abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82333658
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wat wil je nog onderzoeken dan in een corrupte staat ???

joran was in die kamer bediende hoorde ruzie, doodtrip meisje tussen 5 en 8 , joran verliet toen het hotel.
gaat voor de gezelligheid een paar duizend kilometer vluchten en had even geen zin in poker

kortom voor de nog altijd joran is onschuldig , is alleen in nederland van waarde. in peru heerst het geld. en de vader heeft geld en niemand in peru gelooft in joran's onschuld , zeker geen 2 keer. alleen in aruba en nederland krijg je mensen zo gelovig zodat onschuldig totdat schuld is bewezen

volg de berichten maar en alle uitspraken uit peru. JORAN is een mooi slachtoffer om aan de gewone burger van peru te laten zien kijk dat doen we met je als je iemand vermoord
dat maandenlang ondervragen sporen zoeken en weet ik veel , daar hebben ze in peru nog nooit van gehoort.

welk feit is er dan dat joran onschuldig moet zijn ?? de andere feiten zijn zo lekker duidelijk , slachten die kip !!!, vragen stellen we niet of veel later
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak. Ik beweer nergens dat ie onschuldig is. Maar dat betekent nog niet dat er verder niks meer onderzocht hoeft te worden.
En als jij alle feiten zo duidelijk weet, moet je effe de pliesie bellen in Peru.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:22:35 #202
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82333671
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.
Binnenkort heel waarschijnlijk één van zijn medegevangenen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:22:46 #203
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82333685
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

NEE! 25 jaar de cel in, dát zou zijn straf moeten zijn. Niet 25 jaar in een Peruaanse cel, dat is gewoon onmenselijk.
Dan moet je niet in Peru onmenselijke dingen uithalen.

Doet me een beetje denken aan die Nederlandse verkrachter die verbaasd was dat hij in een Braziliaanse gevangenis minder netjes behandeld werd.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_82333699
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.
Als ie een meisje vermoord heeft vind ik 'm niet 'arm' hoor.
pi_82333710
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Binnenkort heel waarschijnlijk één van zijn medegevangenen.
Idd
pi_82333713
wat staat er op zijn shirt
pi_82333724
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als ie een meisje vermoord heeft vind ik 'm niet 'arm' hoor.
Niet zo happen, is sarcasme.
pi_82333745
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef fespo het volgende:
wat staat er op zijn shirt
[ afbeelding ]
More beeps for your peeps.

En

Keep your game tight.
(Helaaaaas)
pi_82333758
O ja, Plonsplons. Gisteren waren ze in die hotelkamer wel degelijk met sporenonderzoek bezig.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:25:01 #210
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82333804
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens mij had hij het vliegtuig naar Nederland kunnen nemen aangezien Peru en Nederland geen uitleveringsverdrag hebben.
[..]
Dat lijkt mij ook, maar ik weet niet hoeveel tijd hij had. Of wellicht was hij bang dat ze er te snel achter zouden komen als hij met het vliegtuig zou gaan...wellicht was hij gewoon in paniek en acteerde hij instinctief.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:26:06 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_82333854
pi_82333923
quote:
De vlucht duurt acht uur. Pas rond 22.00 uur (Nederlandse tijd) wordt Van der Sloot in Peru verwacht. De vlucht duurt zo lang doordat hij met een vliegtuig van de politie wordt vervoerd.
Oh, gewoon de oude Zuid-Amerikaanse methode "we gingen met 5 man weg, we komen met 4 man aan".

Dag Joran
pi_82333938
quote:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste vak. Ik beweer nergens dat ie onschuldig is. Maar dat betekent nog niet dat er verder niks meer onderzocht hoeft te worden.
En als jij alle feiten zo duidelijk weet, moet je effe de pliesie bellen in Peru.
het ontgaat je hoe het werkt in deze landen
ik hoef niet te bellen de rechtzaak is als het aan peru ligt zo klaar als klontje
waarom onderzoek ???
wie moet er van joran's onschuld overtuigd worden ??? daar heeft niemand menselijk baat bij
pi_82334001
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik hoef niet te bellen de rechtzaak is als het aan peru ligt zo klaar als klontje
waarom onderzoek ???
wie moet er van joran's onschuld overtuigd worden ??? daar heeft niemand menselijk baat bij
Je bent echt dom he?
pi_82334016
Wat me eigenlijk verbaasd is dat die jongen zo weinig emotie laat zien. Maar misschien komt dat gewoon omdat hij niet spoort.
pi_82334034
Ze gaan daar wel heel pragmatisch om met het uitleveren van mensen. Niets papierwinkel, advocaten of procedures.
Gewoon naar de grens rijden/vliegen en zeggen 'loop in de richting van de zon'. Onderwijl staat aan de andere kant het welkomstcomite klaar.

Zouden ze hier ook eens moeten doen.
pi_82334041
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Nu draagt hij wel handboeien.
pi_82334070
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je bent echt dom he?
Jouw hoofd straalt ook niet bepaald intelligentie uit
pi_82334074
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Semisane het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.
Ja Gesteld - ik herhaal: gesteld - dat hij onschuldig is aan haar dood, dan nóg zorg je dat je wegkomt in een land als Peru. Ik vind het verhaal van die brute moord een beetje vreemd. Dat klinkt als het werk van een maniak, en hoewel Joran een behoorlijke maniak is, heeft hij geen maniakale trekjes in die zin, dacht ik. (Ik kan het trouwens niet weten, maar dat is mijn indruk).

Bij het Holloway-verhaal dacht ik eigenlijk dat het hem inderdaad was 'overkomen', in zo verre dat er geen opzet in het spel was. Misschien iets met drugs en drank, misschien een ongeluk, misschien een combinatie van die dingen, maar ik had nooit het idee dat hij dat meisje met opzet koelbloedig had vermoord. Wél dat hij haar koelbloedig in zee had laten dumpen - net zo erg, maar gezien de voorgeschiedenis (een dood meisje) en de daaruit voortvloeiende paniek, is het wel te begrijpen, hoe dom ook.

Maar dit was blijkbaar een gewelddadige afslachting. Dat is wel raar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:32:41 #220
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82334144
quote:

[..]

Sporenonderzoek is allang geweest. De vingerafdrukken van Joran staan gewoon in haar nek ( en die zullen ze dus ook echt wel gevonden hebben). Aangezien het zijn kamer was zit er al overal DNA en ik lig in een deuk als er lichaamssappen van hem in haar gevonden worden --> meisje vol zaad + dood = verkrachting.

Dat hoeven ze ook helemaal niet te bewijzen, alleen maar aannemelijk te maken. En met de voorgeschiedenis van Joran is dat niet zo heel moeilijk.
Dus hoppa, berechten. Dan, mocht hij het jammerlijk overleven, op een vliegtuig naar Amerika waar zijn zaak gewoon in behandeling genomen wordt en hij die bij aankomst kan gaan uitzitten.
pi_82334184
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, Plonsplons. Gisteren waren ze in die hotelkamer wel degelijk met sporenonderzoek bezig.
en denk jij dat als ze ander dna dan joran van der sloot of het meisje vinden dat ze dat melden ??

er wordt onderzoek gedaan om bewijs te zoeken wat joran schuldig maakt, kan je toch zeggen
uit onderzoek is gebleken dat joran op een gruwelijke manier een arm zielig vriendelijk en bij iedereen geliefd meisje ( net als natalee) gewurgd heeft enz,enz ,
en de rechter kan dan met gerust hart 25 jaar celstraf geven , en iedereen was blij en leefde nog lang en gelukkig
pi_82334249
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

waarom onderzoek ???
Ik begrijp niet van waaruit je schrijft. Bedoel je met die laatste zin dat dit de mening is van de Peruaanse autoriteiten, of ben je echt zo iemand die werkelijk vindt dat hij geen eerlijk proces verdient?
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82334295
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jouw hoofd straalt ook niet bepaald intelligentie uit
Bij jou zal het niet veel zijn, er is niet eens een hoofd te zien.
pi_82334318
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Ik begrijp niet van waaruit je schrijft. Bedoel je met die laatste zin dat dit de mening is van de Peruaanse autoriteiten, of ben je echt zo iemand die werkelijk vindt dat hij geen eerlijk proces verdient?
Ik volg die Plonsplons ook niet helemaal hoor.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:38:07 #225
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82334382
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Hij verdiend een proces zoals het hoort. Rechter, aanklager, advocaat en verdachte. Opsomming alle feiten, schuldig bevinden en dan opbossen/opknopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')