nja, tot straks dan maar he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Weltrusten allemaal
(jaja zal vast wel weer een c_a-tje doen)
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Weltrusten allemaal
(jaja zal vast wel weer een c_a-tje doen)
Huh, verkiezingen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met jullie wat betreft de verkiezingscampagnes, kun je alle lijsttrekkers nog zien of denk je van: laat het snel 9 juni zijn?
Is het al 9 juniquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met jullie wat betreft de verkiezingscampagnes, kun je alle lijsttrekkers nog zien of denk je van: laat het snel 9 juni zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 juniquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
ah ben ze wel weer zat tbhquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er wel klaar meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb het idee dat alles wel gezegd is eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
Ik zoek toch nog steeds af en toe een programma uit, op de een of andere manier vind ik het toch wel een boeiend spel.
een scherp debat is wel leuk zo op de achtergrond, maar er zijn weinig goede debaters nu imoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
Ik zoek toch nog steeds af en toe een programma uit, op de een of andere manier vind ik het toch wel een boeiend spel.
Yep, wel mee eens. Maar ze staan soms wel voor joker. Bakellende als dirigent, bijv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand hier ooit overwogen om politiek actief te worden? (ik denk: open deur)
Ik vind de setting waarin ze dat nu vaak moeten doen niet geschikt. Er is geen tijd en ruimte voor wat meer diepgang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
een scherp debat is wel leuk zo op de achtergrond, maar er zijn weinig goede debaters nu imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |