Er staan anders al een aantal prima vragen in het vragentopic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is denk ik de beste vraag tot nu toe
Ik kan er maar weinig vragen van hoogstaand niveau tussen ontdekkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan anders al een aantal prima vragen in het vragentopic.
zouw ju denke jah?quote:
Ja op internet denk ikquote:
nu breng je me op ideeënquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef Cynix ® het volgende:
Voor Marianne zou ik bijna vegetariër worden.
Doe mij maar paar lammetjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Bijna dan, want een koe op zijn tijd gaat er toch ook wel in.
Dan kan toch niet iedereen alles meekrijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt het debat niet gehouden via Fok! chatroulette?
Lees anders het programma even door.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal maar eens een vraag stellen, alvast.
Tot hoever is het acceptabel om dieren voorop te stellen? Mag het ten koste gaan van mensen en hoever ga je daarin?
Eerst Marianne maar, als er één schaap (quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kip
Kunnen jullie Verdonk niet strikken? Die heeft toch niks te verliezen
Als dat de grondhouding van politici was, zou elk publiek debat taboe zijn. Stupide reacties, wat je daar ook onder verstaat, moet een politicus kunnen verdragen én pareren. In elk geval niet voor weglopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Verbal het volgende:
Het verbaast mij trouwens dat ze hierin heeft toegestemd, gezien de hoeveelheid stupide reacties die de PvdD hier normaliter (en vandaag niet uitgezonderd) oproept...
V.
OP zich mee eens, al is de verhouding in deze nogal eens zoek , waardoor een normale discussie over de inhoud vrij moeilijk wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als dat de grondhouding van politici was, zou elk publiek debat taboe zijn. Stupide reacties, wat je daar ook onder verstaat, moet een politicus kunnen verdragen én pareren. In elk geval niet voor weglopen.
Al denk ik dat in dit soort settings het uiteindelijk wel meevalt met het troll- en stupiditygehalte. Zo sexy is het niet om Marianne Thieme en public te beledigen of voor gek te zetten. Stoer roepen vanuit de marge, that's Fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
OP zich mee eens, al is de verhouding in deze nogal eens zoek , waardoor een normale discussie over de inhoud vrij moeilijk wordt.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |