Thought so.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je ze ook samenvoegen tot mooie?
Linkse
Ja, ik heb de blauwe versiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zijn die beetje gelige capsules toch? Doorzichtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Boeiend!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook de Stepwijzer gedaan en daar komt PvdA uit en dan D66. Maar ik heb niks met Cohen en neig de hele tijd al naar D66
Ja werkt primaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Simpele, maar duidelijke kieswijzer!
http://www.stepwijzer.nl/steppen.html
[ afbeelding ]
Daar is niks 'uiteraard' aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja werkt prima
VVD uiteraard hier, alleen stufi punt van hun is minder
Ja net alsof die stepwijzer meteen de juiste partij voor jou uitkiest.quote:
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Tsja zit al in mijn 2de jaar stufi dus voordat dat is ingevoerd heb ik er vast al geen recht meer op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja werkt prima
VVD uiteraard hier, alleen stufi punt van hun is minder
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar is niks 'uiteraard' aan.Ik ken je toch niet of wel?
quote:
Nee, dat niet, maar dan nog. "Ik heb niks met persoon A"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja net alsof die stepwijzer meteen de juiste partij voor jou uitkiest.
Ja klopt, was sowieso geen breekpunt bij mij om niet op ze te stemmen. Rutte als Premier zie ik echt zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja zit al in mijn 2de jaar stufi dus voordat dat is ingevoerd heb ik er vast al geen recht meer op.
Sowieso heb ik niet zo'n probleem er mee als ik moet lenen, zolang de OV maar gratis blijft.
Jij suggereert van wel. Jij suggereert met je 'uiteraard' dat het logisch is dat jij VVD stemt. En dan ben ik zo vrij om de conclusie te trekken dat jij dat doet omdat je ervan uitgaat dat wij weten wat jij normaliter stemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 'uiteraard' hoef je me toch nog niet te kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |