Ik ga oook niks doen, beetje luieren. En morgen bruiloft (een echt btw, niet van mij maar van me oomquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga helemaal niks doen![]()
Strand liggen
Nou, een vriend heeft z'n vrouw de deur uitgeschopt zaterdag. Dus eerst naar het sportpark en daarna bij hem eten + een spel/poker spelen. En misschien daarna nog uit.quote:
hehe, klinkt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, een vriend heeft z'n vrouw de deur uitgeschopt zaterdag. Dus eerst naar het sportpark en daarna bij hem eten + een spel/poker spelen. En misschien daarna nog uit.
Inderdaad, we kunnen het zonder Benny.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niets aan de hand.![]()
En die emmer is te lenen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat ik met zowat iedereen ga trouwen?
Helaas
Doe ik niet...goh, balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker sportief afgewisseld met andere ontspanning.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, klinkt goed
ik morgen trainen of terras
zaterdag cardio en verjaardag,
zondag terras denk ik
dan moet je een filmpje makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet echt... het wil niet echt lukken
Nee was een internetgerucht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Joran is eindelijk opgepakt lees ik
Niet dood dus....
Opgepakt iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Joran is eindelijk opgepakt lees ik
Niet dood dus....
Blijf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik naar bed gaan of nog even opblijven?
yeah probeer ik altijd zo te combineren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker sportief afgewisseld met andere ontspanning.
Je weet welk advies er nu gaat komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Zelfs dat is kansloosquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hmmm, ik voorzie relatietherapie voor jullie!
dat ligt eraan hoe je je voeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |