Deze zomer komt er een hittegolf van gemiddeld 38 graden. Zul je zien dat ik dan in Spanje ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik smeer me sowieso in Nederland nooit in. Insmeren voor 23 graden![]()
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over een klein half uurtje staat de zon hier al vol op de tuin, dus ja, waarom niet?
Dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die haten op mensen die met 14-jarigen gaan.
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
factor 15Dan kan je net zo goed binnen blijven
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
had ik 2 weken geleden wel moeten doen. Bij voetbal hele dag in zon gezeten dus nu vervellen..
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uitlachen die 14 jaar is terwijl je zelf bij die mensen op school zit nog.
Ik vind het niet goor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Je moet per se eckt zonnen om bruin te worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
De zon IS mijn tuinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De zon staat altijd vol op onze tuin. Beat that.
Patser.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga al 2 weken niet meer naar school.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen ze er 'leuk' uitzien en lekker naïef zijn. Het is gewoon goor.
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef wolvendagen het volgende:
En ik lachte die 14-jarige niet uit, ik lachte Otis uit.
Haha untermenschquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog gisteren in de zon gelegen en ik heb niet direct veel zin om er zo bij te lopen vanavond:
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:
Ja zijn te kleine vellen.. geen strokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is leuk tock, beetje vellen plukken.
Ja, voor jullie wel. Alsof mij dat wat uitmaakt dat ik jullie niet kan krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat je te oud bent en dus buiten de boot valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |