Lekker naar het strand of naar een terrasjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja prima! ik moet helaas vanavond werken maar de rest van de dag vrijik heb nog geen flauw
idee wat ik uit ga voeren alleen
dat jij hier nog steeds rondpost joh!
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker naar het strand of naar een terrasje?
Tsja, ik ben hier niet weg te krijgen. Maar ik heb er een best lange ban opzitten, dus nu mag ik wel weer posten, vind ik
.
Ik zou wel willen, maar heb stagequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!
Ga je mee?![]()
Het strand vind ik ook een goed idee maar ik vind dat zand zo kuthaha
quote:
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
We moesten de finales van zo'n volleybaltoernooi spelen. Uiteindelijk 10e van de 45 geworden. Opzicht best goed, want er deden veel volleybalteams mee en wij met de vriendengroep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Allure_ het volgende:
Ynuhh denkt voortaan alle fokkers tegen te komen.
Leuke foto trouwens, Ynuhh. Ik stuur je binnenkort iets terug!
Ik ga nu aan de slag met lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis, lees mn topic. Je kunt het vast waarderen.
Examenfeesten, tequila, sms'en, security en werken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.
Het klopt net zo erg als de ader in Allure's penis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n vermoeden dat het klopt wat ik zeg.
Spatader.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het klopt net zo erg als de ader in Allure's penis.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, 10 kudo's voor jou. Ik moest vandaag ook eigenlijk werken maar ik heb de baas om 3 uur vannacht opgebeld om mij ziek te melden.
Qua denken zit ik nog in het dorp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Allure_ het volgende:
Ynuhh denkt voortaan alle fokkers tegen te komen.
Leuke foto trouwens, Ynuhh. Ik stuur je binnenkort iets terug!
Ik kreeg om half 10 een sms'je dat ik in het vervolg beter pas net voor aanvang van de dienst kan bellen.quote:
Haha wat een baas is jouw baas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kreeg om half 10 een sms'je dat ik in het vervolg beter pas net voor aanvang van de dienst kan bellen.
Ja, maar ik ga eckt niet om 5 uur 's morgens mijn wekker zetten om mij ziek te melden. Als ze er dinsdag naar vragen dan zeg ik wel dat ik rond die tijd wakker werd vanwege de koorts en het braken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eckt niet om 5 uur 's morgens mijn wekker zetten om mij ziek te melden. Als ze er dinsdag naar vragen dan zeg ik wel dat ik rond die tijd wakker werd vanwege de koorts en het braken.
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15quote:
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gisteren naar het examenfeest van een middelbare school hier. Begon als een leuke avond omdat het hield bij bier en een klein beetje whiskey. Toen kwamen wodka en tequila om de hoek kijken, werd de avond een zwart gat (niet slechtgegaan want dat is voor pussy's), ben ik met een 14-jarig meisje gegaan, heb ik volgens m'n verzonden berichten een ander 14-jarig meisje en een 15-jarig meisje gesms'd dat ik al de hele dag aan haar denk (wtf?) en ben ik op het podium naar de DJ (schizofrenics
)gelopen om een liedje aan te vragen (ter informatie wilde ik iedereen graag het genot geven van het prachtige nummer 'Shots' van LMFAO en Kleine Jon) waarna ik door twee grote securitynegers het podium werd afgedragen
. Voordat de avond begon had ik me voorgenomen om rond 1 uur naar huis te gaan omdat ik moet werken vandaag. Uitendelijk was ik om 6 uur thuis en om half 8 zat ik alweer op m'n werk. En nu lekker hier uitbrakken en smsjes ontvangen die stukje bij beetje de avond bij elkaar puzzelen.
En nu moet ik hier nog wakker blijven tot half 4.
Insmerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15Als de zon hier op de tuin staat ga ik meteen liggen
Doe niet zo volwassen, zelf heb je de zijwieltjes ook pas van de fiets af.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.
Inderdaad, en ook nog factor 15. Ik ga nooit verder van notenolie met factor 3.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeren![]()
Insmeren om 10 uur 's ochtends
![]()
GET A GRIP
Denk je dat dit de eerste keer was ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA. JE BENT MET EEN VEERTIENJARIGE GEGAAN, NU KAN IK NIET SERIEUS MEER TEGEN JE DOEN.
Ik smeer me sowieso in Nederland nooit in. Insmeren voor 23 gradenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook nog factor 15. Ik ga nooit verder van notenolie met factor 3.
?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe niet zo volwassen, zelf heb je de zijwieltjes ook pas van de fiets af.
factor 15quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker wel! Net gedoucht en gelijk maar ingesmeerd met factor 15Als de zon hier op de tuin staat ga ik meteen liggen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denk je dat dit de eerste keer was ofzo?
Over een klein half uurtje staat de zon hier al vol op de tuin, dus ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeren![]()
Insmeren om 10 uur 's ochtends
![]()
GET A GRIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |