Maar dat is één ding, ik gooi alles op een hoop. Daar ligt nl ook die vrouwenhandel op en Natalee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel als hij haar impulsief om het leven brengt en in paniek vlucht. Slim betekent nog niet stabiel.
En dat hij niet stabiel is, lijkt mij in zijn geval een understatement.
Bangkokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar had/heeft hij die nachtclub en restaurant?
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
En nu komen er weer 8 andere verklaringen want dat werkte de vorige keer ook. In zijn hoofd is die vast heel slim, dat wel.
Klopt, alleen denk je gewoon niet zo rationeel na. En ik vermoed dat die Joran ook wel van een drankje / lijntje hield, dus hij zal niet helemaal nuchter zijn geweest op dat moment.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik begrijp je stelling heel goed, maar had hij dit niet vantevoren kunnen bedenken? Ik bedoel.. als je in een land als Peru een moord gaat plegen op zo'n geweldadige manier... tja, dan ben je niet handig bezig.
Ik mijd zelf dat soort landen al om te komen vanwege dit soort regimes, niet dat ik een moordenaar ben ofzo maar ik hou er gewoon uberhaupt al niet van om in zo'n land te zijn.
En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaamquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Hij hangt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
He's losing.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En nu speelt hij een uitwedstrijd en nu is er wel een lichaam
Als ik je een tip mag geven, zet 'm nu vast want je kan er veel geld mee verdienenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.
Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef EggsTC het volgende:1 groot aspect ontbreekt echter dit keer; zijn vader waardoor hij een sterke positie had.
Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed om te weten dat zijn pa al lang en breed aan het rotten is. Terecht natuurlijk.
Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen. Uitlevering zal wel niet gebeuren (aangezien hij ook nog berecht moet worden in Thailand) dus moet een beetje geluk lezen we over een maand of wat in de krant ''Nederlander omgekomen bij rellen in gevangenis''. Echter met het geluk van Joran zal het eerder zijn ''Nederlander zet rellen op in gevangenis en ontsnapt tijdens het tumult''.
En die vader van dat meisje heeft al wel connecties daar denk ik. Die geeft gewoon een paar dollar aan een van die bewakers en probleem opgelost...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep hij kan heel goed manipuleren enzo maar dit keer moet hij wel heel erg zn best gaan doen denk ik. In die gevangenissen daar zijn ze niet zo snel onder de indruk heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Ik ben voor een eigen website voor Joran, www.joraninperu.nl ofzo. Hier kan je dan Joran 24 uur per dag volgen in de gevangenis via een webcam.
Als je dan een keer een kutdag hebt is twee keer klikken genoeg om te beseffen dat je het echt zo slecht nog niet hebt
Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom moet ie nog berecht worden in Thailand?
Welnee. Die Jaap leeft ook in z'n eigen wereldje en denkt ook dat hij het middelpunt van het universum is. Ik geloof echt geen ruk van wat die allemaal schrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Dus Jaap pwnd gewoon even Peter R. de Vries
Zet de cam dan maar op mensen die het slecht hebben buiten hun schuld om. Dat beseft iets zuiverder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef SebasM het volgende:
Vrouwenhandel toch? Daarvoor werd hij gezocht toen en was gevlucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom moet ie nog berecht worden in Thailand?
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat PrdV verhaal. Vrouwenhandel, drugshandel en afpersing iirc.
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal eens rondneuzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?
Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, maar zal me niets verbazen als hij dit via Cambodja gedaan heeft.quote:Volgens verschillende bronnen verliet Van der Sloot de Thaise hoofdstad Bangkok in november 2008 halsoverkop. Zijn advocaat geeft aan dat, voor de eigen veiligheid van Van der Sloot, een voorarrest in Thailand beter vermeden kan worden.[31]
met het vliegtuigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe is hij toen Thailand uitgekomen?
Voordat de uitzending van Ego Peter was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |