Ik niet, maar collega van me zit in gemeenteraadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand hier ooit overwogen om politiek actief te worden? (ik denk: open deur)
Het blijft toch wel een kundig man. Maar na zoveel kabinetten is het wel mooi geweest, dat zeker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Yep, wel mee eens. Maar ze staan soms wel voor joker. Bakellende als dirigent, bijv.
Nog niet misschienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand hier ooit overwogen om politiek actief te worden? (ik denk: open deur)
Hij is toch wel een topcampaigner, maar inderdaad, door de afgelopen jaren is het voor hem een onbegonnen werk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een kundig man. Maar na zoveel kabinetten is het wel mooi geweest, dat zeker.
idd, meer vrijheid zo af en toe wel mogen van mij iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind de setting waarin ze dat nu vaak moeten doen niet geschikt. Er is geen tijd en ruimte voor wat meer diepgang.
Nou ja, dat gaat dan weer maanden duren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het reuze interessant, maar laat nu maar snel 9 juni komen, dan zijn we er vanaf en hebben we weer een kabinet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, ik was het woordje 'geen' vergeten
lol, pas in de halve finales gok ik. en ik hoop dat kelvin er iig snel uitgaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Ben zo benieuwd wie er wint. Ik denk Dony! Ben benieuwd of zn ouders nog komen
Nee, als Dony niet wint gaat het tussen Kelvin en 4Granted!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, pas in de halve finales gok ik. en ik hoop dat kelvin er iig snel uitgaat
nah sumera moet winnen. das duidelijk de enige met kwaliteit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, als Dony niet wint gaat het tussen Kelvin en 4Granted!![]()
Heb ik al mijn geld op ingezet
Ik zit nog op mijn drankjes te wachten Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |