abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:04 #1
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82211619
Het vorige deel: Slank #1051Beklimmen hoge bergen en gaan door diepe dalen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:23 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82211635
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!

ha! mn eigen fipo!
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:30 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82211641
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:10:10 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82211688
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!

ha! mn eigen fipo!
Klopt. Ik moet er wel aan wennen, vind het wel gek zo'n lange jurk. Maar ik vind de kleurtjes zo tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82211697
Ja doei.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:10:54 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82211754
Agreed! Lange is voor zomerige feestjes met cocktails, de andere voor een uitreiking
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82211756
TVP. Ik zit te twijfelen of ik morgen naar naar de scriptiegroep zal gaan. Als ik ga, is dat alleen voor de gezelligheid en om 'afscheid' te nemen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:11:25 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82211785
Groen dus. De andere jurk is ook leuk,maar m.i. ietswat te casual voor een diploma-uitreiking. En daarnaast vind ik het groene jurkje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:11:27 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82211789
Dan doe je die rode... Voor in de zomer..

Maar..................... tip, heel fijn dat je verschillende outfitjes zo even kan 'beoordelen'
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82211806
Hai!

Het groene jurkje! (spuit 111111). Hier heb ik het idee dat er veel flink formeel hun diploma gaan ophalen, maar dat past niet echt bij mij, dus doe ik dat ook lekker niet!

Kennen jullie www.playauditorium.com ? Heerlijk ontspannend spelletje
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:20:10 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82212502
er was op tournee met ons een fotograaf mee, die speelde viool maar heeft ook hele mooie foto's gemaakt. ik heb er zowaar twee gevonden waar ik op t podium sta op te treden op de bonte avond, die ik heel leuk vind van mezelf (een alleen, een in duet met de orkestdirigent) ook al heb ik wel dikke wangen, op deze foto's stoort t me niet zo. ik heb niet door dat ze gemaakt worden, en dat zie ik aan mezelf. ik denk dat ik op de eerste foto iets sta te vertellen...

even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publiceren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:21:34 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82212618
Mooi!
pi_82212823
Ik zeg ook: Groen Doen! (spuit zoveel )

Daarnaast zeg ik: Gaan naar het scriptieklasje DaD. Kun je cupcakes bakken en meenemen en complimentjes in ontvangst nemen en horen dat ze het zo gezellig met jou vonden.

Het is na tienen, dus ik mag wel vertellen dat ik vannacht droomde dat ik een piemel had. Een hele grote. Ik vond dat zo akelig dat ik hem er af sneed en in de tuin begroef. Alleen groeide hij toen weer aan en moest ik er een verbandje om dragen. Oh men, ik werd er zo naar van! Ik was helemaal bezweet van akeligheid toen ik wakker werd.

Ik vind Sabine trouwens ook niet lelijk en ze zingt ook niet onverdienstelijk!

En lijstje;
O; 3 boterhammen pindakaas
T: -
L: 1 pistoletje met ei en salade, 1 krentenbol
T: banaan
D: rode curry
S: Pilates
pi_82212958
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:

even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publiceren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die tweede foto zijn jullie echt aan het genieten
pi_82213179
Nu nog cupcakes bakken gaat 'm niet worden, al was het maar omdat al m'n spullen daarvoor in het nieuwe huis staan. . En de gewoonte is om taart te brengen als je scriptie goedgekeurd is.

En euhm, bizarre droom. .
pi_82213257
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi!
indeed!!
Ja doei.
pi_82213376
Mooie foto's, kwak. .
pi_82213548
Die foto's zijn tof Kwak! En je gezicht toont toch echt slanker dan een tijd geleden, ik kan me een foto herinneren van je op de bank, zoiets?
pi_82213606
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:

Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebat nou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
We stemmen niet op..

Hihihi, dragen jullie al dezelfde kleren?
Nee, maar we zijn beide christelijk opgevoed en hebben daar nu helemaal niks meer mee. Dus de kans dat één van ons op een christelijke partij stemt is echt bijzonder klein. Ik weet trouwens vrij zeker dat ik op een andere partij stem dan Vik.
pi_82214347
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.

Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk .[/klaag]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82214480
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
pi_82214683
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
Vijf keer maar.
  Vis een optie? dinsdag 1 juni 2010 @ 23:02:47 #23
70532 loveli
N
pi_82215245
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.

Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen spullen vragen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk .[/klaag]
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichten
crap in = crap out
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:06:11 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82215472
Chico! En toch ook wel gefelie Als je het rustiger hebt gaat het vast leuker zijn!

Kwak, mooi die foto's! Vooral de eerste is echt prachtig!

En nu bedtijd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:06:51 #25
236335 neen
schone schijn
pi_82215514
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Vijf keer maar.
Schwalbe overdreven commentaar bij de goal van Sneijder (die lang niet zo mooi was als die van Robben tegen United) Babel die dominant is maar wel 3x de bal verloor in 3 minuten. VdV die fantastisch inviel en liet zien dat zowel Afellay als Kuijt niet in de basis horen. Leuke 2e helft. Legendarische keeper. Ik ben niet ontevreden.

Waar moet ik alle wedstrijden gaan kijken heb verschillende potentiële kijkplekken maar de vorige keer werd Nederland uitgeschakeld toen ik ging wisselen van plek
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')