Dom artikel met heel veel "zou" en "volgens die en die" op nu.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dat hij vanmiddag bekend heeft?
Ze hebben ook dezelfde bloedgroep, en dus is het de schuld van de bloedbankquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, inderdaadHet zit namelijk zo: Patries is een naam die begint met een P, en Peru is een land dat ook begint met een... juist. Dit is geen toeval, en dat is ook bevestigd door anonieme bronnen dicht bij Patries. Daar komt nog bij dat Patries en Joran allebei het sterrenbeeld Vissen hebben, met een ascendant Stier. Ditzelfde zou ook gelden voor het Peruaanse slachtoffer, dat - toeval komt nooit alleen - schoenmaat 38 had, net als Natalee Holloway en, inderdaad, Patries. Alles grijpt in elkaar in deze onverkwikkelijke zaak, die nog lang niet is opgelost, maar als het ligt aan ons mooie sterrenstelsel, zal dat niet lang meer duren
Nergens. Alleen een vaag verhaal over een telefoontje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dat hij vanmiddag bekend heeft?
Sowieso het idee al. Jarenlang justitie in 3 landen op het verkeerde been zetten en dan bekennen via de telefoon aan een bekende?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nergens. Alleen een vaag verhaal over een telefoontje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ze hebben ook dezelfde bloedgroep, en dus is het de schuld van de bloedbank
Ja, dat ging over dinsdag, maar niet over afgelopen middag voorzover ik kan vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Telegraaf!
Joran "zou" bekend hebben aan een pokervriend en Terror Jaap, wie dat ook moge zijn, volgens de krant van wakker Nederland
Nee, dat is er blijkbaar door die vogel van 'je krantje' tussen getwitterd:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:38 schreef Pek het volgende:
Dat "afgelopen middag" heb ik dan weer niet meegekregen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Creeg het volgende:
Vind je het gek dat het niet in je krantje stond. Hij heeft pas vanmiddag bekend, en die krantjes van jou zijn vanmorgen gedrukt. Dus morgen moet je weer even een nieuwe halen, dan lees jij iets over een bekentenis.
voor die moeder is het inderdaad erg klote maar met joran kan ik geen medelijden hebben, kan het me echt niet voorstellen dat hij onschuldig isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:10 schreef dpgargoyle het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe erg dit moet zijn voor die moeder. Eerst vorig jaar ofzo d'r man dood en nu d'r zoon in een dodencelletje.
Maarja, ik ben dan ook een softie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:54 schreef Morendo het volgende:
Of de hele gebeurtenis is gewoon in scène gezet als viral-campagne voor een rechtsbijstandverzekering. Veel mensen gaan binnenkort weer op vakantie.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:09 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gewoon een real life Bully.
En daarvoor wil je 25 jaar in een Peruaanse cel zitten. Ik wens hem toch veel sterkte. Ik heb zo'n gevoel dat hij dat erg hard nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Joran de eerste maand overleeft zou het weleens kunnen gaan redden, hij zal wel veel visite krijgen van nieuwsgierige Nederlandse backpackers die hem presentjes brengen waar hij in het chavot bescherming mee kan kopen...
Nee hoor. Leugen-detectors gaan op meerdere dingen dan alleen leugens af. Als je zenuwachtig bent, kwaad, opgewonden, het kan allemaal zorgen voor een 'false positive'.quote:
Alles bij elkaar is dat idd niet te geloven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
voor die moeder is het inderdaad erg klote maar met joran kan ik geen medelijden hebben, kan het me echt niet voorstellen dat hij onschuldig is
Strength in numbers. MS-13, zitten die al in Peru? Ik wens hem veel succes met die homeboys. Dat is toch altijd een beetje zijn doelgroep geweest. Hoewel ik twijfel of Joran ze echt van dichtbij wil meemakenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:10 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat hij het wel maakt in de gevangenis en baas wordt. Hij is 3 koppen groter dan de gemiddelde mexicaan en heeft dikke connecties, geld en survival instincts.
Ik denk trouwens dat hij niet eens naar de bak gaat. Hij komt wel met een gigantisch houdini act.
Echt niet... met die babyface is hij buttfucked for life. Prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:10 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat hij het wel maakt in de gevangenis en baas wordt. Hij is 3 koppen groter dan de gemiddelde mexicaan en heeft dikke connecties, geld en survival instincts.
Jezus, wat voor supercrimineel denk je dat hij isquote:Ik denk trouwens dat hij niet eens naar de bak gaat. Hij komt wel met een gigantisch houdini act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |