Denk eerder dat hij nu gewoon in overlevingsmodus zit. Dan ga je niet ff een potje zitten janken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef CasB het volgende:
Wat me eigenlijk verbaasd is dat die jongen zo weinig emotie laat zien. Maar misschien komt dat gewoon omdat hij niet spoort.
Ik denk dat hij niet echt emotie kent zoals anderen dat kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef CasB het volgende:
Wat me eigenlijk verbaasd is dat die jongen zo weinig emotie laat zien. Maar misschien komt dat gewoon omdat hij niet spoort.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sporenonderzoek is allang geweest. De vingerafdrukken van Joran staan gewoon in haar nek ( en die zullen ze dus ook echt wel gevonden hebben). Aangezien het zijn kamer was zit er al overal DNA en ik lig in een deuk als er lichaamssappen van hem in haar gevonden worden --> meisje vol zaad + dood = verkrachting.
Dat hoeven ze ook helemaal niet te bewijzen, alleen maar aannemelijk te maken. En met de voorgeschiedenis van Joran is dat niet zo heel moeilijk.
Dus hoppa, berechten. Dan, mocht hij het jammerlijk overleven, op een vliegtuig naar Amerika waar zijn zaak gewoon in behandeling genomen wordt en hij die bij aankomst kan gaan uitzitten.
Joran dacht dat ze blufte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef johan555 het volgende:
[..]
Iedereen (ook in de poker kringen) wist dat het meisje een lesbienne was .
Nee, JIJ snapt het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef plonsplons het volgende:
voor de mensen die mijn menig nog niet snappen :
JORAN is in peru gewoon de klos, nu wel of niet schuldig !!!
er is geen belang bij een andere dader te zoeken. vader van peru meisje heeft er vrede mee dat de dader opgepakt is en zit voor moord.
de belangen voor joran tellen toch niet, en waarom zouden ze
dat wist joran maar al te goed vandaar dat hij geen seconde hoefde na te denken en dacht hier weg wezen !!!
Er is zeker belang bij om een andere dader te zoeken als die er mogelijk zou zijn. Anders loopt er nu een moordenaar rond die z'n staf ontlooptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef plonsplons het volgende:
er is geen belang bij een andere dader te zoeken. vader van peru meisje heeft er vrede mee dat de dader opgepakt is en zit voor moord.
dat wist joran maar al te goed vandaar dat hij geen seconde hoefde na te denken en dacht hier weg wezen !!!
je moet wel tijd krijgen om emotie te tonen, het overkomt joran in een zeer snel tempo. als het 25 jaar heeft zullen we nog wel wat terror jaap traantjes zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet echt emotie kent zoals anderen dat kennen.
Klein kind, ga jij even buiten spelen ofzo. Je snapt er toch geen donder van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef plonsplons het volgende:
[..]
je moet wel tijd krijgen om emotie te tonen, het overkomt joran in een zeer snel tempo. als het 25 jaar heeft zullen we nog wel wat terror jaap traantjes zien
Ok, duidelijk. En waar sta jij?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef plonsplons het volgende:
Daar wil ik nog even op inhaken. Heb vanmorgen namelijk gelezen dat ze niet verkracht is. Ze had zelfs haar kleding nog aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef johan555 het volgende:
[..]
Iedereen (ook in de poker kringen) wist dat het meisje een lesbienne was .
nou ik geloof er niet in, de vader van het meisje heeft invloed, kwam op tv met foto van joran ( nog voor hij opgepakt was) en zei dit is de killer van mijn dochter. nu joran weer in peru is kan de vader aan zijn vooroordelen uiting geven en zal tevreden zijn , als in zijn ogen ze de dader hebben. meerdere daders maken de zaak maar complex en het is nu zo lekker eenvoudig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, JIJ snapt het niet.
Verklaar eens, als Peru toch alleen Joran wilt, er wel nog een sporenonderzoek is gedaan op die hotelkamer.
Als er meerdere mensen bij betrokken zouden zijn zouden ze die net zo lief willen.
ja klopt en eerst was er bloed en messteken en daarna weer niet .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar wil ik nog even op inhaken. Heb vanmorgen namelijk gelezen dat ze niet verkracht is. Ze had zelfs haar kleding nog aan.
Wel doodgeslagen.
Maar de verhalen spreken elkaar nogal tegen. Gisteren lag ze nog topless toen ze haar vonden.
Om even advocaat van de duivel te spelen: Het is natuurlijk wel zo dat er een enorme politieke druk zit bij deze misdaad. Enerzijds omdat het de dochter is van een belangrijke ondernemer, anderzijds omdat een van de meest beruchte criminele verdachte is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er is zeker belang bij om een andere dader te zoeken als die er mogelijk zou zijn. Anders loopt er nu een moordenaar rond die z'n staf ontloopt
Je denkt toch niet dat die vader zomaar ff een hekel heeft aan Joran. Die vader gaat er vanuit omdat hij de laatste was met wie z'n dochter gezien was + dat Joran degene is die op de vlucht slaat nadat hij in ZIJN kamer, HAAR doodgeslagen zou hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nou ik geloof er niet in, de vader van het meisje heeft invloed, kwam op tv met foto van joran ( nog voor hij opgepakt was) en zei dit is de killer van mijn dochter. nu joran weer in peru is kan de vader aan zijn vooroordelen uiting geven en zal tevreden zijn , als in zijn ogen ze de dader hebben. meerdere daders maken de zaak maar complex en het is nu zo lekker eenvoudig.
ik geloof niet dat je de westerse normen moet hanteren in peru, waarheidsvinding lijkt me nou niet het sterkste punt in peru
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef johan555 het volgende:
FOX:
Joran proclaims his innocence in Peru murder.
Dat kan, ik ben beniewd naar het proces verder straks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Om even advocaat van de duivel te spelen: Het is natuurlijk wel zo dat er een enorme politieke druk zit bij deze misdaad. Enerzijds omdat het de dochter is van een belangrijke ondernemer, anderzijds omdat een van de meest beruchte criminele verdachte is.
De autoriteiten zijn nu maar wat blij dat ze zowel de held zijn in de ogen van de vader, als in de ogen van zo'n beetje heel Noord-Amerika (en de rest van de wereld), omdat zij er wel in geslaagd zijn hem eindelijk te pakken.
Het kan dus zijn dat ze zich er nu gewoon bij neerleggen, omdat ze toch al 'gewonnen' hebben.
joran is een product van een verkeerde opvoeding en begeleiding. het is niet terug geroepen door vaders en moeders in de zaak holloway, dat gedonder met 40 verklaringen allemaal verschillend, dan geef je toch als ouder een rotschop zo van en nu vertel je hoe het echt zit !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. En waar sta jij?
Ben je het ermee eens dat hij moet zitten terwijl hij het misschien niet gedaan heeft? Want er is 'geen belang om een andere dader te zoeken', ergo hij gaat de gevangenis in, ongeacht of ze nou sporen vinden of niet.
Die vader hielp hem zelfs met wat hij moest doen en zeggen daar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef plonsplons het volgende:
al is de leugen nog zo snel , in peru rot je wel
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zo ja joran moet gewoon zitten ook al heeft hij het niet gedaan !!! een seintje aan de mensheid zo ga je niet met de rechtsgang om, dat liegen je op den duur zeer duur komt te staan. mooi menselijk voorbeeld en streven toch om kinders op het rechte pad te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |