abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82326979
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wel als hij haar impulsief om het leven brengt en in paniek vlucht. Slim betekent nog niet stabiel.

En dat hij niet stabiel is, lijkt mij in zijn geval een understatement.
Maar dat is één ding, ik gooi alles op een hoop. Daar ligt nl ook die vrouwenhandel op en Natalee.
Hoe het ook zij, moet je eens zien wat die daar allemaal over heeft geventileerd, dat zijn behoorlijke steken hoor. Hij wilde een grote jongen zijn maar zijn ego zit hem in de weg. Behalve labiel is het een kwajongen die bij de grote jongens wil horen.

En nu komen er weer 8 andere verklaringen want dat werkte de vorige keer ook. In zijn hoofd is die vast heel slim, dat wel.
Go hard or go home
pi_82327065
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar had/heeft hij die nachtclub en restaurant?
Bangkok
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82327095
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Noek het volgende:

En nu komen er weer 8 andere verklaringen want dat werkte de vorige keer ook. In zijn hoofd is die vast heel slim, dat wel.
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Lambo of Rekt
pi_82327100
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik begrijp je stelling heel goed, maar had hij dit niet vantevoren kunnen bedenken? Ik bedoel.. als je in een land als Peru een moord gaat plegen op zo'n geweldadige manier... tja, dan ben je niet handig bezig.

Ik mijd zelf dat soort landen al om te komen vanwege dit soort regimes, niet dat ik een moordenaar ben ofzo maar ik hou er gewoon uberhaupt al niet van om in zo'n land te zijn.
Klopt, alleen denk je gewoon niet zo rationeel na. En ik vermoed dat die Joran ook wel van een drankje / lijntje hield, dus hij zal niet helemaal nuchter zijn geweest op dat moment.

Ikzelf ga over een paar maanden naar Peru toe, dus zal wel extra voorzichtig zijn
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82327150
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82327168
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij hangt.
Echt hè, met één been in de hel.
Go hard or go home
pi_82327194
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaam
He's losing.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:58:06 #108
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_82327310
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.

Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_82327334
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.

Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Als ik je een tip mag geven, zet 'm nu vast want je kan er veel geld mee verdienen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:58:49 #110
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82327341
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.
Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen. Uitlevering zal wel niet gebeuren (aangezien hij ook nog berecht moet worden in Thailand) dus moet een beetje geluk lezen we over een maand of wat in de krant ''Nederlander omgekomen bij rellen in gevangenis''. Echter met het geluk van Joran zal het eerder zijn ''Nederlander zet rellen op in gevangenis en ontsnapt tijdens het tumult''.
pi_82327446
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.
Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen. Uitlevering zal wel niet gebeuren (aangezien hij ook nog berecht moet worden in Thailand) dus moet een beetje geluk lezen we over een maand of wat in de krant ''Nederlander omgekomen bij rellen in gevangenis''. Echter met het geluk van Joran zal het eerder zijn ''Nederlander zet rellen op in gevangenis en ontsnapt tijdens het tumult''.
Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.
Lambo of Rekt
pi_82327515
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.
En die vader van dat meisje heeft al wel connecties daar denk ik. Die geeft gewoon een paar dollar aan een van die bewakers en probleem opgelost...
pi_82327516
Waarom moet ie nog berecht worden in Thailand?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82327607
Dus Jaap pwnd gewoon even Peter R. de Vries
pi_82327628
quote:

goed idee!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:04:33 #116
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82327648
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.
pi_82327681
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Dus Jaap pwnd gewoon even Peter R. de Vries
Welnee. Die Jaap leeft ook in z'n eigen wereldje en denkt ook dat hij het middelpunt van het universum is. Ik geloof echt geen ruk van wat die allemaal schrijft.
pi_82327685
quote:

Zet de cam dan maar op mensen die het slecht hebben buiten hun schuld om. Dat beseft iets zuiverder.
"Nee ja nou, zie hem toch lijden. Wat afschuwelijk. Gelukkig hebben wij het wél goed. Wat gaan we eten vanavond?"
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:05:12 #119
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82327686
Mischien moeten we Joran een beetje helpen...een soort van glijmiddel inzameling aktie houden ofzo, hij zal dat toch nodig hebben straks.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_82327689
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwenhandel toch? Daarvoor werd hij gezocht toen en was gevlucht.
Lambo of Rekt
pi_82327827
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:10:03 #122
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82327904
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet. Zal eens rondneuzen.

*edit*
quote:
Volgens verschillende bronnen verliet Van der Sloot de Thaise hoofdstad Bangkok in november 2008 halsoverkop. Zijn advocaat geeft aan dat, voor de eigen veiligheid van Van der Sloot, een voorarrest in Thailand beter vermeden kan worden.[31]
Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, maar zal me niets verbazen als hij dit via Cambodja gedaan heeft.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:14:41 #123
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82328115
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

met het vliegtuig
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 juni 2010 @ 14:15:28 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82328151
En Nederland zou sowieso geen stappen ondernemen, maarja, da's Nederland, geen idee wat Thailand gedaan zou hebben.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_82328236
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

met het vliegtuig
Voordat de uitzending van Ego Peter was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')