c_aquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
D. wou eruit zei hij net![]()
Dus ik heb nog ruimte over
maar dan moet jij het wel vragen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, zielig voor jou kunnen we niet doen nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet t wel als een verrassing komen he. niet nu. dat is zo geprogrammeerd danquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar dan moet jij het wel vragen hoor
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.quote:
Ik trouw niet.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik duik mn bedje nu echt in!Doei KittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gewoon zonder, anders ging je niet slapen.![]()
Ik wil dus ook niet delenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben echt voor een monogaam huwelijk..
zo hebben we alles, zo niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
dus uiteindelijk alleen C_A en bos die trouwen
welterustenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapen
Doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
duiksequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]