Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, het lijkt er inderdaad enorm op dat Joran onschdulig is... bedoel: 't is toch vrij normaal om jezelf met een taxi 1300 kilometer naar de grens te laten rijden als er een dood kind op je kamer ligt
Stuk normaler dan in die kamer blijvenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, het lijkt er inderdaad enorm op dat Joran onschdulig is... bedoel: 't is toch vrij normaal om jezelf met een taxi 1300 kilometer naar de grens te laten rijden als er een dood kind op je kamer ligt
Nou... voor Joran is dat inderdaad vrij normaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alleen zou het goed kunnen dat hij in het geval van Natalee wél schuldig is aan haar dood, omdat zij immers misschien nog in leven was, en enkel bewusteloos...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou... voor Joran is dat inderdaad vrij normaalToen er ooit een meisje onwel werd in zijn armen, besloot hij haar af te zinken in zee, terwijl hij niets met haar dood te maken had. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een héél klein hoekje, want nu overkomt het hem weer
Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?
Ow, ik snap het al, Joran ging natuurlijk 1300 km reizen om de politie van Chili in te schakelen.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stuk normaler dan in die kamer blijven
Wel lekker uitgeslapen, dat zie je zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
veel plezier in het mooie Peru.
Oeps, hij ziet er slecht uit. Zijn dat de eerste foto's uit Peru?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, die heeft niet veel geslapen vannacht!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Wel vet vest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Doodsoorzaak? Dus geen verder onderzoek naar sporen van DNA enzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De doodsoorzaak mag onderzocht worden. In de tussentijd kan Joran alvast zeepjes rapen.
you've got yourself a killer look there, babyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Dit compliment had hij nou net even nodig ja.quote:
Tuurlijk denk ik dat hij ook schuldig is, maar in feite gaan we uit van een bewering van haar vader, harde bewijzen zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tja, hij weet wat er komen gaat, dat kan je wel zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Caesu het volgende:
Inderdaad. Wat is er qua onderzoek nu gedaan dan? Ik bedoel, dat wijf ligt nu onder de grond. Hoe zit het dan met dna, wurgafdrukken en de hotel kamer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doodsoorzaak? Dus geen verder onderzoek naar sporen van DNA enzo?
Het is toch wel belangrijk te onderzoeken wat er precies is gebeurd, ondanks hoe schuldig we nu al denken dat ie is.
wat wil je nog onderzoeken dan in een corrupte staat ???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat betekent dat er niks meer onderzocht hoeft te worden van jou?
Tuurlijk, je wilt in zo'n geval graag een second opinion.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Noax het volgende:
[..]
Ow, ik snap het al, Joran ging natuurlijk 1300 km reizen om de politie van Chili in te schakelen.....
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik dat hij ook schuldig is, maar in feite gaan we uit van een bewering van haar vader, harde bewijzen zijn er nog niet.
En dan nog, welke lul gaat er een kamer boeken onder zijn eigen naam om vervolgens daar iemand af te slachten?!?
Bij Natalee Holloway ging hij toch wat nauwkeuriger te werk, hoewel daar waarschijnlijk zijn vader het brein achter het complot was.
Arme jongen gaat het nog zwaar zat krijgen. En het vest is gewoon cool. Ongeacht wie 'm draagt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit compliment had hij nou net even nodig ja.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, in landen als Peru zou ik precies hetzelfde hebben gedaan. Je dacht toch niet dat ik even lekker ga vertrouwen op de politie daar? Ik ben niet heel goed bij mijn hoofd, maar zo traag ben ik ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |