Oh. Oké.quote:
Komt wel heel veel voorbij laatste tijd, lijkt wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Henkieeeeeee
MOOOOOOOIER DAN DIE VAN IEDEREEEN
Hey FOK!ersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:49 schreef Bragi het volgende:
Tieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens stijve op laatste pic. [ afbeelding ]
quote:
Jij en je verkering #12!quote:
Het is het lot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt wel heel veel voorbij laatste tijd, lijkt wel..
Mannen snappen wat ik bedoel. Die ene perfecte actie nagebootst, misschien nog wel beter, van die grote ster en dan gaat het net op het laatste inieminiestukje foutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Uitglijden als je de bal wil trappen en dan huilen, laat het niemand horen
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Meld je aan bij WD en S_A's mensen-met-onbereikbare-doelenclub.
Welke fokker is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:49 schreef Bragi het volgende:
Tieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens stijve op laatste pic. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gisteren naar het examenfeest van een middelbare school hier. Begon als een leuke avond omdat het hield bij bier en een klein beetje whiskey. Toen kwamen wodka en tequila om de hoek kijken, werd de avond een zwart gat (niet slechtgegaan want dat is voor pussy's), ben ik met een 14-jarig meisje gegaan, heb ik volgens m'n verzonden berichten een ander 14-jarig meisje en een 15-jarig meisje gesms'd dat ik al de hele dag aan haar denk (wtf?) en ben ik op het podium naar de DJ (schizofrenics
)gelopen om een liedje aan te vragen (ter informatie wilde ik iedereen graag het genot geven van het prachtige nummer 'Shots' van LMFAO en Kleine Jon) waarna ik door twee grote securitynegers het podium werd afgedragen
. Voordat de avond begon had ik me voorgenomen om rond 1 uur naar huis te gaan omdat ik moet werken vandaag. Uitendelijk was ik om 6 uur thuis en om half 8 zat ik alweer op m'n werk. En nu lekker hier uitbrakken en smsjes ontvangen die stukje bij beetje de avond bij elkaar puzzelen.
En nu moet ik hier nog wakker blijven tot half 4.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gisteren naar het examenfeest van een middelbare school hier. Begon als een leuke avond omdat het hield bij bier en een klein beetje whiskey. Toen kwamen wodka en tequila om de hoek kijken, werd de avond een zwart gat (niet slechtgegaan want dat is voor pussy's), ben ik met een 14-jarig meisje gegaan, heb ik volgens m'n verzonden berichten een ander 14-jarig meisje en een 15-jarig meisje gesms'd dat ik al de hele dag aan haar denk (wtf?) en ben ik op het podium naar de DJ (schizofrenics
)gelopen om een liedje aan te vragen (ter informatie wilde ik iedereen graag het genot geven van het prachtige nummer 'Shots' van LMFAO en Kleine Jon) waarna ik door twee grote securitynegers het podium werd afgedragen
. Voordat de avond begon had ik me voorgenomen om rond 1 uur naar huis te gaan omdat ik moet werken vandaag. Uitendelijk was ik om 6 uur thuis en om half 8 zat ik alweer op m'n werk. En nu lekker hier uitbrakken en smsjes ontvangen die stukje bij beetje de avond bij elkaar puzzelen.
Goede voornemens zijn altijd gedoemd te falenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja prima! ik moet helaas vanavond werken maar de rest van de dag vrijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De gedachte dat het bijna weekend is maakt alles goed. En met jou dan?
quote:
Wat een enge vent.quote:
Het schijnt dat haar baarmoeder via de USB aangesloten is geweest op haar -apparaat- zodat alle digitale zaadjes zich maximaal konden copy-pasten. Ze schijnt ook een virus opgelopen te hebben waardoor ze, zo nu en dan, vastlooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |