Op mijn hele school zitten geen leuke jongensquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Er zitten helemaal géén leuke jongens in de UB en iedereen die ik ken heeft al verkansie
Waarom niet? Inschrijven staat vrij lijkt mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die is al even kwijt Lau!
Er komen nog 5 studiootjes vrij in augustus! Ik twijfel. Zal ik me maar inschrijven?
Of 'ie een meisje heeft vermoord of niet, dan nog is de manier waarop hij met vrouwen omgaat reden genoeg is om niet te willen dat je dochter in een straal van 5 km bij zo'n figuur in de buurt komt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.
Bikini/badpak + zomerjurkje + dun vestje + slippers + truivoor #s avondsquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:10 schreef Noukjee het volgende:
@ Laureline,
hoe was de temperatuur aan het strand in Schreveningen?
Ik ga er morgen met m'n vriend heen, en heb geen idee wat ik zal aantrekken
Trui op zomerjurkje? Dat ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bikini/badpak + zomerjurkje + dun vestje + slippers + truivoor #s avonds
Ohquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Trui op zomerjurkje? Dat ziet er toch niet uit?.
Dat doe ik wel eens (hoodie over zomerjurkje heen), maar dan alleen binnenshuis.
zit ik ook te kijken! maar ik heb deze aflevering al gezien geloof ik...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk programma, de waarheid over voedsel
Dat is toch best normaal? Of vind je het te weinig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
O: Krentebol met kaas, bruin bolletje met rookvlees en komkommer. Beker karnemelk.
L: Twee geroosterde boterhammen met kipkerriesalade en komkommer. Beker karnemelk.
D: Een gepofte aardappel, gewokte spinazie en een kabeljauwfilet uit de oven.
T: Kersenkruimelkoek van de LIDL. Mijn excuus voor fruit vandaag.
Morgen weer normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |