijgen om emotie te tonen, het overkomt joran in een zeer snel tempo. als het 25 jaar heeft zullen we nog wel wat terror jaap traantjes zien
Klein kind, ga jij even buiten spelen ofzo. Je snapt er toch geen donder van.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82334718
quote:

Ok, duidelijk. En waar sta jij?

Ben je het ermee eens dat hij moet zitten terwijl hij het misschien niet gedaan heeft? Want er is 'geen belang om een andere dader te zoeken', ergo hij gaat de gevangenis in, ongeacht of ze nou sporen vinden of niet.
pi_82334722
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef johan555 het volgende:

[..]

Daar wil ik nog even op inhaken. Heb vanmorgen namelijk gelezen dat ze niet verkracht is. Ze had zelfs haar kleding nog aan.
Wel doodgeslagen.

Maar de verhalen spreken elkaar nogal tegen. Gisteren lag ze nog topless toen ze haar vonden.
pi_82334943
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, JIJ snapt het niet.

Verklaar eens, als Peru toch alleen Joran wilt, er wel nog een sporenonderzoek is gedaan op die hotelkamer.
Als er meerdere mensen bij betrokken zouden zijn zouden ze die net zo lief willen.
nou ik geloof er niet in, de vader van het meisje heeft invloed, kwam op tv met foto van joran ( nog voor hij opgepakt was) en zei dit is de killer van mijn dochter. nu joran weer in peru is kan de vader aan zijn vooroordelen uiting geven en zal tevreden zijn , als in zijn ogen ze de dader hebben. meerdere daders maken de zaak maar complex en het is nu zo lekker eenvoudig.
ik geloof niet dat je de westerse normen moet hanteren in peru, waarheidsvinding lijkt me nou niet het sterkste punt in peru
pi_82334957
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daar wil ik nog even op inhaken. Heb vanmorgen namelijk gelezen dat ze niet verkracht is. Ze had zelfs haar kleding nog aan.
Wel doodgeslagen.

Maar de verhalen spreken elkaar nogal tegen. Gisteren lag ze nog topless toen ze haar vonden.
ja klopt en eerst was er bloed en messteken en daarna weer niet .
Ze heeft daar ook enkele dagen gelegen .
Ondanks het feit dat die kamer misschien op Joran's naam stond wil dat nog niet zeggen dat hij de dader ook is .
Ze zullen toch met technisch bewijs moeten bewijzen dat hij het gedaan heeft .
Dus misschien is hij na enkele verhoren weer een vrij man .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82335017
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er is zeker belang bij om een andere dader te zoeken als die er mogelijk zou zijn. Anders loopt er nu een moordenaar rond die z'n staf ontloopt
Om even advocaat van de duivel te spelen: Het is natuurlijk wel zo dat er een enorme politieke druk zit bij deze misdaad. Enerzijds omdat het de dochter is van een belangrijke ondernemer, anderzijds omdat een van de meest beruchte criminele verdachte is.
De autoriteiten zijn nu maar wat blij dat ze zowel de held zijn in de ogen van de vader, als in de ogen van zo'n beetje heel Noord-Amerika (en de rest van de wereld), omdat zij er wel in geslaagd zijn hem eindelijk te pakken.

Het kan dus zijn dat ze zich er nu gewoon bij neerleggen, omdat ze toch al 'gewonnen' hebben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:51:33 #240
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82335018
Ik denk toch dat hij goed nat is. Als er geen bewijs is dan maken ze wel bewijs in dat soort bananenrepublieken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82335023
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou ik geloof er niet in, de vader van het meisje heeft invloed, kwam op tv met foto van joran ( nog voor hij opgepakt was) en zei dit is de killer van mijn dochter. nu joran weer in peru is kan de vader aan zijn vooroordelen uiting geven en zal tevreden zijn , als in zijn ogen ze de dader hebben. meerdere daders maken de zaak maar complex en het is nu zo lekker eenvoudig.
ik geloof niet dat je de westerse normen moet hanteren in peru, waarheidsvinding lijkt me nou niet het sterkste punt in peru
Je denkt toch niet dat die vader zomaar ff een hekel heeft aan Joran. Die vader gaat er vanuit omdat hij de laatste was met wie z'n dochter gezien was + dat Joran degene is die op de vlucht slaat nadat hij in ZIJN kamer, HAAR doodgeslagen zou hebben.

MOCHT het zo zijn dat er een andere mogelijke dader is, zal die vader het liefst hebben dat de ECHTE dader gepakt wordt. En niet Joran...
Lambo of Rekt
pi_82335045
FOX:

Joran proclaims his innocence in Peru murder.
pi_82335092
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef johan555 het volgende:
FOX:

Joran proclaims his innocence in Peru murder.
Uiteraard.

Maar vergeet niet, dat ze met Joran en ook nog een groepje Russen is gesignaleerd? Die mogen ook ondervraagd worden natuurlijk.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:53:12 #244
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82335100
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Joran ging All-In...
pi_82335144
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Om even advocaat van de duivel te spelen: Het is natuurlijk wel zo dat er een enorme politieke druk zit bij deze misdaad. Enerzijds omdat het de dochter is van een belangrijke ondernemer, anderzijds omdat een van de meest beruchte criminele verdachte is.
De autoriteiten zijn nu maar wat blij dat ze zowel de held zijn in de ogen van de vader, als in de ogen van zo'n beetje heel Noord-Amerika (en de rest van de wereld), omdat zij er wel in geslaagd zijn hem eindelijk te pakken.

Het kan dus zijn dat ze zich er nu gewoon bij neerleggen, omdat ze toch al 'gewonnen' hebben.
Dat kan, ik ben beniewd naar het proces verder straks.
Lambo of Rekt
pi_82335177
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

En dus deelde Joran per ongeluk een bad beat uit
pi_82335236
Joran heeft straks wel de primeur om als enige Nederlander in de cel te zitten in Peru om iets anders dan drugssmokkel.
pi_82335271
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. En waar sta jij?

Ben je het ermee eens dat hij moet zitten terwijl hij het misschien niet gedaan heeft? Want er is 'geen belang om een andere dader te zoeken', ergo hij gaat de gevangenis in, ongeacht of ze nou sporen vinden of niet.
joran is een product van een verkeerde opvoeding en begeleiding. het is niet terug geroepen door vaders en moeders in de zaak holloway, dat gedonder met 40 verklaringen allemaal verschillend, dan geef je toch als ouder een rotschop zo van en nu vertel je hoe het echt zit !!!

zo ja joran moet gewoon zitten ook al heeft hij het niet gedaan !!! een seintje aan de mensheid zo ga je niet met de rechtsgang om, dat liegen je op den duur zeer duur komt te staan. mooi menselijk voorbeeld en streven toch om kinders op het rechte pad te houden.

al is de leugen nog zo snel , in peru rot je wel
pi_82335337
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef plonsplons het volgende:

Die vader hielp hem zelfs met wat hij moest doen en zeggen daar.
Lambo of Rekt
pi_82335363
quote:

[..]

zo ja joran moet gewoon zitten ook al heeft hij het niet gedaan !!! een seintje aan de mensheid zo ga je niet met de rechtsgang om, dat liegen je op den duur zeer duur komt te staan. mooi menselijk voorbeeld en streven toch om kinders op het rechte pad te houden.

Hier kan ik echt niet bij....

Wat je in feite zegt is dat het goed is voor de menselijkheid om een onschuldig persoon (want dat maakt jou niet uit) 25 jaar te laten wegrotten in een mensonterende cel....

Alleen omdat jij denkt dat dit ouders stimuleert hun kind 'beter' (ook weer in jouw ogen) op te voeden????

Wat heb jij dan voor opvoeding gehad vraag ik me af!
pi_82335419
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

LADIES AND GENTLEMEN :::: WE GOT HIM !!! zie eerder posting

het belang van een goed voorbeeld doet afschikken ???
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:01:00 #252
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82335423
Als ik het allemaal zo lees en wat er nu allemaal door elkaar loopt, geloof ik best in een

at the wrong place at the wrong time.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:03:44 #253
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82335551
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die vader hielp hem zelfs met wat hij moest doen en zeggen daar.
Die vader van Joran ligt al in 6 plankjes..
pi_82335594
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Die vader van Joran ligt al in 6 plankjes..
Dat weet ik.
Lambo of Rekt
pi_82335662
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef plonsplons het volgende:

[..]

het belang van een goed voorbeeld doet afschikken ???
Denk 't niet.

-
Nou, ik moet er helaas vandoor. Interessante discussie weer! Ciao.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:07:55 #256
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_82335718
Ik denk toch dat Joran "te slim" is om een meisje op zn eigen hotel kamer dood te slaan...

kom op die gast spoort niet, maar hij is niet dom volgens mij
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_82335771
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik denk toch dat Joran "te slim" is om een meisje op zn eigen hotel kamer dood te slaan...

kom op die gast spoort niet, maar hij is niet dom volgens mij
Ik vind het ook een heel opmerkelijke kwestie maar voorlopig heeft hij de schijn tegen.

Wellicht dat door de drugs/drank er een ruzie ontstond waarbij hij haar niet bedoelde dood te slaan, maar dat dus uit de hand liep en wel gebeurde.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:10:28 #258
3542 Gia
User under construction
pi_82335804
quote:

Tuurlijk, hij is vast onschuldig. Hij is erin geluisd.

Leg eens uit hoe dat dan gebeurd zou kunnen zijn?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:11:24 #259
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_82335835
de moeder van nathalee heeft gewoon iemand ingehuurd om em de klos te laten zijn?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:11:55 #260
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82335860
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn tegen , maar iedereen kan ergens ingeluist worden

JIj , ik , Joran ......
pi_82335899
quote:

Alles is voorlopig speculatie. Zowel uitkomend op "hij heeft haar vermoord" als op "het is allemaal een groot complot".

En ergens tussen die opties zit de waarheid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82335937
quote:

[..]

joran is een product van een verkeerde opvoeding en begeleiding. het is niet terug geroepen door vaders en moeders in de zaak holloway, dat gedonder met 40 verklaringen allemaal verschillend, dan geef je toch als ouder een rotschop zo van en nu vertel je hoe het echt zit !!!

joran is een product van een verkeerde opvoeding en begeleiding. het is niet terug geroepen door vaders en moeders

Ben ik dit keer met je eens plonssie
Misschien heeft hij Natalee ook wel een knal voor dr hoofd gegeven en bleef ze dood liggen .
Als hij toen naar de politie was gegaan was het doodslag
Volgens mij staat daar een jaar of 3 a 4 voor dan was ie nu allang weer vrij geweest .
Maar ik denk dat z'n Vader toen de regie in handen heeft genomen en gezegd heeft :"we
gaan het op Mijn manier doen om er onderuit te komen" .
Ik regel het wel want ik ben bijna rechter zal hij gezegd hebben
Die ouders zijn volgens mij net zo verantwoordelijk, want ze lieten een minderjarige jongen
naar casino's gaan , naar tenten gaan waar je 18 voor moet zijn etc .
Als je zo een kind opvoed is ie wel gedoemd te mislukken en gaat het van kwaad naar erger .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:13:46 #263
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_82335938
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef Bep het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn tegen , maar iedereen kan ergens ingeluist worden

JIj , ik , Joran ......
kan iedereen gebeuren ja....

en hij heeft meer vijanden dan vrienden denk ik...

een set-up is zo voor elkaar natuurlijk met hem in de buurt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:15:43 #264
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_82336020
Goed dat hij weg gaat rotten in de cel, echter is het rechtssysteem meer dan discutabel, dit laat zien dat eventueel onschuldigen vast kunnen komen te zitten.
pi_82336021
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de moeder van nathalee heeft gewoon iemand ingehuurd om em de klos te laten zijn?
Yeah right. Misschien moet er een Joran topic worden geopend in BNW.
pi_82336094
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee, dan had de moeder van nathalee nooit akkooord gegaan met die 250.000 dollar. zoek terug in het topic.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:17:52 #267
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82336100
Ik heb geen medelijden met Joran zelf, maar met de mensen die Joran heten.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:18:17 #268
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82336117
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:13 schreef johan555 het volgende:

[..]

joran is een product van een verkeerde opvoeding en begeleiding. het is niet terug geroepen door vaders en moeders

Ben ik dit keer met je eens plonssie
Misschien heeft hij Natalee ook wel een knal voor dr hoofd gegeven en bleef ze dood liggen .
Als hij toen naar de politie was gegaan was het doodslag
Volgens mij staat daar een jaar of 3 a 4 voor dan was ie nu allang weer vrij geweest .
Maar ik denk dat z'n Vader toen de regie in handen heeft genomen en gezegd heeft :"we
gaan het op Mijn manier doen om er onderuit te komen" .
Ik regel het wel want ik ben bijna rechter zal hij gezegd hebben
Die ouders zijn volgens mij net zo verantwoordelijk, want ze lieten een minderjarige jongen
naar casino's gaan , naar tenten gaan waar je 18 voor moet zijn etc .
Als je zo een kind opvoed is ie wel gedoemd te mislukken en gaat het van kwaad naar erger .
Mijn hemel wat een aannames zeg
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:20:01 #269
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82336183
Ik wacht rustig het verdere verloop van het onderzoek af , want later als zaken echt duidelijk zijn mogen we hem wat mij betreft weg laten rotten in de cel of misschien wel vrijspreken

Wij weten zo goed als niets nu
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:20:58 #270
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82336224
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef Bep het volgende:
Ik wacht rustig het verdere verloop van het onderzoek af , want later als zaken echt duidelijk zijn mogen we hem wat mij betreft weg laten rotten in de cel of misschien wel vrijspreken

Dan weet jij niks.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:21:39 #271
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82336264
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef Creeg het volgende:

[..]

Dan weet jij niks.
Ik weet niets nee , ik was er in beide zaken niet bij
pi_82336295
Wat was er eigenlijk gebeurd als Joran bij binnenkomst in Chili snel nog iemand vermoord had? Zou hij dan aan Nederland worden uitgeleverd ivm het verdrag tussen Chili en NL? Had zijn redding kunnen zijn..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:23:55 #273
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82336329
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
Wat was er eigenlijk gebeurd als Joran bij binnenkomst in Chili snel nog iemand vermoord had? Zou hij dan aan Nederland worden uitgeleverd ivm het verdrag tussen Chili en NL? Had zijn redding kunnen zijn..
Hoe wilde hij dat überhaupt doen.
pi_82336394
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef Bep het volgende:

Ik ben het met je eens.

Even hypothetisch...: hij heeft het niet gedaan.

Waarom ga je dan, als je iemand bebloed terug vind op jouw hotel kamer snel er vandoor?
1. De kans dat je weg komt is erg klein.
2. Je maakt het veel erger voor jezelf en jezelf ook ongeloofwaardiger door weg te rennen.
3. Je bent gelijk wéér negatief wereldnieuws, na Holloway.
4. Iedereen gaat er al gelijk vanuit dat je het gedaan hebt.

Zou die gozer in paniek handelen op zo'n moment? En het op een rennen zetten?
Lambo of Rekt
pi_82336433
quote:
Hele goede vraag. Ik ben ook wel beniewd naar het antwoord. Mensen met verstand van zaken aanwezig?
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:28:40 #276
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82336489
quote:
Ja dan wel, maar nog steeds blijft die moord aanwezig in Peru. Dus dan mag hij bij Peru alsnog niet weg.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:28:45 #277
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82336492
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

Waarom ga je dan, als je iemand bebloed terug vind op jouw hotel kamer snel er vandoor?
2. Je maakt het veel erger voor jezelf en jezelf ook ongeloofwaardiger door weg te rennen.

Misschien wel . wie weet hebben een paar (ik noem maar) een paar Russen het al bij hem aangegeven , joh je dokt ons nu 1,mil of anders

Joran: ah joh ...... het loopt niet zo'n vaart

Meisje wordt in zijn kamer vermoord

Tja , ik zou dan ook in blinde paniek verkeren en de benen nemen .

nee , het is niet ok , maar het kan wel zo gegaan zijn
pi_82336580
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:28 schreef Bep het volgende:

[..]

Misschien wel . wie weet hebben een paar (ik noem maar) een paar Russen het al bij hem aangegeven , joh je dokt ons nu 1,mil of anders

Joran: ah joh ...... het loopt niet zo'n vaart

Meisje wordt in zijn kamer vermoord

Tja , ik zou dan ook in blinde paniek verkeren en de benen nemen .

nee , het is niet ok , maar het kan wel zo gegaan zijn
Gewoon een soort van chantage, wij killen haar en jij zal veroordeeld worden omdat je al een kutnaam hebt in de media.

Zit wat in... mooi scenario ook ja.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:32:58 #279
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_82336641
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gewoon een soort van chantage, wij killen haar en jij zal veroordeeld worden omdat je al een kutnaam hebt in de media.

Zit wat in... mooi scenario ook ja.
Niet dat ik het geloof hoor , maar het kan wel
pi_82336708

Misschien is het wel zijn evil twin geweest.
pi_82336747
quote:

[..]

zal ik het eens verklappen , er waren ook nog eens twee surinaamse mannen bij ongeveer dezelfde leeftijd
de ene was sadistisch de andere die gaf dee pak slaag
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:37:21 #282
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82336774
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef plonsplons het volgende:

[..]

zal ik het eens verklappen , er waren ook nog eens twee surinaamse mannen bij ongeveer dezelfde leeftijd
de ene was sadistisch de andere die gaf dee pak slaag
Kan jij nou is opdonderen met je kut posts de hele tijd.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:38:10 #283
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82336795
Clown Joran nog steeds spoorloos...

vrijdag 4 juni 2010 @ 17:38:17 #284
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_82336799
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

Waarom je dan vlucht? Nou, misschien omdat hij ook wel weet dat iedereen er sowieso gelijk vanuit gaat dat hij het gedaan heeft? Ook als hij niet vlucht?

Er wordt een lijk gevonden in jouw hotelkamer, je bent gezien met het meisje, je hebt een zeer dubieuze reputatie door de Holoway zaak en de halve wereld heeft je daar al zonder bewijs voor veroordeeld. Bovendien zit je in een corrupt land waarbij deze feiten waarschijnlijk al genoeg zijn voor een veroordeling.

Dan heb je niks meer te verliezen... Ik zou het ook op een lopen zetten, ook als ik onschuldig was.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:43:57 #285
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_82336972
En nu even wat feiten:

Bron: Nu.nl

SANTIAGO - De van moord verdachte Joran van der Sloot is met een vliegtuig vanuit de Chileense hoofdstad Santiago naar Arica in het noorden van het land vertrokken.
Dat heeft een politiewoordvoerster in Santiago gezegd.
Vanuit Arica wordt hij de grens met Peru overgezet. De vlucht duurt acht uur. Pas laat in de avond (Nederlandse tijd) wordt hij in Peru verwacht.
pi_82337063
Wat een kutvlucht zal die hebben, erop gaan zitten wachten totdat je over de grens wordt gezet, waar ze echt een hekel aan je hebben
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:49:12 #287
16715 Mylene
*schatje*
pi_82337128
quote:
Familie flipte toen ze naam Joran googelden
AMSTERDAM - Familieleden van het vermoorde meisje Stephany Flores gingen door het lint toen ze de naam van Joran van der Sloot op internet googelden. Stephany was op dat moment vermist en nog niet bekend was dat ze inmiddels dood in de hotelkamer van Joran van der Sloot lag.

De broer van de 21-jarige Stephany, Enrique, vertelde dat vrijdag in het Amerikaanse programma 'The Early Show'. Na het opgeven van de vermissing kreeg de familie de bewakingsbeelden te zien uit het casino, waar Stephany en Joran samen waren. Het casino is eigendom van een vriend van de familie. Ze kregen bovendien zijn naam en het paspoortnummer te zien.

Eenmaal thuis ging Carolina, de vrouw van Enrique, speuren naar gegevens van Joran op internet. Toen de familie erachter kwam wie Joran is gingen ze door het lint en werden doodsbang. Een uur later werd Stephany gevonden. Ze lag met een gebroken nek op de grond in de hotelkamer van Joran. Hij wordt op dit moment overgevlogen naar Peru. Als hij in Peru schuldig wordt bevonden aan moord, kan hij daar zeker 25 jaar cel krijgen.
bron
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:53:55 #288
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82337269
Wat zegt Telegraaf? Hij ligt er bij mij uit.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:54:50 #289
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82337304
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 05:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Joran de eerste maand overleeft zou het weleens kunnen gaan redden, hij zal wel veel visite krijgen van nieuwsgierige Nederlandse backpackers die hem presentjes brengen waar hij in het chavot bescherming mee kan kopen...
Wat denk je nu? Dat het in die gevangenissen een zoete inval is? Voor 20 peso mag je op de foto met Joran en voor 500 peso mag je 'heads up' een uurtje pokeren?

Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:55:43 #290
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82337338
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef EggsTC het volgende:
Wat een kutvlucht zal die hebben, erop gaan zitten wachten totdat je over de grens wordt gezet, waar ze echt een hekel aan je hebben
Hij is slechts verdachte in de zaak he, geen dader.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:55:52 #291
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82337345
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat denk je nu? Dat het in die gevangenissen een zoete inval is? Voor 20 peso mag je op de foto met Joran en voor 500 peso mag je 'heads up' een uurtje pokeren?

Om vervolgens vermoord te worden. En dat is gratis.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:01:07 #292
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82337515
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Denk jij dan echt serieus dat iemand anders de dader is dan?
pi_82337530
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:01 schreef Creeg het volgende:

[..]

Als je het zo hoort allemaal is die kans echt miniem, het kan wel... maar de kans is uitermate klein.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:02:40 #294
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82337555
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je het zo hoort allemaal is die kans echt miniem, het kan wel... maar de kans is uitermate klein.
Tenzij zij zelfmoord heeft gepleegd. Alleen dat lijkt me niet. Ik lees nu ook de hele tijd dat ze gevonden werd met een gebroken nek. Die moeten ergens ruzie om gekregen hebben denk ik dan.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:06:38 #295
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_82337674
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:01 schreef Creeg het volgende:

[..]

Aangezien we niet alle feiten weten kunnen we niet zeggen dat het niet zo is. Kans is klein, maar het kan.
pi_82337704
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Juist hij is verdachte
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:08:00 #297
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82337715
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Aangezien we niet alle feiten weten kunnen we niet zeggen dat het niet zo is. Kans is klein, maar het kan.
Precies, de kans dat hij zei ik ga even 2 big macs halen, en hij komt terug en zij ligt daar met een gebroken nek en mesteken, is heel klein ja.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:17:28 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82338029
Kun je van bijvoorbeeld cocaïne gewelddadig worden?
pi_82338047
en
Lambo of Rekt
pi_82338054
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')