Lekker naar het strand of naar een terrasjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja prima! ik moet helaas vanavond werken maar de rest van de dag vrijik heb nog geen flauw
idee wat ik uit ga voeren alleen
dat jij hier nog steeds rondpost joh!
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker naar het strand of naar een terrasje?
Tsja, ik ben hier niet weg te krijgen. Maar ik heb er een best lange ban opzitten, dus nu mag ik wel weer posten, vind ik
.
Ik zou wel willen, maar heb stagequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed dat terrasje!
Ga je mee?![]()
Het strand vind ik ook een goed idee maar ik vind dat zand zo kuthaha
quote:
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet. Ik heb hartkloppingen in mijn hoofd zo lijkt het wel.
We moesten de finales van zo'n volleybaltoernooi spelen. Uiteindelijk 10e van de 45 geworden. Opzicht best goed, want er deden veel volleybalteams mee en wij met de vriendengroep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo heel lang thuis. Maar vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Allure_ het volgende:
Ynuhh denkt voortaan alle fokkers tegen te komen.
Leuke foto trouwens, Ynuhh. Ik stuur je binnenkort iets terug!
Ik ga nu aan de slag met lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis, lees mn topic. Je kunt het vast waarderen.
Examenfeesten, tequila, sms'en, security en werken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dude, nu kun je weer even masturberen.
Het klopt net zo erg als de ader in Allure's penis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n vermoeden dat het klopt wat ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |