abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:46:55 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82276220

Het vorige deel: Slank #1052 met zonder concert en met met afstuderen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:47:09 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82276239
Geen Joran-TT. Dat valt dan weer mee hè!
Niet meer actief op Fok!
pi_82276344
een Joran TT
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 11:50:31 #5
70532 loveli
N
pi_82276413
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:52:23 #6
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82276509
tvp!
pi_82276542
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
ik was al even bang dat ik 't was!
Ja doei.
pi_82276797
Ik zit in een web 2.0 workshop. Waar we een blog moeten aanmaken Echt zo 2008
En nu krijgen wel RSS-feed uitleg, maar daar heb ik volgende week weer een andere workshop van, dus ik let maar niet op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82276900
Mehehehe:
quote:
Dolfjansen Gerucht: Joran heeft zelfmoord gepleegd. Hij ontkent dat ie er iets mee te maken heeft
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82276907
Hoi

Het is zulk mooi weer en ik wil naar buiten . Maar werk

Lijstje van gister dan maar?
O: brinta
T: mandarijn-limoenkwark
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: kiwi gold
T: cornetto-ijsje
T: handje nootjes, toastje brie, glas appelsap
D: stukje brood met tzaziki, voorgerecht pastinaaksoep met bitterbal van lamsvlees, hoofdgerecht makreelfilet/gegrild sardientje/coquille/spinazie/tomaat/aardappelpurree met rucola, na kop muntthee met kleine chocolaatjes/koekjes (4 stuks geloof ik). Erbij 4 (!!!) glazen wijn
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82276961
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Kwestie van 1 + 1 optellen.
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....

Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.

En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
pi_82276992
Nog 27 minuten en dan mogen we weg Is toch altijd hetzelfde bij lessen, college's en workshops
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:04:40 #13
70532 loveli
N
pi_82277020
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Deden ze in de Puttense moordzaak ook....

Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.

En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:05:30 #14
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82277054
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
Mehehehe:
[..]

haha

en idd hoera voor Calimero! Ben benieuwd hoe het gaat!

zal ook maar weer eens een lijstje posten:
gisteren:
O: banaan met magere kwark en lijnzaad en allbran
L: tosti ham-kaas, gekookt ei +beetje yogonaise op 2 knackebrod +2x koffie met melk
S: 23 km gefietst
T: 2 kiwi gold
D: "magere" beefburger tomaat, gebakken aardappeltjes, salade met gegrilde groenten + yogonaise en ketchup
T: bakje chocoladevla
en over de hele avond 3 glazen rose
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82277152
Messteken? Dus een heel ander MO dan bij Nataly. Voor zo ver we weten dan
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:08:38 #16
70532 loveli
N
pi_82277172
Weet iemand welke goedkope camera meerdere foto's achter elkaar maakt met de zelfontspanner? Wel zo leuk om er allemaal op te staan en dan de leukste foto te kunnen kiezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:09:40 #17
70532 loveli
N
pi_82277204
En omdat Joran geen lief jongetje is interesseert het me geen zier in welke gevangenis of welk mortuarium 'ie terecht komt, eigenlijk.
crap in = crap out
pi_82277267
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
Waar komt die info vandaan? Heb ik nog nergens gelezen.

Edit: gevonden.
Maar is (nog) niet officieel, het is een gerucht gebaseerd op verklaringen van hotelpersoneel over bloedige lakens.

Ik ben wel benieuwd hoe Joran zich hier uit denkt te praten.

[ Bericht 29% gewijzigd door vergeetmewelletje op 03-06-2010 12:17:00 ]
pi_82277310
Van mij mag joran in een hele diepe put vallen. Of in een peruaanse gevangenis zitten, dat is zo ongeveer 1 pot nat.

Ik kan me trouwens over anderhalve week weer wegen, dan heb ik weer een weegschaal tot mijn beschikking. Ik verwacht ook dat als ik ben verhuisd alles een stuk beter gaat. Hier kan ik niet een lekker rondje hardlopen, daar wel, en ik kn daar naar de yoga.

Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden ben wat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo

Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous
pi_82277362
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdag het is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.

Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmaken welk ei bedenkt dat nou.

En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
pi_82277443
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdag het is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.

Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmaken welk ei bedenkt dat nou.

En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnig Vervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken (blog in zijn geheel snel verwijderd dus )
pi_82277694
Ik had gisteren echt heel lekkere linzensoep gemaakt Uit een klein soepenboekje van de Ikea.
Met verse gember
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:27:47 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82277829
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnig Vervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken (blog in zijn geheel snel verwijderd dus )
ach, en eigenlijk is Slank een gezamelijke blog van ons leven!

tevens tvp.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:29:21 #24
70532 loveli
N
pi_82277887
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden ben wat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.
quote:
Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous en veel groente
Zo.
crap in = crap out
pi_82278364
tvp.
pi_82278437
LOL @ google ads: "Suit supply lanceert Jort Kelder". Erg goed idee, waar schieten ze 'm heen?

Wat betreft J. v/d S., wat een knurft is het toch . Of 'ie nou wel of niet 2 moorden heeft gepleegd.

@Razz: beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:45:28 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82278475
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:

Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?
Ik kwam van rond de 77kg denk ik (ik durfde me niet te wegen ) en dat vond ik wel echt te veel. Met 67/68 kilo was ik heel tevreden en toen ben ik ook gestopt met heel bewust te eten en sporten etc, maar toen ik me een tijd later woog was ik ineens nog maar 64 kilo Als ik verder niet speciaal op mijn eten let blijf ik zo rond de 62 kg nu, alleen nu doordat het net uit is met mijn ex en eten een beetje tegenstaat weeg ik rond de 60 en dat vind ik wel een beetje te weinig.
pi_82278542
Hoi allemaal even snel vanaf het werk!

Gisteren nog 1 ferrero rocher gehad bij de vergadering, dus viel mij reuze mee
Hmm, baal dat weegschalen altijd andere dingen aangeven, thuis ben ik 86 kg en bij mn moeder 84 kg. Dus wat ben je dan echt? En dan weeg ik thuis 's morgens, na het toiletteren en voor het eten en bij mn moeder gisteren middag, gewoon met kleren etc. Dus ik snap er niks van!

Eniwee! Mijn lijstje tot nu toe gepland:

O: broodje pindakaas vifit
T: sultana krenten
L: broodje kipfilet, bouillon appel met kwark
T: broodje kipfilet
D: geen idee ga naar mama toe

Weer hetzelfde, maar heb boodschappen gehaald, mais en filet americain en noten (noten mix - nog 1 weni meer en zonnebloem/pompoenpitten)

Ga nu weer te werk, tot vanavond misschien!
Ga naar kapper btw misschien wat anders, hmmm

Fijne dag!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:51:09 #29
70532 loveli
N
pi_82278716
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef j.t het volgende:
Hmm, baal dat weegschalen altijd andere dingen aangeven, thuis ben ik 86 kg en bij mn moeder 84 kg. Dus wat ben je dan echt? En dan weeg ik thuis 's morgens, na het toiletteren en voor het eten en bij mn moeder gisteren middag, gewoon met kleren etc. Dus ik snap er niks van!
Pak een meetlint, dat geeft bij je ma en bij jou hetzelfde aan. Meet taille, heupen, bovenbeen, onderbeen, bovenarm.Centimeters zeggen meer dan kilo's.
crap in = crap out
pi_82279757
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.
[..]

Zo.
Ja, heb je ook wel gelijk in. Ik vind het gewoon een naar gevoel, die vetjes, en ik vind het zonde dat ik m'n lichaam "verslons" voor m'n gevoel. En ik weet dat ik n'og tevredener ben als ik die vetjes niet voel en niet zoveel putjes in m'n benen heb. Dus ik hoop dat het gaat van tevreden - tevredener zeg maar.

En die groenten komen er sowieso nog bij, ik moet alleen nog even bedenken at, ik denk tomaatjes vul met couscous mengsel ofzo en dan nog courgette erbij (die moeten op!)
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?
Ik kwam van rond de 77kg denk ik (ik durfde me niet te wegen ) en dat vond ik wel echt te veel. Met 67/68 kilo was ik heel tevreden en toen ben ik ook gestopt met heel bewust te eten en sporten etc, maar toen ik me een tijd later woog was ik ineens nog maar 64 kilo Als ik verder niet speciaal op mijn eten let blijf ik zo rond de 62 kg nu, alleen nu doordat het net uit is met mijn ex en eten een beetje tegenstaat weeg ik rond de 60 en dat vind ik wel een beetje te weinig.
rond de 62 zou ik idd ook wel een mooie vinden, maar als ik bedenk dat dat 10 (!!) kilo minder is, vraag ik me toch af waar dat vandaan moet komen. Echt, ik vind het schokkend dat ik 10 kilo vet op mijn lijf zou hebben... maar ik doe idd ook centimeters meten, ben benieuwd. Die weegschaal laat ik ook nog maar even voor wat het is. Alhoewel het wel ineens een grote motivatie was
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 13:15:37 #31
70532 loveli
N
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:27:39 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82280400

Ik kom ook weer even binnenwaaien... alles wel met iedereen? Ik zag in het vorig topic (?) wel heel toffe fotootjes van DaD's huisje Ben je al over??

Hier gaat het best, hectische weken wel, en ik eet weinig en verkeerd, dus na mijn verjaardag volgende week zit ik er weer bovenop! De weegschaal onder de 60 kilo houden Vind het nog steeds bijzonder dat ik die grens weer gepasseerd ben, dat had ik noooooooit meer verwacht!

Nu koffie Wie nog?
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:31:31 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82280589
Ik heb me een paar jaar geleden over mn bikinistress heen gezet... ik heb een dikke witte buik en zal dat ook altijd houden, voor wie daar een probleem mee heeft: kijk de andere kant dan maar op

Maar deze zomer eens kijken of ik in Frankrijk langs een mooie naturistencamping kom, dan heb je helemaal geen bikinistress
pi_82280649
hoi!

Enige bikinistress is wel herkenbaar, maar ik ben nog nooit bang geweest dat ik niet in een vliegtuigstoel zou passen!

Wat betreft J vd S: ik vind het vooral treurig voor zijn moeder. Het zal je kind maar zijn. Ik neem toch aan dat hij zo niet is opgevoed.

lijstje:
O: 2 boterhammen met aardbei, 1 boterham met pindakaas
T: appel
L: pistoletje met ei en rauwkost
T: nog meer rauwkost
T: mandarijn
T: broodje pindakaas
D: uit eten!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 13:33:02 #35
70532 loveli
N
pi_82280656
*sog*
crap in = crap out
pi_82281861
Hoe groot is de kans, Vik? Alleen al doordat iedereen hem kent vanwege Natalee Holloway was de kans de tweede keer natuurlijk groter. In de Schiedammer parkmoordzaak hebben ze ook een bekende pedofiel veroordeeld omdat het weer kinderen waren, terwijl die man het later helemaal niet gedaan bleek te hebben. Het mag dan een pedofiel zijn, maar hij heeft dus wel jaren voor niks in de cel gezeten.

[/spuit 11]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82281917
tvp!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:08:08 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82282113
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:09:48 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82282172
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
Haha heel herkenbaar, zo voelde ik me ook toen mijn scriptie net af was!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:11:45 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82282249
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
Geniet ervan!

Tip: leuke youtubefilmpjes opzoeken
Of is het daar toevallig ook lekker weer? Buiten in de zon zitten met koffie
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:13:18 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82282299
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Geniet ervan!

Tip: leuke youtubefilmpjes opzoeken
Of is het daar toevallig ook lekker weer? Buiten in de zon zitten met koffie
Nee, het is wat bewolkt. Anders lag ik ook buiten in het gras met een boek..Ik ben nu vacatures aan het zoeken en ga zo maar een dutje doen ofzo..
pi_82282323
Dudes, ik las een fokpauze in Aangezien ik toch al slank ben

Nee hoor, ik moet veel studeren en slank is veeeel te gezellig om bij te lezen, dus ik doe snel de laptop weg!

Daag
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:15:25 #43
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82282377
speaking of leuke youtube filmpjes:

donderdag 3 juni 2010 @ 14:15:37 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82282384
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
Dudes, ik las een fokpauze in Aangezien ik toch al slank ben

Nee hoor, ik moet veel studeren en slank is veeeel te gezellig om bij te lezen, dus ik doe snel de laptop weg!

Daag
Succes hoor!

Als je tentamens klaar zijn ga je leuke dingen doen met je vriendje toch? Ga dr voor!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:16:00 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82282399
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Blurred86 het volgende:
speaking of leuke youtube filmpjes:

Jaaaaaa goed zijn die he!!!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:16:18 #46
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82282414
dag P.F Succes met leren!
pi_82282424
Oooo ik heb geen zin!
pi_82282499
Maar ik ga toch maar!

donderdag 3 juni 2010 @ 15:06:33 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82284424
Grr, ik ben pissig, want ik kreeg een proefwerk terug van een leerling (had ze bij een andere leraar gemaakt) en daar stond onder: "< voornaam > , ik wil komende vrijdag met je spreken!!!". Zo'n toon sla je toch niet aan tegen een docent? . Maar ik weet niet in hoeverre ze dat zelf door heeft (doven zijn over het algemeen niet zo sterk in subtiliteit), dus ik wacht even af hoe ze morgen tegen me doet voor ik er eventueel over begin.
Ik zal morgen wel de klacht krijgen dat ik te weinig tijd heb ingeruimd en dingen niet goed heb uitgelegd, terwijl zij haar papieren kwijtraakte, waardoor er geen ruimte meer was om uitleg te geven in de les en bovendien hebben ze vervolgens ook nog een week extra de tijd gehad! En dan nog klagen! Bah, wat een houding...

Nou ja, m'n coach staat achter me en ik ga even op papier zetten welke afspraken precies gemaakt zijn en dan heeft die leerling geen poot om op te staan .

Net een Solero Berry Berry-ijsje gehad .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:11:43 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82284655
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe groot is de kans, Vik? Alleen al doordat iedereen hem kent vanwege Natalee Holloway was de kans de tweede keer natuurlijk groter. In de Schiedammer parkmoordzaak hebben ze ook een bekende pedofiel veroordeeld omdat het weer kinderen waren, terwijl die man het later helemaal niet gedaan bleek te hebben. Het mag dan een pedofiel zijn, maar hij heeft dus wel jaren voor niks in de cel gezeten.

[/spuit 11]
Dat zat ik me idd later ook al te bedenken . Dat je na een eerste keer sneller verdacht bent.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 15:15:33 #51
70532 loveli
N
pi_82284832
Vik, heb je nog een reactie op die mail gekregen?
crap in = crap out
pi_82284924
Warm hier binnen! Wil snel overdragen vandaag
pi_82284950
Wow Vik, die leerlingen van jou zijn wel echt lastig zeg! Ik vind dat je er goed mee omgaat!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82285054
Ik ben weer terug uit Barcelona. Nu in de trein op weg naar huis. Waar moet ik beginnen met bijlezen?

En Nynke nog bedankt voor je antwoord in het Ryanair-topic! De koffer paste gewoon nog gelukkig Maar ik ben wel een hoop broeken (maat 38 / breedtemaat 29 ) rijker en een stapeltje shirtjes en een hele toffe riem
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:22:12 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82285128
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef loveli het volgende:
Vik, heb je nog een reactie op die mail gekregen?
Welke mail?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:25:15 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82285294
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Vik, die leerlingen van jou zijn wel echt lastig zeg! Ik vind dat je er goed mee omgaat!
Ja, dat zijn ze ook. Het verrotte is: júist deze leerlingen moeten goed opletten, want zij hebben mijn uitleg nodig, maar dat realiseren ze zich niet ofzo. Vandaag ook weer de hele tijd moeten waarschuwen en denken "Pff, waar doe ik het eigenlijk voor?", want ze leveren toch weer ondermaats werk in. Ik snap echt niet hoe het kan, maar het schijnt heel typisch te zijn voor dit soort onderwijs: leerlingen die maar hun eigen ding doen en niet zo geïnteresseerd zijn in de mening van de docent.

Ze zeggen ook: "Even wachten!" als je zegt dat ze hun mond moeten houden en vervolgens gaan ze gewoon door . Ik dacht dat ze dat alleen bij mij deden, maar ze doen het ook bij mijn coach. Echt onvoorstelbaar.

Dus op een dag als vandaag denk ik , maar morgen na Havo 4 denk ik ws weer .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 15:25:53 #57
70532 loveli
N
pi_82285319
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke mail?
Je hebt haar toch pas een mail gestuurd?
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:29:25 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82285466
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt haar toch pas een mail gestuurd?
O ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 15:31:09 #59
70532 loveli
N
pi_82285535
Die laat wel zien wat ze waard is.
crap in = crap out
pi_82285717
Zo de laatste cupasoup is op
En strakjes weer bewegen ipv sporten
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:35:24 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82285737
Weten jullie nog, dat verhaal van woensdag (dinsdag?). Ik heb de mentor van die klas gemaild en ik krijg net mail van haar dat ze ze flink op hun donder heeft gegeven. Dat ik het volste recht heb om een onvoldoende te geven als ze hun huiswerk niet maken enzo en dat ze niet zo onbeleefd tegen me mogen zijn. Geweldig! . Ik ben benieuwd wat het effect is als ik ze dinsdag weer heb . Hun andere docent lachte erom, maar ik vind het niet echt grappig als een leerling mij niet serieus neemt omdat ik 'maar een stagiaire ben' (wat ik niet eens meer ben, inmiddels).
Niet meer actief op Fok!
pi_82287818
Ben ik de enige die het nu eigenlijk alweer te warm vind om hard te lopen?
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:34:17 #63
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82288573
@ viking, je hebt idd lastige lln zeg, succes iig ermee! Fijn dat die ene lerares het voor je op nam in die mail!

net terug van Apenheul, lekker veel gelopen en stuk gefietst.
Heerlijk weer! Ben alweer een klein beetje meer bruin
pi_82288592
Viking, wat een ontzettend lastige leerlingen! Knap van je da je er zo goed mee kan omgaan. Het zou echt niets voor mij zijn, onderwijs.. na 4 minuten met kinderen of pubers weet ik al niet meer wat ik ermee moet. Het lijkt me vooral lastig dat je ze graag dingen wilt leren en dat ze het gewoon zó niet boeit...!

@ sarabi, in de volle zon vind ik he n ook wel warm, maar dan ga je toch wat later?
pi_82289184
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Perruche het volgende:

@ sarabi, in de volle zon vind ik he n ook wel warm, maar dan ga je toch wat later?
Dat past nu even niet in de planning maar dat is wel het idee voor de zomer
Lekker vroeg lopen
pi_82289435
Wow Noukje, mooi meisje ben je!

Verder niks bijzonders te melden eigenlijk.
pi_82289623
Ja, Noukje is een poppetje. Wij gaan zo naar het strand, met de mini en vriendje
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:13:51 #68
236335 neen
schone schijn
pi_82290348
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het nu eigenlijk alweer te warm vind om hard te lopen?
Toenik gisteren liep was het lekker te doen, goed windje erbij ook.

Ik kom net weer thuis en het internet werkt hier gewoon niet irritant want ik moetnog wat doen voor schule maar goed, dan maar niet
Vanavond eindelijk weer eens op stap, dat is echt veel te lang geleden zeg en nog bedenken wat ik moet gaan eten
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Laureline het volgende:
Ja, Noukje is een poppetje. Wij gaan zo naar het strand, met de mini en vriendje
ik hoorde dat er alweer een boel Duitsers hier op de weg zijn, die gaan natuurlijk ook richting het strand

Veel plezier hè!
het lijkt niet wat het is
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:10:42 #69
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82292532
morgen zijn m'n vriendje en ik allebei vrij,
en het word weer heerlijk weer.
Iemand enig idee wat we kunnen gaan doen?
Zat er aan te denken om misschien naar schreveningen te gaan naar het strand,
en daar lekker aan een terrasje zitten en met onze voeten in het water.
Zal nog wel te koud zijn om echt in een bikini te kunnen liggen en te gaan zwemmen.

Of we gaan ergens naar de ijssel. Dan gaat m'n vriend vissen en ga ik lekker zonnen en boekje lezen
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:17:05 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82292816
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak .
wat VMW zegt, en tevens wil ik even opmerken dat in de rij van redenen waarom het strafrecht bestaat, "wraak"/genoegdoening van de publieke opinie werkelijk de aller-aller-allerlaatste plaats inneemt, als het er al officieel bij hoort.

het gaat nog altijd voornamelijk om het veiliger maken van de maatschappij, dus als ie dood is én schuldig, dan is dat doel alsnog bereikt.

[/spuit 348]

hoi, ik heb de hele dag hard gewerkt, daarna goedkoop boodschappen gedaan bij de Lidl, en nu moet ik nog eventjes werken maar ik ga eerst eten koken anders wordt t weer zo laat...

ik voelde me helemaal zen en tevreden toen ik met mn cheap-o boodschappen thuiskwam!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')