SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik ben zo moe, val bijna in slaap hier achter de pc. Zo maar even een mango eten en tv kijken op bed
.
Niet meer actief op Fok!
Ja goed hèquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
QFT!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Op hoeveel kcal probeer je nu elke dag uit te komen Kwak?
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me de hoog oplopende gevoelens over het geval Joran wel voorstellen. Je moet er niet aan denken dat je eigen kind later uitgaat en zo'n figuur tegen het lijf loopt![]()
Ja, zoals Lucia de B (die nu weer een achternaam heeft)! En ontelbare Amnesty-gerelateerde gevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, het is helemaal niet zeker dat hij dat figuur is. Ok, ik vind het ook een vreselijk type maar daarom hoeft hij nog geen moordenaar te zijn. Mensen willen dat geloven terwijl het nog helemaal niet bewezen is, en dat zal je zoon maar overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |