ik was al even bang dat ik 't was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
quote:Dolfjansen Gerucht: Joran heeft zelfmoord gepleegd. Hij ontkent dat ie er iets mee te maken heeft
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Kwestie van 1 + 1 optellen.
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....
Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.![]()
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.
En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
hahaquote:
Waar komt die info vandaan? Heb ik nog nergens gelezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnigquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdaghet is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.
Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmakenwelk ei bedenkt dat nou.
En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
ach, en eigenlijk is Slank een gezamelijke blog van ons leven!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnigVervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken
(blog in zijn geheel snel verwijderd dus
)
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden benwat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Zo.quote:Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous en veel groente
Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden benwat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Pak een meetlint, dat geeft bij je ma en bij jou hetzelfde aan. Meet taille, heupen, bovenbeen, onderbeen, bovenarm.Centimeters zeggen meer dan kilo's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef j.t het volgende:
Hmm, baal dat weegschalen altijd andere dingen aangeven, thuis ben ik 86 kg en bij mn moeder 84 kg. Dus wat ben je dan echt? En dan weeg ik thuis 's morgens, na het toiletteren en voor het eten en bij mn moeder gisteren middag, gewoon met kleren etc. Dus ik snap er niks van!
Ja, heb je ook wel gelijk in. Ik vind het gewoon een naar gevoel, die vetjes, en ik vind het zonde dat ik m'n lichaam "verslons" voor m'n gevoel. En ik weet dat ik n'og tevredener ben als ik die vetjes niet voel en niet zoveel putjes in m'n benen heb. Dus ik hoop dat het gaat van tevreden - tevredenerquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.
[..]
Zo.
rond de 62 zou ik idd ook wel een mooie vinden, maar als ik bedenk dat dat 10 (!!) kilo minder is, vraag ik me toch af waar dat vandaan moet komen. Echt, ik vind het schokkend dat ik 10 kilo vet op mijn lijf zou hebben...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?
Ik kwam van rond de 77kg denk ik (ik durfde me niet te wegen) en dat vond ik wel echt te veel. Met 67/68 kilo was ik heel tevreden en toen ben ik ook gestopt met heel bewust te eten en sporten etc, maar toen ik me een tijd later woog was ik ineens nog maar 64 kilo
Als ik verder niet speciaal op mijn eten let blijf ik zo rond de 62 kg nu, alleen nu doordat het net uit is met mijn ex en eten een beetje tegenstaat weeg ik rond de 60 en dat vind ik wel een beetje te weinig.
Haha heel herkenbaar, zo voelde ik me ook toen mijn scriptie net af was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
Nee, het is wat bewolkt. Anders lag ik ook buiten in het gras met een boek..Ik ben nu vacatures aan het zoeken en ga zo maar een dutje doen ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Tip: leuke youtubefilmpjes opzoeken
Of is het daar toevallig ook lekker weer? Buiten in de zon zitten met koffie
Succes hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
Dudes, ik las een fokpauze inAangezien ik toch al slank ben
Nee hoor, ik moet veel studeren en slank is veeeel te gezellig om bij te lezen, dus ik doe snel de laptop weg!
Daag![]()
Jaaaaaa goed zijn die he!!!quote:
Dat zat ik me idd later ook al te bedenkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe groot is de kans, Vik? Alleen al doordat iedereen hem kent vanwege Natalee Holloway was de kans de tweede keer natuurlijk groter. In de Schiedammer parkmoordzaak hebben ze ook een bekende pedofiel veroordeeld omdat het weer kinderen waren, terwijl die man het later helemaal niet gedaan bleek te hebben. Het mag dan een pedofiel zijn, maar hij heeft dus wel jaren voor niks in de cel gezeten.
[/spuit 11]
Welke mail?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef loveli het volgende:
Vik, heb je nog een reactie op die mail gekregen?
Ja, dat zijn ze ook. Het verrotte is: júist deze leerlingen moeten goed opletten, want zij hebben mijn uitleg nodig, maar dat realiseren ze zich niet ofzo. Vandaag ook weer de hele tijd moeten waarschuwen en denken "Pff, waar doe ik het eigenlijk voor?", want ze leveren toch weer ondermaats werk in. Ik snap echt niet hoe het kan, maar het schijnt heel typisch te zijn voor dit soort onderwijs: leerlingen die maar hun eigen ding doen en niet zo geïnteresseerd zijn in de mening van de docent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Vik, die leerlingen van jou zijn wel echt lastig zeg!Ik vind dat je er goed mee omgaat!
O ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt haar toch pas een mail gestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat past nu even niet in de planning maar dat is wel het idee voor de zomerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Perruche het volgende:
@ sarabi, in de volle zon vind ik he n ook wel warm, maar dan ga je toch wat later?
Toenik gisteren liep was het lekker te doen, goed windje erbij ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het nu eigenlijk alweer te warm vind om hard te lopen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Laureline het volgende:
Ja, Noukje is een poppetje. Wij gaan zo naar het strand, met de mini en vriendje
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak.
Je hebt al een vriendje en doe je laptop dichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Er zitten helemaal géén leuke jongens in de UB en iedereen die ik ken heeft al verkansie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik ben zo moe, val bijna in slaap hier achter de pc. Zo maar even een mango eten en tv kijken op bed
.
Niet meer actief op Fok!
Ja goed hèquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
QFT!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Op hoeveel kcal probeer je nu elke dag uit te komen Kwak?
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me de hoog oplopende gevoelens over het geval Joran wel voorstellen. Je moet er niet aan denken dat je eigen kind later uitgaat en zo'n figuur tegen het lijf loopt![]()
Ja, zoals Lucia de B (die nu weer een achternaam heeft)! En ontelbare Amnesty-gerelateerde gevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.
Op mijn hele school zitten geen leuke jongensquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Er zitten helemaal géén leuke jongens in de UB en iedereen die ik ken heeft al verkansie
Waarom niet? Inschrijven staat vrij lijkt mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die is al even kwijt Lau!
Er komen nog 5 studiootjes vrij in augustus! Ik twijfel. Zal ik me maar inschrijven?
Of 'ie een meisje heeft vermoord of niet, dan nog is de manier waarop hij met vrouwen omgaat reden genoeg is om niet te willen dat je dochter in een straal van 5 km bij zo'n figuur in de buurt komt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.
Bikini/badpak + zomerjurkje + dun vestje + slippers + truivoor #s avondsquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:10 schreef Noukjee het volgende:
@ Laureline,
hoe was de temperatuur aan het strand in Schreveningen?
Ik ga er morgen met m'n vriend heen, en heb geen idee wat ik zal aantrekken
Trui op zomerjurkje? Dat ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bikini/badpak + zomerjurkje + dun vestje + slippers + truivoor #s avonds
Ohquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Trui op zomerjurkje? Dat ziet er toch niet uit?.
Dat doe ik wel eens (hoodie over zomerjurkje heen), maar dan alleen binnenshuis.
zit ik ook te kijken! maar ik heb deze aflevering al gezien geloof ik...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk programma, de waarheid over voedsel
Dat is toch best normaal? Of vind je het te weinig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
O: Krentebol met kaas, bruin bolletje met rookvlees en komkommer. Beker karnemelk.
L: Twee geroosterde boterhammen met kipkerriesalade en komkommer. Beker karnemelk.
D: Een gepofte aardappel, gewokte spinazie en een kabeljauwfilet uit de oven.
T: Kersenkruimelkoek van de LIDL. Mijn excuus voor fruit vandaag.
Morgen weer normaal.
Ik bedoelde meer een normale dag, heb zo'n hekel aan van die "niet ziek maar ook niet fit genoeg om voor de klas te staan" dagen die ik soms heb na een migraine-aanval 's nachts.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch best normaal? Of vind je het te weinig?
Het..... *tromgeroffel*..... 53e Zang- en Muziekfestival Schiermonnikoog!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Perruche het volgende:
LadyBlack, wat voor concours heb je eigenlijk?
Mijn moeder heeft een dubbelcd van hem, ken de muziek erg goed en ik had me laatst nog voorgenomen dat ik die een keer van haar ging kopiëren!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Perruche het volgende:
Wat een lijstjeshet lijkt wel weekend
![]()
Ik ben Boudewijn de Groot aan het luisteren en ik word er helemaal melancholiek van... Ik ken niemans van "mijn leeftijd" die het luistert, maar ik vind het zo'n mooie muziek
Gaaf! Er zijn volgens mij best veel muzikale slankies, vind ik altijd erg stoerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het..... *tromgeroffel*..... 53e Zang- en Muziekfestival Schiermonnikoog!
Ben erg benieuwd, we krijgen met onze a capella stukken altijd goeie recensies, maar ik heb geen idee hoe goed de andere koren zijn
Mijn moeder was ook groot fan van hem. Vind het echt prachtig, wil graag een keer naar een optreden van hem. Als jonkie tussen alle 50+' ersquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een dubbelcd van hem, ken de muziek erg goed en ik had me laatst nog voorgenomen dat ik die een keer van haar ging kopiëren!
Zou er een verband zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gaaf! Er zijn volgens mij best veel muzikale slankies, vind ik altijd erg stoerHelaas ben ik zelf zo a-muzikaal als maar zijn kan. Heel veel succes!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
van muziek word je dikweet je wel hoeveel vet er in noten zit?
Ik luister het ook vaak, maar ik ben dan ook al oudquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Perruche het volgende:
Wat een lijstjeshet lijkt wel weekend
![]()
Ik ben Boudewijn de Groot aan het luisteren en ik word er helemaal melancholiek van... Ik ken niemans van "mijn leeftijd" die het luistert, maar ik vind het zo'n mooie muziek
[..]
Heet wel geen Laureline, maar ben wel een Scheveningerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Noukjee het volgende:
@ Laureline,
weet jij een leuk café/restaurantje aan het strand van scheveningen?
Same herequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ikde oude liedjes van Boudewijn de Groot. Zijn nieuwere werk heb ik niks mee.
Ben opgegroeid met Radio 2 aan, altijd en overal. Robert Long, Rob de Nijs, Boudewijn de Groot, Op zondag op weg van opa naar huis "Anderman's veren" met cabaret en kleinkunst fragmenten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |