Geachte mevrouw Thieme,
Uit de speerpunten van de PVDD zie ik dat de PVDD staat voor duurzaamheid. Maar hoe kijkt de PVDD aan tegen financiële stabiliteit?
![]()
Hoe wil de PVDD de financiën van de staat weer op orde brengen; het begrotingstekort zal moeten weggewerkt en de opgelopen staatsschuld afgelost moeten worden. Heeft de PVDD een concrete visie om dit te bewerkstelligen?
![]()
Ook is het gebleken dat de financiële markten niets geleerd hebben van de afgelopen jaren. Is de PVDD van plan banken en speculanten aan banden te gaan leggen, al dan niet in Europees samenwerkingsverband?
![]()
Wat is het standpunt van de PVDD omtrent de AOW leeftijd? Wil de PVDD dit uitstellen zodat de "babyboomers" generatie nog vrolijk met hun 65e met pensioen kan en de jonge generatie alle lasten kan gaan dragen? Of is de PVDD voor een ophoging van de AOW leeftijd op korte termijn?
![]()
Wat weegt bij de PVDD zwaarder; dierenleed terugdringen of eerst de staatskas op orde krijgen?
![]()
Ik lees ook dat de PVDD de studiebeurs wil behouden. Hoe kijkt de PVDD aan tegen de Studenten-OV jaarkaart? Staat de PVDD open voor veranderingen in dit systeem om geld te besparen (ik heb het over aanpassingen, niet compleet afschaffen)?
EDIT: had overal dezelfde kudo's link staan
[ Bericht 4% gewijzigd door HerrBlitzwing op 02-06-2010 23:29:52 ]