ah k dan is t goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik spot niet![]()
het klonk alleen zo 'irl'
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan is t goed.
wat? t klonk irl. gaan ze dan niet echt huwen?
duhquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nee joh
D. trouwt met Kally
Niet irl maar een forumhuwelijk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nee joh
D. trouwt met Kally
Niet irl maar een forumhuwelijk
sinds net en je weet na de aankondiging van C_Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer? En waarom weet ik dat niet?
O okequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
sinds net en je weet na de aankondiging van C_A
sinds nu!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer? En waarom weet ik dat niet?
Ja mevrouwquote:
Mag ik een dubbel forumhuwelijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten in duo's gaan battelen op de meet.
Ik dacht meer dat ik wat gemist hadquote:
ah k.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vandaag bedacht ik me dat ik daar voorlopig geen zin in heb nee, relaties en dingen
Hij heeft me nog niet gevraagdquote:
Haha jij neemt Bos en Rauzerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
er zijn meer mannen dan vrouwen, dus sommigen krijgen gewoon 2 mannen
Vast wel ergens op het forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er nog een vent die met mij wil trouwen?
Marlalala wilt iBenny niet, dus die blijft overquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
niet te geloven![]()
ms is hij gewoon geëmancipeerd en moet jij hem vragen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marlalala wilt iBenny niet, dus die blijft over
Woefquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
je mag zelf kiezen welke emmer hij op zijn hoofd zetquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
No.. thanks... geen mannen(jongentje), met emmer op hoofd voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mag zelf kiezen welke emmer hij op zijn hoofd zet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
No.. thanks... geen mannen(jongentje), met emmer op hoofd voor mij
[..]
Doe dan lekker je eigen forum huwelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
schiet je wel een beetje op.
we willen wel een feestje he
ach zo graag hoeft dat feestje ook weer niet hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe dan lekker je eigen forum huwelijk
Nou ja we zien wel! Nu gewoon lekker even nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
heb ik zelf ook tijd gehad en opeens ontmoet je iemand enzo
Precies mijn ideequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ach zo graag hoeft dat feestje ook weer niet he
[..]
hahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
yeah en gewoon feestvieren in de tussentijd is ook nooit weg hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ja we zien wel! Nu gewoon lekker even niet
En Koen, Jopie en Cee dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
c_aBos en Rauzer
MarlalalaGomi
KallyD. en Symphonic
iBennyde curver emmer
Bellatrix-Vaduz-
Wie vergeten we? Owja
PatriqueSteve
preciesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en gewoon feestvieren in de tussentijd is ook nooit weg he
Mag mijn naam eruit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
c_aBos en Rauzer
MarlalalaGomi
KallyD. en Symphonic
iBennyde curver emmer
Bellatrix-Vaduz-
Wie vergeten we? Owja
PatriqueSteve
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
c_aBos en Rauzer
MarlalalaGomi
KallyD. en Symphonic
iBennyde curver emmer
Bellatrix-Vaduz-
Wie vergeten we? Owja
PatriqueSteve
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
c_aBos en Rauzer
MarlalalaGomi
KallyD. en Symphonic
iBennyde curver emmer
Bellatrix-Vaduz-
Wie vergeten we? Owja
PatriqueKoen66
CeeJoooo-pi
met Cee, en die deel je met een andere manquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lees ik dat ik met een man moet trouwen??
Geregistreerd partnerschap danquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja maar...gomi en ik willen allebei niet trouwen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OOHH MAAIII KOOOTTT... had m'n vader kunnen zijndit kan echt niet!
we spelen t spel gewoon mee, gaan al die huwelijken af en dan als wij aan de beurt zijn cancellen we alle op t laatste momentquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja maar...gomi en ik willen allebei niet trouwen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Denk je echt dat ik C_A ga delen met Rauzer.....
Dacht het echt niet he.
Dan trouw ik wel met Laysa of Moblo ofzo,,
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik trouw niet, ik houd het gewoon bij mijn scharrels!!!
Nee, ik ben kennelijk opeens van de mannen geworden.... de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
met Cee, en die deel je met een andere man
nee want dat vind ik zielig voor mezelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
we spelen t spek gewoon mee, gaan al die huwelijken af en dan als wij aan de beurt zijn cancellen we alle op t laatste moment
HOMO!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ik ben kennelijk opeens van de mannen geworden.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ah, zielig voor jou kunnen we niet doen neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee want dat vind ik zielig voor mezelf![]()
nee of all the way
Ik wacht eigenlijk nog op de schematische tekening, zoals je die ook van soapseries kent.quote:
Jij wilt scharrelsquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik trouw niet, ik houd het gewoon bij mijn scharrels!!!
Nog leuker, met 3 mannen en 1 vrouw.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilt scharrels
c_aBos en Rauzer
Marlalala geregistreerd partnerschap Gomi
KallyD. en Symphonic
iBennyde curver emmer
Bellatrix-Vaduz-
PatriqueKoen66, iBenny, Jooo-pi en Cee (genoeg scharrels
Sorry maar ik ben echt voor een monogaam huwelijk..quote:
D. wou eruit zei hij netquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilt scharrels
c_aBos en Rauzer
Marlalala geregistreerd partnerschap Gomi
KallyD. en Symphonic
Bellatrix-Vaduz-
PatriqueKoen66, iBenny en de curver emmer, Jooo-pi en Cee (genoeg scharrels
ja maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben echt voor een monogaam huwelijk..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
We hebben al leuke lotingsfilmpjes gezien in XFA
c_aquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
D. wou eruit zei hij net![]()
Dus ik heb nog ruimte over
maar dan moet jij het wel vragen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, zielig voor jou kunnen we niet doen nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet t wel als een verrassing komen he. niet nu. dat is zo geprogrammeerd danquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar dan moet jij het wel vragen hoor
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.quote:
Ik trouw niet.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik duik mn bedje nu echt in!Doei KittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gewoon zonder, anders ging je niet slapen.![]()
Ik wil dus ook niet delenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben echt voor een monogaam huwelijk..
zo hebben we alles, zo niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
dus uiteindelijk alleen C_A en bos die trouwen
welterustenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapen
Doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
duiksequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapen
Doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij wou eruit, nu trouw ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
t feit dat ze al meteen een 2e man wilde was ook al geen goed teken hoor
quote:
je wilde meteen al een anderquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
D. wou eruit zei hij net![]()
Dus ik heb nog ruimte over
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
t feit dat ze al meteen een 2e man wilde was ook al geen goed teken hoor
Hij liet mij staan hequote:
oh kay...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En Kally en Marlalala als bruidsmeisjes
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 staat wat aan de zijlijn, hangt aan de bar, en bezat zichzelf
* Marlalala ligt al lang onder de tafelquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich mee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En Kally en Marlalala als bruidsmeisjes
Biertje, wijntje of likeur 43?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich mee
Maar lieve Bosquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala ligt al lang onder de tafel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ook een fietsenstalling in mijn mond dan
Doe alledrie maarquote:
Met Vaduz toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haiiiii....Je gaat trouwen, weet je dat al?
Des te sneller ben ik bij jequote:
Ik zal er nog over nadenken\quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar lieve Bos
Ik ben al heel erg lang internetverliefd op RauzerEn Marlalal zei laatste dat wij moesten trouwen.
En toe zei ik: ok MarlalalaMaar toen dacht ik, ow shit Rauzer dan ? Mijn eerste forumliefde
Ook al dacht ik dat hij homo was, die liefde zat er nog steeds
Vorige week vertelde hij mij dat hij geen homo was, en nu is die leifde teruggekomen
En nu ben ik in de war, en heb ik 2 mannen, en wil ze allebij
Kus c_a
ik kijk wel uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet gaan rollen Mar, dan wordt het weer chaos!
c_a checkt uit de iBenny modusquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er nog over nadenken\
zullen we weer back to real life gaan, heb het een beetje gehad met deze onzin
yeah weer genoeg trouwgedoe voor vandaag iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er nog over nadenken\
zullen we weer back to real life gaan, heb het een beetje gehad met deze onzin
kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaartenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm wilde er ook al bij gaan liggen. maar zo wordt t alleen nog maar gezelliger
Sex attributen.quote:
Volgende week de volgende afleveringquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah weer genoeg trouwgedoe voor vandaag idd
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaarten
vlak onder jequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
Was er uurtje geleden nog bij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
wat te doen allemaal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de laatste keer nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Rollen eindigt ook in een trouwerij
Ik was bezig met een gifjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijgen we jefilmpje nog ?
Hoi BTW
Ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_A
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat ik met zowat iedereen ga trouwen?
Helaas
Doe ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik ga oook niks doen, beetje luieren. En morgen bruiloft (een echt btw, niet van mij maar van me oomquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga helemaal niks doen![]()
Strand liggen
Nou, een vriend heeft z'n vrouw de deur uitgeschopt zaterdag. Dus eerst naar het sportpark en daarna bij hem eten + een spel/poker spelen. En misschien daarna nog uit.quote:
hehe, klinkt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, een vriend heeft z'n vrouw de deur uitgeschopt zaterdag. Dus eerst naar het sportpark en daarna bij hem eten + een spel/poker spelen. En misschien daarna nog uit.
Inderdaad, we kunnen het zonder Benny.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niets aan de hand.![]()
En die emmer is te lenen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat ik met zowat iedereen ga trouwen?
Helaas
Doe ik niet...goh, balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker sportief afgewisseld met andere ontspanning.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, klinkt goed
ik morgen trainen of terras
zaterdag cardio en verjaardag,
zondag terras denk ik
dan moet je een filmpje makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet echt... het wil niet echt lukken
Nee was een internetgerucht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Joran is eindelijk opgepakt lees ik
Niet dood dus....
Opgepakt iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Joran is eindelijk opgepakt lees ik
Niet dood dus....
Blijf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik naar bed gaan of nog even opblijven?
yeah probeer ik altijd zo te combineren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker sportief afgewisseld met andere ontspanning.
Je weet welk advies er nu gaat komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Zelfs dat is kansloosquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hmmm, ik voorzie relatietherapie voor jullie!
dat ligt eraan hoe je je voeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Heb jij een gf real life?quote:
Dit is serieus de meest geniale vraag die ik heb gehoord vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
nee want dan moet je eerst een relatie hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hmmm, ik voorzie relatietherapie voor jullie!
yeah idd. gewoon doen wat je voeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je je voelt
mijn gevoel achter na gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet welk advies er nu gaat komen.
Ik kan nu natuurlijk een heel verhaal vertellen over de afgelopen weken, maar ik kan het ook gewoon simpel beantwoorden met een...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is serieus de meest geniale vraag die ik heb gehoord vandaag
Gefeliciteerd!
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je je voelt
Ik zou niet weten wie er dan in die andere stoel zou moeten gaan zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maak maar een afspraak bij dr(s). Jopie
Trusten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..
Slaap lekker Bos en veel plezier morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie er dan in die andere stoel zou moeten gaan zitten
en een relatie met mezelf gaat een beetje lastigDoe dan soort relatietherapierouletteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
oh wacht... je voelde je rot... dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ga met je meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
bestaat dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doe dan soort relatietherapieroulette
nja, tot straks dan maar he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Weltrusten allemaal
(jaja zal vast wel weer een c_a-tje doen)
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Weltrusten allemaal
(jaja zal vast wel weer een c_a-tje doen)
Huh, verkiezingen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met jullie wat betreft de verkiezingscampagnes, kun je alle lijsttrekkers nog zien of denk je van: laat het snel 9 juni zijn?
Is het al 9 juniquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met jullie wat betreft de verkiezingscampagnes, kun je alle lijsttrekkers nog zien of denk je van: laat het snel 9 juni zijn?
10 juniquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
ah ben ze wel weer zat tbhquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er wel klaar meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb het idee dat alles wel gezegd is eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
Ik zoek toch nog steeds af en toe een programma uit, op de een of andere manier vind ik het toch wel een boeiend spel.
een scherp debat is wel leuk zo op de achtergrond, maar er zijn weinig goede debaters nu imoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
Ik zoek toch nog steeds af en toe een programma uit, op de een of andere manier vind ik het toch wel een boeiend spel.
Yep, wel mee eens. Maar ze staan soms wel voor joker. Bakellende als dirigent, bijv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand hier ooit overwogen om politiek actief te worden? (ik denk: open deur)
Ik vind de setting waarin ze dat nu vaak moeten doen niet geschikt. Er is geen tijd en ruimte voor wat meer diepgang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
een scherp debat is wel leuk zo op de achtergrond, maar er zijn weinig goede debaters nu imo
Ik niet, maar collega van me zit in gemeenteraadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft toch wel een kundig man. Maar na zoveel kabinetten is het wel mooi geweest, dat zeker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Yep, wel mee eens. Maar ze staan soms wel voor joker. Bakellende als dirigent, bijv.
Nog niet misschienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is toch wel een topcampaigner, maar inderdaad, door de afgelopen jaren is het voor hem een onbegonnen werk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een kundig man. Maar na zoveel kabinetten is het wel mooi geweest, dat zeker.
idd, meer vrijheid zo af en toe wel mogen van mij iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind de setting waarin ze dat nu vaak moeten doen niet geschikt. Er is geen tijd en ruimte voor wat meer diepgang.
Nou ja, dat gaat dan weer maanden duren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het reuze interessant, maar laat nu maar snel 9 juni komen, dan zijn we er vanaf en hebben we weer een kabinet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, ik was het woordje 'geen' vergeten
lol, pas in de halve finales gok ik. en ik hoop dat kelvin er iig snel uitgaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Ben zo benieuwd wie er wint. Ik denk Dony! Ben benieuwd of zn ouders nog komen
Nee, als Dony niet wint gaat het tussen Kelvin en 4Granted!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, pas in de halve finales gok ik. en ik hoop dat kelvin er iig snel uitgaat
nah sumera moet winnen. das duidelijk de enige met kwaliteit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, als Dony niet wint gaat het tussen Kelvin en 4Granted!![]()
Heb ik al mijn geld op ingezet
Ik zit nog op mijn drankjes te wachten Koenquote:
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera wint uiteraard, dat is allang bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |