Heb jij een gf real life?quote:
Dit is serieus de meest geniale vraag die ik heb gehoord vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik naar bed gaan of nog even opblijven?
nee want dan moet je eerst een relatie hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hmmm, ik voorzie relatietherapie voor jullie!
yeah idd. gewoon doen wat je voeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je je voelt
mijn gevoel achter na gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet welk advies er nu gaat komen.
Ik kan nu natuurlijk een heel verhaal vertellen over de afgelopen weken, maar ik kan het ook gewoon simpel beantwoorden met een...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is serieus de meest geniale vraag die ik heb gehoord vandaag
Gefeliciteerd!
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je je voelt
Ik zou niet weten wie er dan in die andere stoel zou moeten gaan zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maak maar een afspraak bij dr(s). Jopie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..
Slaap lekker Bos en veel plezier morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Redelijk moe en begin ook rotter te voelen nu. Dus ik duik er in om morgen lekker fris op het werk te zijn en voor dat middagje met die vriend van me..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie er dan in die andere stoel zou moeten gaan zitten
en een relatie met mezelf gaat een beetje lastigDoe dan soort relatietherapierouletteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
oh wacht... je voelde je rot... dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ga met je meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
bestaat dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doe dan soort relatietherapieroulette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |