maar dan moet jij het wel vragen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, zielig voor jou kunnen we niet doen nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet t wel als een verrassing komen he. niet nu. dat is zo geprogrammeerd danquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar dan moet jij het wel vragen hoor
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.quote:
Ik trouw niet.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks te maren je bent veel te lekker om te delen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik duik mn bedje nu echt in!Doei KittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gewoon zonder, anders ging je niet slapen.![]()
Ik wil dus ook niet delenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben echt voor een monogaam huwelijk..
zo hebben we alles, zo niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
dus uiteindelijk alleen C_A en bos die trouwen
welterustenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapen
Doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
duiksequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei dat ik mn bed induik, niet dat ik ging slapen
Doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij wou eruit, nu trouw ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
t feit dat ze al meteen een 2e man wilde was ook al geen goed teken hoor
quote:
je wilde meteen al een anderquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
D. wou eruit zei hij net![]()
Dus ik heb nog ruimte over
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
t feit dat ze al meteen een 2e man wilde was ook al geen goed teken hoor
Hij liet mij staan hequote:
oh kay...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En Kally en Marlalala als bruidsmeisjes
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 staat wat aan de zijlijn, hangt aan de bar, en bezat zichzelf
* Marlalala ligt al lang onder de tafelquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich mee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En Kally en Marlalala als bruidsmeisjes
Biertje, wijntje of likeur 43?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally ziet er nu helemaal vanaf en bezat zich mee
Maar lieve Bosquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala ligt al lang onder de tafel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ook een fietsenstalling in mijn mond dan
Doe alledrie maarquote:
Met Vaduz toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haiiiii....Je gaat trouwen, weet je dat al?
Des te sneller ben ik bij jequote:
Ik zal er nog over nadenken\quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar lieve Bos
Ik ben al heel erg lang internetverliefd op RauzerEn Marlalal zei laatste dat wij moesten trouwen.
En toe zei ik: ok MarlalalaMaar toen dacht ik, ow shit Rauzer dan ? Mijn eerste forumliefde
Ook al dacht ik dat hij homo was, die liefde zat er nog steeds
Vorige week vertelde hij mij dat hij geen homo was, en nu is die leifde teruggekomen
En nu ben ik in de war, en heb ik 2 mannen, en wil ze allebij
Kus c_a
ik kijk wel uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet gaan rollen Mar, dan wordt het weer chaos!
c_a checkt uit de iBenny modusquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er nog over nadenken\
zullen we weer back to real life gaan, heb het een beetje gehad met deze onzin
yeah weer genoeg trouwgedoe voor vandaag iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er nog over nadenken\
zullen we weer back to real life gaan, heb het een beetje gehad met deze onzin
kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaartenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm wilde er ook al bij gaan liggen. maar zo wordt t alleen nog maar gezelliger
Sex attributen.quote:
Volgende week de volgende afleveringquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah weer genoeg trouwgedoe voor vandaag idd
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
kom maar, plek zat onder de tafel met al die bruidstaarten
vlak onder jequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
Was er uurtje geleden nog bij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Benny eigenlijk
Weer een date?
wat te doen allemaal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de laatste keer nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Rollen eindigt ook in een trouwerij
Ik was bezig met een gifjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijgen we jefilmpje nog ?
Hoi BTW
Ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar het weekend. Relaxed programma.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, onder tafel met 2 bruidsmeisje op t huwelijk van C_A
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat ik met zowat iedereen ga trouwen?
Helaas
Doe ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik ga oook niks doen, beetje luieren. En morgen bruiloft (een echt btw, niet van mij maar van me oomquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga helemaal niks doen![]()
Strand liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |