Welke mail?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef loveli het volgende:
Vik, heb je nog een reactie op die mail gekregen?
Ja, dat zijn ze ook. Het verrotte is: júist deze leerlingen moeten goed opletten, want zij hebben mijn uitleg nodig, maar dat realiseren ze zich niet ofzo. Vandaag ook weer de hele tijd moeten waarschuwen en denken "Pff, waar doe ik het eigenlijk voor?", want ze leveren toch weer ondermaats werk in. Ik snap echt niet hoe het kan, maar het schijnt heel typisch te zijn voor dit soort onderwijs: leerlingen die maar hun eigen ding doen en niet zo geïnteresseerd zijn in de mening van de docent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Vik, die leerlingen van jou zijn wel echt lastig zeg!Ik vind dat je er goed mee omgaat!
O ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt haar toch pas een mail gestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat past nu even niet in de planning maar dat is wel het idee voor de zomerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Perruche het volgende:
@ sarabi, in de volle zon vind ik he n ook wel warm, maar dan ga je toch wat later?
Toenik gisteren liep was het lekker te doen, goed windje erbij ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het nu eigenlijk alweer te warm vind om hard te lopen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Laureline het volgende:
Ja, Noukje is een poppetje. Wij gaan zo naar het strand, met de mini en vriendje
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak.
Je hebt al een vriendje en doe je laptop dichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Er zitten helemaal géén leuke jongens in de UB en iedereen die ik ken heeft al verkansie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik ben zo moe, val bijna in slaap hier achter de pc. Zo maar even een mango eten en tv kijken op bed
.
Niet meer actief op Fok!
Ja goed hèquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
QFT!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Op hoeveel kcal probeer je nu elke dag uit te komen Kwak?
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me de hoog oplopende gevoelens over het geval Joran wel voorstellen. Je moet er niet aan denken dat je eigen kind later uitgaat en zo'n figuur tegen het lijf loopt![]()
Ja, zoals Lucia de B (die nu weer een achternaam heeft)! En ontelbare Amnesty-gerelateerde gevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |