Maar dat is één ding, ik gooi alles op een hoop. Daar ligt nl ook die vrouwenhandel op en Natalee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel als hij haar impulsief om het leven brengt en in paniek vlucht. Slim betekent nog niet stabiel.
En dat hij niet stabiel is, lijkt mij in zijn geval een understatement.
Bangkokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar had/heeft hij die nachtclub en restaurant?
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
En nu komen er weer 8 andere verklaringen want dat werkte de vorige keer ook. In zijn hoofd is die vast heel slim, dat wel.
Klopt, alleen denk je gewoon niet zo rationeel na. En ik vermoed dat die Joran ook wel van een drankje / lijntje hield, dus hij zal niet helemaal nuchter zijn geweest op dat moment.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik begrijp je stelling heel goed, maar had hij dit niet vantevoren kunnen bedenken? Ik bedoel.. als je in een land als Peru een moord gaat plegen op zo'n geweldadige manier... tja, dan ben je niet handig bezig.
Ik mijd zelf dat soort landen al om te komen vanwege dit soort regimes, niet dat ik een moordenaar ben ofzo maar ik hou er gewoon uberhaupt al niet van om in zo'n land te zijn.
En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaamquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Hij hangt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
He's losing.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaam
Als ik je een tip mag geven, zet 'm nu vast want je kan er veel geld mee verdienenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.
Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.
Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen. Uitlevering zal wel niet gebeuren (aangezien hij ook nog berecht moet worden in Thailand) dus moet een beetje geluk lezen we over een maand of wat in de krant ''Nederlander omgekomen bij rellen in gevangenis''. Echter met het geluk van Joran zal het eerder zijn ''Nederlander zet rellen op in gevangenis en ontsnapt tijdens het tumult''.
En die vader van dat meisje heeft al wel connecties daar denk ik. Die geeft gewoon een paar dollar aan een van die bewakers en probleem opgelost...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.
Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom moet ie nog berecht worden in Thailand?
Welnee. Die Jaap leeft ook in z'n eigen wereldje en denkt ook dat hij het middelpunt van het universum is. Ik geloof echt geen ruk van wat die allemaal schrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Dus Jaap pwnd gewoon even Peter R. de Vries
Zet de cam dan maar op mensen die het slecht hebben buiten hun schuld om. Dat beseft iets zuiverder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Vrouwenhandel toch? Daarvoor werd hij gezocht toen en was gevlucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom moet ie nog berecht worden in Thailand?
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal eens rondneuzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?
Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, maar zal me niets verbazen als hij dit via Cambodja gedaan heeft.quote:Volgens verschillende bronnen verliet Van der Sloot de Thaise hoofdstad Bangkok in november 2008 halsoverkop. Zijn advocaat geeft aan dat, voor de eigen veiligheid van Van der Sloot, een voorarrest in Thailand beter vermeden kan worden.[31]
met het vliegtuigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?
Voordat de uitzending van Ego Peter was?quote:
Nou ja, ze kunnen natuurlijk slachtoffer zijn geweest van een beroving waarbij dat meisje dood ging, Joran was natuurlijk zó in paniek dat hij uit pure wanhoop op de vlucht sloeg omdat hij bang was dat hij wéér onterecht als dader zou worden aangemerkt. Je weet het nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen.
Dat zal inmiddels verklaring 3 wel zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen natuurlijk slachtoffer zijn geweest van een beroving waarbij dat meisje dood ging, Joran was natuurlijk zó in paniek dat hij uit pure wanhoop op de vlucht sloeg omdat hij bang was dat hij wéér onterecht als dader zou worden aangemerkt. Je weet het nooit
Waarom heeft Alabama een maand gewacht met die aanklacht?quote:Inmiddels hebben autoriteiten in de Amerikaanse staat Alabama Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld wegens afpersing van de moeder van Natalee Holloway. Van der Sloot is hoofdverdachte in de verdwijningszaak van deze Amerikaanse tiener op Aruba. Hij zou hebben aangeboden om voor ongeveer 200.000 euro de locatie van het lichaam van de Amerikaanse Natalee Holloway bekend te maken aan haar moeder Beth. Volgens de aanklacht zou Joran vorige maand al een deel van het bedrag op zijn rekening hebben ontvangen
Omdat die moeder dit nu pas heeft gemeld denk ik...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom heeft Alabama een maand gewacht met die aanklacht?
Dat weten we nu welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Chili kan Joran alleen huisarrest geven
De Chileense autoriteiten kunnen Joran van der Sloot formeel pas in voorarrest plaatsen als ze het internationale arrestatiebevel binnen hebben. Dat heeft het hoofd van de onderzoekspolitie van de Noord-Chileense grensstad Arica donderdag gezegd.
Het lokale hoofd van de politie, Nelson Oyarzún, legt uit wat er nu met Joran van de Sloot gaat gebeuren. Hij laat weten dat zijn gegevens in de hoofdstad Santiago worden genoteerd en zijn identiteit wordt geverifieerd. ,,We kunnen alleen zijn identiteitspapieren innemen en een schriftelijke verklaring afnemen'', aldus Oyarzún. Vervolgens wordt de Nederlander onder een soort huisarrest geplaatst, zodat hij niet kan ontsnappen.
De autoriteiten dachten dat Joran van de Sloot zich in Arica ophield, maar ze arresteerden hem op de snelweg tussen de hoofdstad Santiagio en de kustplaats Viña del Mar. Hij bevond zich toen ter hoogte van het plaatsje Curacaví, ongeveer 35 kilometer ten westen van de hoofdstad.
http://www.depers.nl/binn(...)uisarrest-geven.html
Dat gebeurd niet. Zij zetten hem vandaag over de grens bij Peru. Dan wordt hij meteen ingerekend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Chili kan Joran alleen huisarrest geven
Klopt, hij heeft bij mij op de HAN gezeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft hij gestudeerd.
Maar ook slimme mensen kunnen erg dom overkomen door hun gedrag.
Toevallig sociologie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft bij mij op de HAN gezeten.
eerst netjes twee koffers inpakken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen natuurlijk slachtoffer zijn geweest van een beroving waarbij dat meisje dood ging, Joran was natuurlijk zó in paniek dat hij uit pure wanhoop op de vlucht sloeg omdat hij bang was dat hij wéér onterecht als dader zou worden aangemerkt. Je weet het nooit
Hij is ooit begonnen aan een HBO-opleiding, niet eens afgemaakt dus dat zegt ook niks. Ik denk dat hij totaal geen discipline heeft en ipv aan een toekomst te bouwen voor het snelle (zwarte) geld gaat. Toch raar hoe iemand die zoveel kansen krijgt in zijn leven het allemaal weet te verpesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft hij gestudeerd.
Maar ook slimme mensen kunnen erg dom overkomen door hun gedrag.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
eerst netjes twee koffers inpakken natuurlijk![]()
is er al een feestje gepland de dag dat joran in de bak mag voor vele jaren ???
nationale feest dag in america en aruba ??
medeleiden kan je alleen maar hebben met joran omdat hij zo goed is opgevoed, ze hebben hem waarde en normen van aruba bijgebracht. echter nu heeft hij even vergeten wat vaders paul van der sloot tegen joran zei "jongen je mag alles uitspoken op aruba wij hier dekken je wel", in een ander land is dat helaas niet zo jongen. daar kan een vader van een meisje wel eens meer invloed hebben op een juiste rechtsgang
kortom ook als joran onschuldig is, zal de vader bloed ruiken en genoeg invloed hebben om een blije dochter in de grond te hebben ??? ook america heeft nog appeltje te schillen met joran, dus na 25 jaar mag joran nog eens de bak in voor afpersing.
wat moet het toch een geweldige dag zijn voor vele EINDELIJK !!!!!!!! WE GOT HIM![]()
![]()
Die jongen is ziek. Die is gewoon ziek. En als je zó ver heen bent maak je rare sprongen. En dan is Peru één van de laatste plaatsen waar je vast wilt zitten als je er zó aan toe bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie een hoog IQ heeft? Ik ken hem verder niet, maar al te intelligent komt ie op mij niet over van wat ik zo gezien en gehoord heb van hem.
]http://terrorjaap.nl/[/quote][/url]quote:Joran bekent iets ergs te hebben gedaan.
Beste lezer van mijn weblog,
De berichtgeving in de Telegraaf is onjuist. Mijn naam wordt ook genoemd. Bij deze mijn reactie.
Met grote schok heb ik kennis genomen van de dood van Tatiana Flores Stephany Ramirez in Peru. Als gebroken man schrijf ik nu deze woorden, omdat ik me enorm schuldig voel dat het me niet eerder gelukt is Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en zware therapie te ondergaan. Nog een slachtoffer, verschrikkelijk.
Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
Het afgelopen jaar werk ik samen met een van Joran's beste vertrouwelingen om Joran op het goede pad te krijgen. We hebben talloze initiatieven genomen om Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en intensieve therapie te ondergaan om zowel de wereld te verlossen van alle onzekerheid in de Holloway zaak alsmede zo Joran weer na zijn straf in het gareel te krijgen.
Zelf sprak ik Joran vorige week voor het laatst. Echter Joran's vriend sprak Joran nog zeer recent. Hij heeft hier dit over te zeggen:
"Ik had tot vlak voor 30 mei, nog contact met Joran. Hij zat in Peru, dat was bekend. In Aruba werd het hem teveel, de band met zijn moeder verslechterde, hij had weer eens geld vergokt. Dit zette zijn vlucht naar Peru op. Vlak voor het weekend was het duidelijk dat Joran in financiële nood verkeerde, hij was behoorlijk in de war. Gedreven door honger, de angst zijn hotel niet te kunnen betalen. Hij moest en zou aan geld komen, ik heb Joran nog nooit zo gefrustreerd meegemaakt als in die periode.
Hij vroeg me meerdere malen om geld te sturen, en was (naar eigen zeggen), in alle staten, en behoorlijk depressief. Hij vroeg kleine bedragen (om te eten), en werd behoorlijk driftig toen ik weigerde iets te sturen. Hij zei letterlijk rare dingen te kunnen doen, omdat niemand hem wilde helpen.
Het is een ophoping van frustratie, voor dat moment (het geldgebrek in een ver, vreemd land), maar ook zijn totale leven. Het werd hem allemaal teveel.
Ik zeg bij deze, de ruzie, en woordenwisseling met dat meisje ging naar alle waarschijnlijkheid over geld. Zijn prioriteit lag in die periode TOTAAL niet op seks, en hij was prikkelbaar door het feit dat niemand hem iets wilde geven.
Naderhand, had ik hem gesproken, hij zei "iets ergs te hebben gedaan". Hij sprak niet uit wat, maar was behoorlijk in paniek.
Het is me een raadsel hoe hij alsnog aan zijn geld kwam, en toch het land heeft kunnen verlaten (mogelijk had zij iets op zak). Aan de hand van mijn ervaringen (het contact voor en in het weekend), heb ik zo wel mijn vermoedens. Maar ik wacht alles af, omdat niks zeker is"
In de weken voor de moord is het helemaal mis gegaan met Joran. Na de dood van zijn vader is Joran weer in Aruba gaan wonen. Joran had nieuwe toekomstplannen. Hij zou in therapie en een sociaal werktraject gaan om zijn leven weer vorm te geven. Een week nadat hij zou worden opgenomen gebeurd dit.....
Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren.
Moge beide meisjes rusten in vrede.
Jaap Amesz
bron: [url=http://terrorjaap.nl/
hij heeft hoog spel gespeeld !!! maar ik denk dat hij nu verloren heeft van een waardige mede corruptequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die jongen is ziek. Die is gewoon ziek. En als je zó ver heen bent maak je rare sprongen. En dan is Peru één van de laatste plaatsen waar je vast wilt zitten als je er zó aan toe bent.
Welkom op FOK waar de stoere internetridders heersen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Kasparovi het volgende:
Hoe kan je nou mensen een Peruaanse gevangenis toewensen?? Ik begrijp dat echt niet.
heeft niets te maken met toewensen, als je hele ouwe topics eens doorleest natalee in de rebound bijvoorbeeld is wel duidelijk dat er voor en tegen standers waren en zijn van onze lieve ( o onze zoon doet zoiets niet bij meisjes) joran.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom op FOK waar de stoere internetridders heersen.
NEE! 25 jaar de cel in, dát zou zijn straf moeten zijn. Niet 25 jaar in een Peruaanse cel, dat is gewoon onmenselijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heeft niets te maken met toewensen, als je hele ouwe topics eens doorleest natalee in de rebound bijvoorbeeld is wel duidelijk dat er voor en tegen standers waren en zijn van onze lieve ( o onze zoon doet zoiets niet bij meisjes) joran.
joran heeft er lang voor moeten vechten, constant in de media en zijn hoofdprijs heeft hij nu gewonnen 25 jaar in cel peru !!!!. het is dus niet toewensen. maar erkenning voor al het werk wat joran er voor heeft moeten doen !!!
quote:Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
Jij bent de goedste, of was het nou beste!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef RooieHoed het volgende:
Wat een hoop hersenloze in dit topic zeg. Sommige berichten komen wel 10x voorbij op één pagina. Kan een moderator ze niet verplicht terugsturen naar de basisschool, zodat ze eerst lezen voordat ze iets posten
niet iedereen leest 24/7 dit topic hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef RooieHoed het volgende:
Wat een hoop hersenloze in dit topic zeg. Sommige berichten komen wel 10x voorbij op één pagina. Kan een moderator ze niet verplicht terugsturen naar de basisschool, zodat ze eerst lezen voordat ze iets posten
wel verbannen , nooit de zaak losgelatenquote:
quote:Joran van der Sloot onderweg naar Peru
Gepubliceerd : 4 juni 2010 - 3:23 pm | door Redactie RNW
Joran van der Sloot wordt door Chili uitgewezen naar Peru. Hij is momenteel per vliegtuig onderweg van Santiago naar het noorden van Chili, naar de luchthaven van Chacalluta. Vervolgens wordt hij door Chileense Interpol-agenten naar de grens gebracht.
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen, waar hij wordt opgewacht door Peruaanse functionarissen. De verdachte gaat dan per vliegtuig naar de hoofdstad Lima. In Peru wacht hem een strafproces.
De 22-jarige Van der Sloot werd donderdag door de Chileense politie aangehouden. Hij wordt verdacht van moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez. Zij werd dinsdag dood aangetroffen in een hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima, die op naam stond van Van der Sloot. Vast staat dat de Stephany door geweld om het leven is gekomen. Na met misdrijf vluchtte Joran naar buurland Chili, waar hij na een klopjacht werd aangehouden. Hij was op dat moment met een taxi onderweg van de kustplaats Viña del Mar naar de Chileense hoofdstad Santiago.
Celstraf
In Peru hangt Joran zeker 25 jaar celstraf boven het hoofd. Dat zegt Javier Villa Stein, president van het Peruaanse hooggerechtshof. Villa Stein spreekt van 'een wrede moord'. Hij zei dat dit soort misdaden zwaar moeten worden bestraft om mensenlevens te beschermen.
Straf in Peru uitzitten
Als Joran schuldig wordt bevonden, dan zal hij zijn straf in Peru moeten uitzitten. Nederland en Peru hebben nog geen afspraken over uitwisseling van gevangenen, al wordt er al wel ruim een jaar over onderhandeld. Nederland is akkoord met de tekst, maar Peru nog niet, zo laat het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag weten.
Het zogeheten WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat een gevangene - als hij dat wil en beide landen ermee instemmen - zijn straf, of een gedeelte daarvan, in het land van herkomst van uitzitten. In Peru zitten overigens 117 Nederlanders in de cel.
Weinig bijstand
Internationaal strafrechtdeskundige Geert-Jan Knoops zegt dat Joran vanuit Nederland geen bijzondere bescherming heeft te verwachten. De misdrijven die hij eventueel gepleegd heeft, hebben immers met Nederland niets te maken. 'Nederland kan hooguit consulaire bijstand verlenen', zegt Knoops. Volgens de strafpleiter zou Joran pas om overdracht van het vonnis kunnen vragen wanneer de uitspraak definitief is. 'En het kan heel lang duren voor dat het geval is.'
Afpersing moeder Natalee Holloway
Joran is inmiddels ook aangeklaagd door de Amerikaanse justitie, wegens afpersing. Hij zou de moeder van het verdwenen meisje Natalee Holloway in ruil voor 250.000 dollar hebben willen vertellen waar haar lichaam is. Een deel van het geld zou al zijn betaald. In de verdwijningszaak van Holloway is Van der Sloot nog steeds verdachte. De 18-jarige Amerikaanse verdween ook op 30 mei, nu vijf jaar geleden. Zij is voor het laatst gezien in het gezelschap van Joran, tijdens een avondje stappen op Aruba.
Ik zie zo een film shot voor me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef Felixa het volgende:
Als dat maar goed gaat, die 100 meter!![]()
[..]
Geniaal...ik zie het gewoon voor mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zie zo een film shot voor me.
Joran die vrij word gelaten en in slow motion de auto uit stapt. Dan een shot van voren terwijl het op de camera afloopt met hitte effecten. Shot van achter met op de achtergrond de Peruaanse politie. En dan opeens naast em een geblurde auto die aankomt racen. Joran die het op het rennen zet, Auto doet een drive-by shooting.
Joran liggend in een plas bloed, met een camerashot van boven uitzoomend.
The end
Kom je net je bed uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
Ik lees net op teletekst dat ze invallen bij Terror Jaap hebben gedaan in verband met de zaak die in de VS tegen Joran loopt. Het wordt echt elk uur gekker
[ afbeelding ]
Oquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
Ik lees net op teletekst dat ze invallen bij Terror Jaap hebben gedaan in verband met de zaak die in de VS tegen Joran loopt. Het wordt echt elk uur gekker
[ afbeelding ]
Ik dacht al wel dat het consequenties voor hem zou hebben om op z'n blog te zeggen dat Joran achter de dood van Nathalee en dat Peruaanse meisje zit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze daar in Peru niks mee doen hoor. Het is een andere zaak. En of ze aan strafvermindering doen is ook maar de vraag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of Joran nog uitleg gaat geven over Holloway, voor strafvermindering ofzo.
Ipv 6x per week Bubba in z'n kontgat, 3x per week Bubba in z'n kont.
Strafvermindering? Peru is geen provincie van Nederlandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of Joran nog uitleg gaat geven over Holloway, voor strafvermindering ofzo.
Ipv 6x per week Bubba in z'n kontgat, 3x per week Bubba in z'n kont.
de GROOTSTE MEDIA moordernaar is gevangen, heeft een hoog x factor gehalte hoorquote:
Dan wil ik ook nog even:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Joran per vliegtuig vertrokken naar Peru Santiago
Als hij in Peru schuldig wordt bevonden aan moord, kan hij daar zeker 25 jaar cel krijgen, aldus de president van het Peruaanse hooggerechtshof. Hij sprak van „een wrede moord” en vindt dat dit soort misdaden zwaar moeten worden bestraft om mensenlevens te beschermen.
De vader van het slachtoffer Stephany (21), een zakenman, hoopt dat de moordenaar van zijn dochter zal boeten voor wat hij heeft gedaan. Ik hoop dat mijn dochter gelukkig is nu ze weet dat deze moordenaar zal boeten voor wat hij heeft gedaan.” Volgens vader Ricardo Flores heeft de politie de auto van zijn dochter teruggevonden op ongeveer vijftig blokken van het hotel waar haar lichaam werd gevonden.
Wat ik wel vind, het is nog niet bewezen DAT hij het gedaan heeft, ik vind dat er wel op de zaken vooruit wordt gekeken...
Neu, het lijkt er inderdaad enorm op dat Joran onschdulig is... bedoel: 't is toch vrij normaal om jezelf met een taxi 1300 kilometer naar de grens te laten rijden als er een dood kind op je kamer ligtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat ik wel vind, het is nog niet bewezen DAT hij het gedaan heeft, ik vind dat er wel op de zaken vooruit wordt gekeken...
Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, het lijkt er inderdaad enorm op dat Joran onschdulig is... bedoel: 't is toch vrij normaal om jezelf met een taxi 1300 kilometer naar de grens te laten rijden als er een dood kind op je kamer ligt
Stuk normaler dan in die kamer blijvenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, het lijkt er inderdaad enorm op dat Joran onschdulig is... bedoel: 't is toch vrij normaal om jezelf met een taxi 1300 kilometer naar de grens te laten rijden als er een dood kind op je kamer ligt
Nou... voor Joran is dat inderdaad vrij normaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alleen zou het goed kunnen dat hij in het geval van Natalee wél schuldig is aan haar dood, omdat zij immers misschien nog in leven was, en enkel bewusteloos...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou... voor Joran is dat inderdaad vrij normaalToen er ooit een meisje onwel werd in zijn armen, besloot hij haar af te zinken in zee, terwijl hij niets met haar dood te maken had. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een héél klein hoekje, want nu overkomt het hem weer
Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?
Ow, ik snap het al, Joran ging natuurlijk 1300 km reizen om de politie van Chili in te schakelen.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stuk normaler dan in die kamer blijven
Wel lekker uitgeslapen, dat zie je zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
veel plezier in het mooie Peru.
Oeps, hij ziet er slecht uit. Zijn dat de eerste foto's uit Peru?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, die heeft niet veel geslapen vannacht!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Wel vet vest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Doodsoorzaak? Dus geen verder onderzoek naar sporen van DNA enzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De doodsoorzaak mag onderzocht worden. In de tussentijd kan Joran alvast zeepjes rapen.
you've got yourself a killer look there, babyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Dit compliment had hij nou net even nodig ja.quote:
Tuurlijk denk ik dat hij ook schuldig is, maar in feite gaan we uit van een bewering van haar vader, harde bewijzen zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tja, hij weet wat er komen gaat, dat kan je wel zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Inderdaad. Wat is er qua onderzoek nu gedaan dan? Ik bedoel, dat wijf ligt nu onder de grond. Hoe zit het dan met dna, wurgafdrukken en de hotel kamer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doodsoorzaak? Dus geen verder onderzoek naar sporen van DNA enzo?
Het is toch wel belangrijk te onderzoeken wat er precies is gebeurd, ondanks hoe schuldig we nu al denken dat ie is.
wat wil je nog onderzoeken dan in een corrupte staat ???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?
Tuurlijk, je wilt in zo'n geval graag een second opinion.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Noax het volgende:
[..]
Ow, ik snap het al, Joran ging natuurlijk 1300 km reizen om de politie van Chili in te schakelen.....
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik dat hij ook schuldig is, maar in feite gaan we uit van een bewering van haar vader, harde bewijzen zijn er nog niet.
En dan nog, welke lul gaat er een kamer boeken onder zijn eigen naam om vervolgens daar iemand af te slachten?!?
Bij Natalee Holloway ging hij toch wat nauwkeuriger te werk, hoewel daar waarschijnlijk zijn vader het brein achter het complot was.
Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit compliment had hij nou net even nodig ja.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |