Tsja het heeft toch wel effect welke persoon premier wordt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
[..]!
[..]
Nee, dat niet, maar dan nog. "Ik heb niks met persoon A"
Jij wil een overdosis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nice, zitten er wel altijd zo weinig in doosje
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij suggereert van wel. Jij suggereert met je 'uiteraard' dat het logisch is dat jij VVD stemt. En dan ben ik zo vrij om de conclusie te trekken dat jij dat doet omdat je ervan uitgaat dat wij weten wat jij normaliter stemt.
Da's geen argument. Dat is iets wat geen feit is brengen als een feit. Dat rechtvaardigt dus nog steeds je 'uiteraard' niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschien
Ik ging googlen wat de katjeskelder precies was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Keuzes![]()
Volgende week vrijdag-zondag of:
1. Met een paar maten naar een "hockeytoernooi" in Dongen. (18 vrouwenteams 6 mannenteams)
2. Met mijn voetbalteam naar de katjeskelder in de buurt van Oosterhout en dan elke avond uit in Breda.
Ja, maar dat je 'niks met iemand' hebt, kan hem toch nog wel een goede premier maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja het heeft toch wel effect welke persoon premier wordt...
Nog een keer balkenende zie ik echt niet zitten
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee maar zo'n doosje gaat gewoon snel leeg
Niet dat ik die dingen elke dag eet of zo
Dit, ik denk eig dat veel mensen dat nu denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschien
Horn effectquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat je 'niks met iemand' hebt, kan hem toch nog wel een goede premier maken?
Groenlinks?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit, ik denk eig dat veel mensen dat nu denken.
CDA/CU zijn christenen en PVDA zijn draaiers + cohen, dan blijft er niet enorm veel meer over.
VVD/D66 zijn de enige normale partijen, SP zijn wel heel communistisch en PVDD wel heel erg voor dieren, PVV/ton zie ik het land niet leiden.
En wat denk je dat ik moet doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging googlen wat de katjeskelder precies was.
Leuke plannen, maar in economische crisis werkt het gewoon niet imo.quote:
Hockey omdat vrouwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik moet doen?
Ik neig toch naar dat hockeytoernooi, ookal was dat van de katjeskelder al veel langer bekend
Dat vind ik zo moeilijk, ze zeggen allemaal zo veel maar ik weet zelf echt niet wat beter isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuke plannen, maar in economische crisis werkt het gewoon niet imo.
Zo'n weekendje weg is ook heel dik natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik moet doen?
Ik neig toch naar dat hockeytoernooi, ookal was dat van de katjeskelder al veel langer bekend
Kinkyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
misschien ga ik wel helemaal niet stemmen.
Haben Sie es gewusst?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Kak ik heb een site met ideale info is ie helemaal in het duitsmoet ik straks google translate gebruiken
Ja dat zei ze ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Kut Fas.Die gozer van die foto speelt bij NEC.
quote:In 1954, Bob Hawke was immortalized by the Guinness Book of Records for sculling 2.5 pints of beer in 11 seconds. Bob later became the Prime Minister of Australia.
Ja.quote:
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
De hoer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beatrix mag wel stemmen, maar ze doet het niet...
quote:
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Franse supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wet iemand waar je in NL franse mayonaise kan kopen?
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.
Katjeskelder is alleen leuk omdat het met mijn voetbalteam is. In de katjeskelder zelf zitten alleen ouders met kinders en ouderen(wel leuk om te rellen natuurlijk, waren we vorig jaar ook naartoe geweest)
Dan wel elke avond uit in Breda en alhoewel dat wel vet was is dat toch maar een beetje een normale uitgaansavond.
Naja straks maar eens een nacht over slapen
Jumbo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ging z'n hyves zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.
Vast wel bij de Albert Heijn..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Beetje ondankbaar ja.quote:
Zou je denken?quote:
Pffff, en die toko daar dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet best dat wij geen jumbo hebben
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
misschien ga ik wel helemaal niet stemmen.
Ja maar 18! meidenteams(a1) en 6 mannenteams he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |