ik was al even bang dat ik 't was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
quote:Dolfjansen Gerucht: Joran heeft zelfmoord gepleegd. Hij ontkent dat ie er iets mee te maken heeft
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Kwestie van 1 + 1 optellen.
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....
Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.![]()
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.
En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
hahaquote:
Waar komt die info vandaan? Heb ik nog nergens gelezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnigquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdaghet is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.
Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmakenwelk ei bedenkt dat nou.
En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
ach, en eigenlijk is Slank een gezamelijke blog van ons leven!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnigVervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken
(blog in zijn geheel snel verwijderd dus
)
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden benwat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Zo.quote:Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous en veel groente
Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden benwat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Pak een meetlint, dat geeft bij je ma en bij jou hetzelfde aan. Meet taille, heupen, bovenbeen, onderbeen, bovenarm.Centimeters zeggen meer dan kilo's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef j.t het volgende:
Hmm, baal dat weegschalen altijd andere dingen aangeven, thuis ben ik 86 kg en bij mn moeder 84 kg. Dus wat ben je dan echt? En dan weeg ik thuis 's morgens, na het toiletteren en voor het eten en bij mn moeder gisteren middag, gewoon met kleren etc. Dus ik snap er niks van!
Ja, heb je ook wel gelijk in. Ik vind het gewoon een naar gevoel, die vetjes, en ik vind het zonde dat ik m'n lichaam "verslons" voor m'n gevoel. En ik weet dat ik n'og tevredener ben als ik die vetjes niet voel en niet zoveel putjes in m'n benen heb. Dus ik hoop dat het gaat van tevreden - tevredenerquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.
[..]
Zo.
rond de 62 zou ik idd ook wel een mooie vinden, maar als ik bedenk dat dat 10 (!!) kilo minder is, vraag ik me toch af waar dat vandaan moet komen. Echt, ik vind het schokkend dat ik 10 kilo vet op mijn lijf zou hebben...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Als je tevreden bent is dat toch prima? Waarom wil je dan nog afvallen?
Ik kwam van rond de 77kg denk ik (ik durfde me niet te wegen) en dat vond ik wel echt te veel. Met 67/68 kilo was ik heel tevreden en toen ben ik ook gestopt met heel bewust te eten en sporten etc, maar toen ik me een tijd later woog was ik ineens nog maar 64 kilo
Als ik verder niet speciaal op mijn eten let blijf ik zo rond de 62 kg nu, alleen nu doordat het net uit is met mijn ex en eten een beetje tegenstaat weeg ik rond de 60 en dat vind ik wel een beetje te weinig.
Haha heel herkenbaar, zo voelde ik me ook toen mijn scriptie net af was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me! Alles is ingepakt..Ik ben aan het wachten tot m'n ouders komen..Maar die zijn er pas tussen vijf en zes....Gek gevoel en lang geleden dat ik me verveeld heb!
Nee, het is wat bewolkt. Anders lag ik ook buiten in het gras met een boek..Ik ben nu vacatures aan het zoeken en ga zo maar een dutje doen ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Tip: leuke youtubefilmpjes opzoeken
Of is het daar toevallig ook lekker weer? Buiten in de zon zitten met koffie
Succes hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
Dudes, ik las een fokpauze inAangezien ik toch al slank ben
Nee hoor, ik moet veel studeren en slank is veeeel te gezellig om bij te lezen, dus ik doe snel de laptop weg!
Daag![]()
Jaaaaaa goed zijn die he!!!quote:
Dat zat ik me idd later ook al te bedenkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe groot is de kans, Vik? Alleen al doordat iedereen hem kent vanwege Natalee Holloway was de kans de tweede keer natuurlijk groter. In de Schiedammer parkmoordzaak hebben ze ook een bekende pedofiel veroordeeld omdat het weer kinderen waren, terwijl die man het later helemaal niet gedaan bleek te hebben. Het mag dan een pedofiel zijn, maar hij heeft dus wel jaren voor niks in de cel gezeten.
[/spuit 11]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |