kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaartenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm wilde er ook al bij gaan liggen. maar zo wordt t alleen nog maar gezelliger
Sex attributen.quote:
Volgende week de volgende afleveringquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah weer genoeg trouwgedoe voor vandaag idd
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaarten
vlak onder jequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
Was er uurtje geleden nog bij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
wat te doen allemaal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de laatste keer nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Rollen eindigt ook in een trouwerij
Ik was bezig met een gifjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijgen we jefilmpje nog ?
Hoi BTW
Ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_A
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat ik met zowat iedereen ga trouwen?
Helaas
Doe ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |