Deze zomer komt er een hittegolf van gemiddeld 38 graden. Zul je zien dat ik dan in Spanje ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik smeer me sowieso in Nederland nooit in. Insmeren voor 23 graden![]()
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over een klein half uurtje staat de zon hier al vol op de tuin, dus ja, waarom niet?
Dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die haten op mensen die met 14-jarigen gaan.
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
factor 15Dan kan je net zo goed binnen blijven
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uitlachen die 14 jaar is terwijl je zelf bij die mensen op school zit nog.
Ik vind het niet goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Je moet per se eckt zonnen om bruin te worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
De zon IS mijn tuinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.
Patser.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
En ik lachte die 14-jarige niet uit, ik lachte Otis uit.
Haha untermenschquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:
Ja zijn te kleine vellen.. geen strokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.
Ja, voor jullie wel. Alsof mij dat wat uitmaakt dat ik jullie niet kan krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.
Hoeveel scheelde jij met je vriendin ook al weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Geen meisjes die ouder zijn dan jij kunnen scoren! [ afbeelding ]
Kunnen met willen verwarrenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Je mag niks meer zeggen, je staat nu on the dark side met Chuck.quote:
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
Als ik ergens met Chuck sta moet het er wel chill zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag niks meer zeggen, je staat nu on the dark side met Chuck.
Ik moest kotsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.
Niks. Je wéét dat minderjarige meisjes makkelijker zijn. Geef gewoon toe dat je hen wél weet te bespelen met je praatjes.quote:
Ik ook. Daarnet. Toen ik las over jouw tong in de keel van een 14-jarige.quote:
Ze zijn makkelijker ja. Maar al zouden 19/20-jarige (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks. Je wéét dat minderjarige meisjes makkelijker zijn. Geef gewoon toe dat je hen wél weet te bespelen met je praatjes.
Vier. Wil niet zeggen dat ik geen oudere heb weten te scoren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel scheelde jij met je vriendin ook al weer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oudste was 32 jaar. Nu jij weer.
18 - 4 = 14quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vier. Wil niet zeggen dat ik geen oudere heb weten te scoren.
Why?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijker ja. Maar al zouden 19/20-jarige () chicks net zo makkelijk zijn, zou ik alsnog voor 14 t/m 17 gaan.
Ja, alsof dat sommetje altijd opgaat.quote:
Ja maar ik bedoelde het voor mezelf, flippo.quote:
Jij bent 12.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde het voor mezelf, flippo.
Oh, dus nu mogen 10-jarigen niet meer met 6-jarigen gaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, alsof dat sommetje altijd opgaat.
10 - 4 = 6
PRAAT NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |