FUUUU!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:17 schreef Maisnon het volgende:
En wat doe je dandan maak je een zwart op grijze saaie site alleen in het Duits.
Ja, en hij is gaaf! Dat nummer rond 33 minuten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:16 schreef MouzurX het volgende:
Is Fas er trouwens ook? Die liveset al geluisterd?
Heb ik in het vorige topic uitgelegd, dekhengstje. Zoon van een docent bij mij op de uni.quote:
Waar benny benessi net begint?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en hij is gaaf! Dat nummer rond 33 minuten.!
Beter fix je zn nummer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en hij is gaaf! Dat nummer rond 33 minuten.!
[..]
Heb ik in het vorige topic uitgelegd, dekhengstje. Zoon van een docent bij mij op de uni.
Hou je bek, of ik sms Dario nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe niet zo populair. Je belde Dario ook niet.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
wd, wat vind je van de linker mooiboy? [ afbeelding ]
Doen! Doen! Doen! Doen!.quote:
Waar komt die rechter vandaan? Volgens mij ken ik diequote:
Volgens mij is dat 'm niet. Ik hoorde iets met Marco V of zo? Kan dat?quote:
Your taste in men is famously bad.quote:
Mallorca zitten ze nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doen! Doen! Doen! Doen!.
Door het tijdsverschil met duitsland maakt het toch niet uit dat je nu belt
Beledig Reetveter niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'm niet. Ik hoorde iets met Marco V of zo? Kan dat?
[..]
Your taste in men is famously bad.
dankje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Your taste in men is famously bad.
GOED DAT JE DAT NOG EVEN ZEGT VOOR IK SMS. LAAT IE HET ZN HELE TEAM NOG EVEN ZIENquote:
Ik bedoelde hem niet.quote:
Iedereen weet dat ik eerst hem moet voltooien wil ik wat anders fixen.quote:
Ziet eruit als een uiterst hoogopgeleide jongeman.quote:
Iedereen weet dat je hem eerst moet laten gaan voordat je wat anders kan fixen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik eerst hem moet voltooien wil ik wat anders fixen.![]()
INB4 POST-IT
HBO'ert is het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ziet eruit als een uiterst hoogopgeleide jongeman.
Waarom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je hem eerst moet laten gaan voordat je wat anders kan fixen.
O ja idd ik zat naar de verkeerde te luisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doei.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Slapen.
Omdat je anders blijft hangen bij iets wat niks wordt.quote:
Goh, been there.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je anders blijft hangen bij iets wat niks wordt.En da's pijnlijk.
Nou dan. Overkom het dan niet nog een keer.quote:
Ik ken 'm toch niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou dan. Overkom het dan niet nog een keer.
Denk aan je post-it.![]()
Euh. Ik had het de hele tijd al over reetveter.quote:
Ik nog steeds.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Euh. Ik had het de hele tijd al over reetveter.
Oh. Oké.quote:
Komt wel heel veel voorbij laatste tijd, lijkt wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Henkieeeeeee
MOOOOOOOIER DAN DIE VAN IEDEREEEN
Hey FOK!ersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:49 schreef Bragi het volgende:
Tieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens stijve op laatste pic. [ afbeelding ]
quote:
Jij en je verkering #12!quote:
Het is het lot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt wel heel veel voorbij laatste tijd, lijkt wel..
Mannen snappen wat ik bedoel. Die ene perfecte actie nagebootst, misschien nog wel beter, van die grote ster en dan gaat het net op het laatste inieminiestukje foutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Uitglijden als je de bal wil trappen en dan huilen, laat het niemand horen
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Meld je aan bij WD en S_A's mensen-met-onbereikbare-doelenclub.
Welke fokker is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:49 schreef Bragi het volgende:
Tieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens stijve op laatste pic. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gisteren naar het examenfeest van een middelbare school hier. Begon als een leuke avond omdat het hield bij bier en een klein beetje whiskey. Toen kwamen wodka en tequila om de hoek kijken, werd de avond een zwart gat (niet slechtgegaan want dat is voor pussy's), ben ik met een 14-jarig meisje gegaan, heb ik volgens m'n verzonden berichten een ander 14-jarig meisje en een 15-jarig meisje gesms'd dat ik al de hele dag aan haar denk (wtf?) en ben ik op het podium naar de DJ (schizofrenics
)gelopen om een liedje aan te vragen (ter informatie wilde ik iedereen graag het genot geven van het prachtige nummer 'Shots' van LMFAO en Kleine Jon) waarna ik door twee grote securitynegers het podium werd afgedragen
. Voordat de avond begon had ik me voorgenomen om rond 1 uur naar huis te gaan omdat ik moet werken vandaag. Uitendelijk was ik om 6 uur thuis en om half 8 zat ik alweer op m'n werk. En nu lekker hier uitbrakken en smsjes ontvangen die stukje bij beetje de avond bij elkaar puzzelen.
En nu moet ik hier nog wakker blijven tot half 4.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gisteren naar het examenfeest van een middelbare school hier. Begon als een leuke avond omdat het hield bij bier en een klein beetje whiskey. Toen kwamen wodka en tequila om de hoek kijken, werd de avond een zwart gat (niet slechtgegaan want dat is voor pussy's), ben ik met een 14-jarig meisje gegaan, heb ik volgens m'n verzonden berichten een ander 14-jarig meisje en een 15-jarig meisje gesms'd dat ik al de hele dag aan haar denk (wtf?) en ben ik op het podium naar de DJ (schizofrenics
)gelopen om een liedje aan te vragen (ter informatie wilde ik iedereen graag het genot geven van het prachtige nummer 'Shots' van LMFAO en Kleine Jon) waarna ik door twee grote securitynegers het podium werd afgedragen
. Voordat de avond begon had ik me voorgenomen om rond 1 uur naar huis te gaan omdat ik moet werken vandaag. Uitendelijk was ik om 6 uur thuis en om half 8 zat ik alweer op m'n werk. En nu lekker hier uitbrakken en smsjes ontvangen die stukje bij beetje de avond bij elkaar puzzelen.
Goede voornemens zijn altijd gedoemd te falenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja prima! ik moet helaas vanavond werken maar de rest van de dag vrijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De gedachte dat het bijna weekend is maakt alles goed. En met jou dan?
quote:
Wat een enge vent.quote:
Het schijnt dat haar baarmoeder via de USB aangesloten is geweest op haar -apparaat- zodat alle digitale zaadjes zich maximaal konden copy-pasten. Ze schijnt ook een virus opgelopen te hebben waardoor ze, zo nu en dan, vastlooptquote:
Lekker naar het strand of naar een terrasjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja prima! ik moet helaas vanavond werken maar de rest van de dag vrijik heb nog geen flauw
idee wat ik uit ga voeren alleen
dat jij hier nog steeds rondpost joh!
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker naar het strand of naar een terrasje?
Tsja, ik ben hier niet weg te krijgen. Maar ik heb er een best lange ban opzitten, dus nu mag ik wel weer posten, vind ik
.
Ik zou wel willen, maar heb stagequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!
Ga je mee?![]()
Het strand vind ik ook een goed idee maar ik vind dat zand zo kuthaha
quote:
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
We moesten de finales van zo'n volleybaltoernooi spelen. Uiteindelijk 10e van de 45 geworden. Opzicht best goed, want er deden veel volleybalteams mee en wij met de vriendengroep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Allure_ het volgende:
Ynuhh denkt voortaan alle fokkers tegen te komen.
Leuke foto trouwens, Ynuhh. Ik stuur je binnenkort iets terug!
Ik ga nu aan de slag met lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis, lees mn topic. Je kunt het vast waarderen.
Examenfeesten, tequila, sms'en, security en werken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.
Het klopt net zo erg als de ader in Allure's penis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n vermoeden dat het klopt wat ik zeg.
Spatader.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het klopt net zo erg als de ader in Allure's penis.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, 10 kudo's voor jou. Ik moest vandaag ook eigenlijk werken maar ik heb de baas om 3 uur vannacht opgebeld om mij ziek te melden.
Qua denken zit ik nog in het dorp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Allure_ het volgende:
Ynuhh denkt voortaan alle fokkers tegen te komen.
Leuke foto trouwens, Ynuhh. Ik stuur je binnenkort iets terug!
Ik kreeg om half 10 een sms'je dat ik in het vervolg beter pas net voor aanvang van de dienst kan bellen.quote:
Haha wat een baas is jouw baas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kreeg om half 10 een sms'je dat ik in het vervolg beter pas net voor aanvang van de dienst kan bellen.
Ja, maar ik ga eckt niet om 5 uur 's morgens mijn wekker zetten om mij ziek te melden. Als ze er dinsdag naar vragen dan zeg ik wel dat ik rond die tijd wakker werd vanwege de koorts en het braken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eckt niet om 5 uur 's morgens mijn wekker zetten om mij ziek te melden. Als ze er dinsdag naar vragen dan zeg ik wel dat ik rond die tijd wakker werd vanwege de koorts en het braken.
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15quote:
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Insmerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15Als de zon hier op de tuin staat ga ik meteen liggen
Doe niet zo volwassen, zelf heb je de zijwieltjes ook pas van de fiets af.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.
Inderdaad, en ook nog factor 15. Ik ga nooit verder van notenolie met factor 3.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeren![]()
Insmeren om 10 uur 's ochtends
![]()
GET A GRIP
Denk je dat dit de eerste keer was ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.
Ik smeer me sowieso in Nederland nooit in. Insmeren voor 23 gradenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook nog factor 15. Ik ga nooit verder van notenolie met factor 3.
?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe niet zo volwassen, zelf heb je de zijwieltjes ook pas van de fiets af.
factor 15quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15Als de zon hier op de tuin staat ga ik meteen liggen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denk je dat dit de eerste keer was ofzo?
Over een klein half uurtje staat de zon hier al vol op de tuin, dus ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeren![]()
Insmeren om 10 uur 's ochtends
![]()
GET A GRIP
Deze zomer komt er een hittegolf van gemiddeld 38 graden. Zul je zien dat ik dan in Spanje ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik smeer me sowieso in Nederland nooit in. Insmeren voor 23 graden![]()
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over een klein half uurtje staat de zon hier al vol op de tuin, dus ja, waarom niet?
Dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die haten op mensen die met 14-jarigen gaan.
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
factor 15Dan kan je net zo goed binnen blijven
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uitlachen die 14 jaar is terwijl je zelf bij die mensen op school zit nog.
Ik vind het niet goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Je moet per se eckt zonnen om bruin te worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
De zon IS mijn tuinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.
Patser.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
En ik lachte die 14-jarige niet uit, ik lachte Otis uit.
Haha untermenschquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:
Ja zijn te kleine vellen.. geen strokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.
Ja, voor jullie wel. Alsof mij dat wat uitmaakt dat ik jullie niet kan krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.
Hoeveel scheelde jij met je vriendin ook al weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Geen meisjes die ouder zijn dan jij kunnen scoren! [ afbeelding ]
Kunnen met willen verwarrenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Je mag niks meer zeggen, je staat nu on the dark side met Chuck.quote:
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Als ik ergens met Chuck sta moet het er wel chill zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag niks meer zeggen, je staat nu on the dark side met Chuck.
Ik moest kotsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.
Niks. Je wéét dat minderjarige meisjes makkelijker zijn. Geef gewoon toe dat je hen wél weet te bespelen met je praatjes.quote:
Ik ook. Daarnet. Toen ik las over jouw tong in de keel van een 14-jarige.quote:
Ze zijn makkelijker ja. Maar al zouden 19/20-jarige (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks. Je wéét dat minderjarige meisjes makkelijker zijn. Geef gewoon toe dat je hen wél weet te bespelen met je praatjes.
Vier. Wil niet zeggen dat ik geen oudere heb weten te scoren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel scheelde jij met je vriendin ook al weer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.
18 - 4 = 14quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vier. Wil niet zeggen dat ik geen oudere heb weten te scoren.
Why?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijker ja. Maar al zouden 19/20-jarige () chicks net zo makkelijk zijn, zou ik alsnog voor 14 t/m 17 gaan.
Ja, alsof dat sommetje altijd opgaat.quote:
Ja maar ik bedoelde het voor mezelf, flippo.quote:
Jij bent 12.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde het voor mezelf, flippo.
Oh, dus nu mogen 10-jarigen niet meer met 6-jarigen gaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, alsof dat sommetje altijd opgaat.
10 - 4 = 6
PRAAT NIET
(Leeftijd/2)+7.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom is jouw vriendin 4 jaar jonger?
wat is dit dan?quote:
Leugens.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens.![]()
Lakitu regel: Minumumleeftijd = (Eigen leeftijd / 3) * 0 + 14
Ik leef bij de Lakitu regel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens.![]()
16-22quote:
Geeft niets, regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:
+7 serieus mandat heb ik nog nooit gehoord. Alleen +5.
't Is altijd +7 geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:
+7 serieus mandat heb ik nog nooit gehoord. Alleen +5.
Het duurde te lang voordat het kwartje viel hier..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens.![]()
CHOCOLATE BIIIIIIRDS!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef Bragi het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/06/caught_in_the_oil.html
RIP Chuck.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
16 to 20
tot 20. Helemaal kankergek zeker.
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Het duurde te lang voordat het kwartje viel hier..
Ja ik kan nergens vinden. Als ik thuis ben zal ik ff een speurtocht op touw zetten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef Lakitu het volgende:
Waar blijven die picca's van die 14-jarige btw?
quote:
Jij mag sowieso een ouder iemand. Jonger boeit toch niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
16 to 20
Het is vanuit de man berekend, gok ik zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
16 to 20
quote:
Mijn grens is 24.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij mag sowieso een ouder iemand. Jonger boeit toch niet.
Mooi. En ja, kijk die pelikaan, lijkt wel zo'n chocolade paashaas, maar dan in pelikaan vorm.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is vanuit de man berekend, gok ik zo.
[..]!!!
Waarom is 24 en 17 niet goor en 18 en 14 wel?quote:
Omdat ik dan een 24 jarige doe in plaats van hij mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom is 24 en 17 niet goor en 18 en 14 wel?Dat snap ik dus nooit.
inb4 gordon
En wat als hij jou doet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dan een 24 jarige doe in plaats van hij mij.
Voor Brad Pitt, George Clooney en Hank Moody zou ik een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die van mij ook, denk ik. Mijn vriend is 23 en dat vind ik wel een mooie leeftijd eigenlijk.
Ik volg je niet.quote:
Ja.quote:
quote:
Ja oké, voor een one-night sowieso.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor Brad Pitt, George Clooney en Hank Moody zou ik een uitzondering maken.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja oké, voor een one-night sowieso.
Anyway, ik ga even slapen.
Nou, gefeliciteerd, je bent RT door een mongool op slippers met sokken erin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een keer een RT gekregen van Hef. Met hahaha erachter. Wie wil aanraken?
Wat een verderfelijke opmerking.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja oké, voor een one-night sowieso.
Anyway, ik ga even slapen.
Je zat te F5'en tot iemand zou zeggen: "OKAY TOT SNEL EN ECHT WAT BEN IK BLIJ DAT JE HOOFDPIJN OVER ISquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ook reageren als je tock weg bent.
Met Jan Kooiman zou ik het ook wel eens doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een verderfelijke opmerking.Leven we nou echt in een cultuur waarbij seks wordt gezien als een snack? Seks is niet zomaar iets wat je met jan en alleman hoort te doen! Wat is er mis met liefde?
quote:
Waarom zou je dat überhaupt melden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ook reageren als je tock weg bent.
Thanksss.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd, je bent RT door een mongool op slippers met sokken erin.
Ik ging alleen even naar beneden om mijn nieuwe kleren te checken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zat te F5'en tot iemand zou zeggen: "OKAY TOT SNEL EN ECHT WAT BEN IK BLIJ DAT JE HOOFDPIJN OVER IS![]()
GENIET MAAR LEKKER VAN HET DAGJE
![]()
".
Dat verklaart ook dat je er nu nog bent.
Het is Kooijman. Maar sinds ik Carlo hem heb zien nadoen, neem ik die hele Jan Kooijman niet meer serieus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met Jan Kooiman zou ik het ook wel eens doen.
Oh, typo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is Kooijman. Maar sinds ik Carlo hem heb zien nadoen, neem ik die hele Jan Kooijman niet meer serieus.
Nee, niet bij jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef Lakitu het volgende:
ok v-kraagje en korte broek zijn aangetrokken. shit is aan.
Waarom haten.quote:
serieusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat ding dat jij hebt heb ik ook, maar dan die nieuwe ouwe.
Appelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen mensen en gebakjes?
Als je er een hebt gehad, heb je wel weer genoeg?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe ouder ze worden hoe minder lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Met een kers erop ziet het er toch altijd net wat lekkerder uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil over 4 jaar een baby makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben wil ik wel een baby maken.
Voorlopig x2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leef jij ook nog. Ben je alweer terug?
TR geplaatstquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ze zwart zijn geworden zijn ze mislukt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik tussen mijn 25e en 29e. Want 30 klinkt al zo oud.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik wil over 4 jaar een baby makenDan is m'n vriend wel 31 al
Zeg dat je je als zwarte broeder gekwetst voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat zijn de grappen die ik hier hoor van mijn collega's. Zal ik naar naar het management gaan en klagen?
Een piroot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe noem je een Chinees die een vliegtuig bestuurt?
Hoezo?quote:
Een piloot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe noem je een Chinees die een vliegtuig bestuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |