abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:21:55 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82328433
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TheThirdMark het volgende:

Maar ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Joran is imo een echte sociopaat en is tot nu toe nog met de meest maffe dingen weggekomen.
Nou ja, ze kunnen natuurlijk slachtoffer zijn geweest van een beroving waarbij dat meisje dood ging, Joran was natuurlijk zó in paniek dat hij uit pure wanhoop op de vlucht sloeg omdat hij bang was dat hij wéér onterecht als dader zou worden aangemerkt. Je weet het nooit
pi_82328470
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nou ja, ze kunnen natuurlijk slachtoffer zijn geweest van een beroving waarbij dat meisje dood ging, Joran was natuurlijk zó in paniek dat hij uit pure wanhoop op de vlucht sloeg omdat hij bang was dat hij wéér onterecht als dader zou worden aangemerkt. Je weet het nooit
Dat zal inmiddels verklaring 3 wel zijn.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:24:18 #128
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82328527
quote:
Inmiddels hebben autoriteiten in de Amerikaanse staat Alabama Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld wegens afpersing van de moeder van Natalee Holloway. Van der Sloot is hoofdverdachte in de verdwijningszaak van deze Amerikaanse tiener op Aruba. Hij zou hebben aangeboden om voor ongeveer 200.000 euro de locatie van het lichaam van de Amerikaanse Natalee Holloway bekend te maken aan haar moeder Beth. Volgens de aanklacht zou Joran vorige maand al een deel van het bedrag op zijn rekening hebben ontvangen
Waarom heeft Alabama een maand gewacht met die aanklacht?
pi_82328538

pi_82328545
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat zal inmiddels verklaring 3 wel zijn.
Lambo of Rekt
pi_82328644
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom heeft Alabama een maand gewacht met die aanklacht?
Omdat die moeder dit nu pas heeft gemeld denk ik...
C'est le ton qui fait la musique.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:30:54 #132
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82328820
Hier ligt Natalee Holloway waarschijnlijk:

De Bubalis Plas is een zoetwater lagune en verklaard tot Nationaal Park.

De Bubali Plas is door de regering officieel verklaard tot Nationaal Park. Deze zoetwater lagune ligt niet ver van de hotels vandaan, maar is een belangrijk leefgebied voor diverse vogelsoorten. Voorbeelden zijn de blauwe reiger, groene reiger, koereiger en de Amerikaanse zilverreiger. Om deze vogels te spotten, kunt u vanuit een toren over het moerasachtige graslandschap kijken.
pi_82328909
Chili kan Joran alleen huisarrest geven

De Chileense autoriteiten kunnen Joran van der Sloot formeel pas in voorarrest plaatsen als ze het internationale arrestatiebevel binnen hebben. Dat heeft het hoofd van de onderzoekspolitie van de Noord-Chileense grensstad Arica donderdag gezegd.
Het lokale hoofd van de politie, Nelson Oyarzún, legt uit wat er nu met Joran van de Sloot gaat gebeuren. Hij laat weten dat zijn gegevens in de hoofdstad Santiago worden genoteerd en zijn identiteit wordt geverifieerd. ,,We kunnen alleen zijn identiteitspapieren innemen en een schriftelijke verklaring afnemen'', aldus Oyarzún. Vervolgens wordt de Nederlander onder een soort huisarrest geplaatst, zodat hij niet kan ontsnappen.

De autoriteiten dachten dat Joran van de Sloot zich in Arica ophield, maar ze arresteerden hem op de snelweg tussen de hoofdstad Santiagio en de kustplaats Viña del Mar. Hij bevond zich toen ter hoogte van het plaatsje Curacaví, ongeveer 35 kilometer ten westen van de hoofdstad.

http://www.depers.nl/binn(...)uisarrest-geven.html
pi_82329082
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:

De Chileense autoriteiten kunnen Joran van der Sloot formeel pas in voorarrest plaatsen als ze het internationale arrestatiebevel binnen hebben. Dat heeft het hoofd van de onderzoekspolitie van de Noord-Chileense grensstad Arica donderdag gezegd.
Het lokale hoofd van de politie, Nelson Oyarzún, legt uit wat er nu met Joran van de Sloot gaat gebeuren. Hij laat weten dat zijn gegevens in de hoofdstad Santiago worden genoteerd en zijn identiteit wordt geverifieerd. ,,We kunnen alleen zijn identiteitspapieren innemen en een schriftelijke verklaring afnemen'', aldus Oyarzún. Vervolgens wordt de Nederlander onder een soort huisarrest geplaatst, zodat hij niet kan ontsnappen.

De autoriteiten dachten dat Joran van de Sloot zich in Arica ophield, maar ze arresteerden hem op de snelweg tussen de hoofdstad Santiagio en de kustplaats Viña del Mar. Hij bevond zich toen ter hoogte van het plaatsje Curacaví, ongeveer 35 kilometer ten westen van de hoofdstad.

http://www.depers.nl/binn(...)uisarrest-geven.html
Dat weten we nu wel
pi_82329330
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dat gebeurd niet. Zij zetten hem vandaag over de grens bij Peru. Dan wordt hij meteen ingerekend.
pi_82329383
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb heeft hij gestudeerd.
Maar ook slimme mensen kunnen erg dom overkomen door hun gedrag.
Klopt, hij heeft bij mij op de HAN gezeten.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:45:16 #137
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82329485
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt, hij heeft bij mij op de HAN gezeten.
Toevallig sociologie?
pi_82329761
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

eerst netjes twee koffers inpakken natuurlijk
is er al een feestje gepland de dag dat joran in de bak mag voor vele jaren ???
nationale feest dag in america en aruba ??

medeleiden kan je alleen maar hebben met joran omdat hij zo goed is opgevoed, ze hebben hem waarde en normen van aruba bijgebracht. echter nu heeft hij even vergeten wat vaders paul van der sloot tegen joran zei "jongen je mag alles uitspoken op aruba wij hier dekken je wel", in een ander land is dat helaas niet zo jongen. daar kan een vader van een meisje wel eens meer invloed hebben op een juiste rechtsgang

kortom ook als joran onschuldig is, zal de vader bloed ruiken en genoeg invloed hebben om een blije dochter in de grond te hebben ??? ook america heeft nog appeltje te schillen met joran, dus na 25 jaar mag joran nog eens de bak in voor afpersing.

wat moet het toch een geweldige dag zijn voor vele EINDELIJK !!!!!!!! WE GOT HIM
pi_82329872
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef Flounder het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb heeft hij gestudeerd.
Maar ook slimme mensen kunnen erg dom overkomen door hun gedrag.
Hij is ooit begonnen aan een HBO-opleiding, niet eens afgemaakt dus dat zegt ook niks. Ik denk dat hij totaal geen discipline heeft en ipv aan een toekomst te bouwen voor het snelle (zwarte) geld gaat. Toch raar hoe iemand die zoveel kansen krijgt in zijn leven het allemaal weet te verpesten.

Maar ik ken hem verder niet ofzo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:55:29 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_82329980
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef plonsplons het volgende:

[..]

eerst netjes twee koffers inpakken natuurlijk
is er al een feestje gepland de dag dat joran in de bak mag voor vele jaren ???
nationale feest dag in america en aruba ??

medeleiden kan je alleen maar hebben met joran omdat hij zo goed is opgevoed, ze hebben hem waarde en normen van aruba bijgebracht. echter nu heeft hij even vergeten wat vaders paul van der sloot tegen joran zei "jongen je mag alles uitspoken op aruba wij hier dekken je wel", in een ander land is dat helaas niet zo jongen. daar kan een vader van een meisje wel eens meer invloed hebben op een juiste rechtsgang

kortom ook als joran onschuldig is, zal de vader bloed ruiken en genoeg invloed hebben om een blije dochter in de grond te hebben ??? ook america heeft nog appeltje te schillen met joran, dus na 25 jaar mag joran nog eens de bak in voor afpersing.

wat moet het toch een geweldige dag zijn voor vele EINDELIJK !!!!!!!! WE GOT HIM
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:01:01 #141
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82330227
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:02:57 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82330314
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ie een hoog IQ heeft? Ik ken hem verder niet, maar al te intelligent komt ie op mij niet over van wat ik zo gezien en gehoord heb van hem.
Die jongen is ziek. Die is gewoon ziek. En als je zó ver heen bent maak je rare sprongen. En dan is Peru één van de laatste plaatsen waar je vast wilt zitten als je er zó aan toe bent.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:07:35 #143
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82330505
quote:
Joran bekent iets ergs te hebben gedaan.

Beste lezer van mijn weblog,

De berichtgeving in de Telegraaf is onjuist. Mijn naam wordt ook genoemd. Bij deze mijn reactie.

Met grote schok heb ik kennis genomen van de dood van Tatiana Flores Stephany Ramirez in Peru. Als gebroken man schrijf ik nu deze woorden, omdat ik me enorm schuldig voel dat het me niet eerder gelukt is Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en zware therapie te ondergaan. Nog een slachtoffer, verschrikkelijk.

Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.

Het afgelopen jaar werk ik samen met een van Joran's beste vertrouwelingen om Joran op het goede pad te krijgen. We hebben talloze initiatieven genomen om Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en intensieve therapie te ondergaan om zowel de wereld te verlossen van alle onzekerheid in de Holloway zaak alsmede zo Joran weer na zijn straf in het gareel te krijgen.

Zelf sprak ik Joran vorige week voor het laatst. Echter Joran's vriend sprak Joran nog zeer recent. Hij heeft hier dit over te zeggen:

"Ik had tot vlak voor 30 mei, nog contact met Joran. Hij zat in Peru, dat was bekend. In Aruba werd het hem teveel, de band met zijn moeder verslechterde, hij had weer eens geld vergokt. Dit zette zijn vlucht naar Peru op. Vlak voor het weekend was het duidelijk dat Joran in financiële nood verkeerde, hij was behoorlijk in de war. Gedreven door honger, de angst zijn hotel niet te kunnen betalen. Hij moest en zou aan geld komen, ik heb Joran nog nooit zo gefrustreerd meegemaakt als in die periode.

Hij vroeg me meerdere malen om geld te sturen, en was (naar eigen zeggen), in alle staten, en behoorlijk depressief. Hij vroeg kleine bedragen (om te eten), en werd behoorlijk driftig toen ik weigerde iets te sturen. Hij zei letterlijk rare dingen te kunnen doen, omdat niemand hem wilde helpen.

Het is een ophoping van frustratie, voor dat moment (het geldgebrek in een ver, vreemd land), maar ook zijn totale leven. Het werd hem allemaal teveel.
Ik zeg bij deze, de ruzie, en woordenwisseling met dat meisje ging naar alle waarschijnlijkheid over geld. Zijn prioriteit lag in die periode TOTAAL niet op seks, en hij was prikkelbaar door het feit dat niemand hem iets wilde geven.
Naderhand, had ik hem gesproken, hij zei "iets ergs te hebben gedaan". Hij sprak niet uit wat, maar was behoorlijk in paniek.

Het is me een raadsel hoe hij alsnog aan zijn geld kwam, en toch het land heeft kunnen verlaten (mogelijk had zij iets op zak). Aan de hand van mijn ervaringen (het contact voor en in het weekend), heb ik zo wel mijn vermoedens. Maar ik wacht alles af, omdat niks zeker is"

In de weken voor de moord is het helemaal mis gegaan met Joran. Na de dood van zijn vader is Joran weer in Aruba gaan wonen. Joran had nieuwe toekomstplannen. Hij zou in therapie en een sociaal werktraject gaan om zijn leven weer vorm te geven. Een week nadat hij zou worden opgenomen gebeurd dit.....

Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren.

Moge beide meisjes rusten in vrede.

Jaap Amesz
bron: [url=http://terrorjaap.nl/
]http://terrorjaap.nl/[/quote][/url]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82330614
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Die jongen is ziek. Die is gewoon ziek. En als je zó ver heen bent maak je rare sprongen. En dan is Peru één van de laatste plaatsen waar je vast wilt zitten als je er zó aan toe bent.
hij heeft hoog spel gespeeld !!! maar ik denk dat hij nu verloren heeft van een waardige mede corrupte
ik denk dat alleen veel geld hem nog kan redden ( stel 250.000 dollar ) om de rechter om te kopen
hebben ze dat in aruba nog voor joran over ???
verder zal de rechtzaak een mooi toneel stukje zijn , maar uitkomst al bekend

het de vader van het laatste vermoorde meisje al contact met de holloways , voor een tegenbod voor de rechter ??
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:16:59 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82330870
Zijn ouders lijken hem de hand boven het hoofd te hebben gehouden in situaties waarin duidelijk had moeten worden wat hij werkelijk gedaan had. Zo is hij waarschijnlijk met al die dingen weggekomen. En dat gaat dan van kwaad tot erger want hij wordt niet gecorrigeerd. Dit is ook een vorm van verwaarlozing. En als die jongen al ziek is, dan wordt dat alleen maar erger omdat nooit echt duidelijk wordt dat ie ontspoort.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:17:42 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_82330900
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Kasparovi het volgende:
Hoe kan je nou mensen een Peruaanse gevangenis toewensen?? Ik begrijp dat echt niet.
Welkom op FOK waar de stoere internetridders heersen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_82330991
Wat een hoop hersenloze in dit topic zeg. Sommige berichten komen wel 10x voorbij op één pagina. Kan een moderator ze niet verplicht terugsturen naar de basisschool, zodat ze eerst lezen voordat ze iets posten
pi_82331416
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Welkom op FOK waar de stoere internetridders heersen.
heeft niets te maken met toewensen, als je hele ouwe topics eens doorleest natalee in de rebound bijvoorbeeld is wel duidelijk dat er voor en tegen standers waren en zijn van onze lieve ( o onze zoon doet zoiets niet bij meisjes) joran.
joran heeft er lang voor moeten vechten, constant in de media en zijn hoofdprijs heeft hij nu gewonnen 25 jaar in cel peru !!!!. het is dus niet toewensen. maar erkenning voor al het werk wat joran er voor heeft moeten doen !!!
pi_82331449
hersenloze ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82331491
Hey duikkie
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')