quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat is uw lievelings dier?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef 300000 het volgende:
Als u een dier kon zijn, welk dier zou dat dan zijn?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef UncleSam het volgende:
Patat of Friet?
om even warm te lopen, volgende vragen gaan er gelijk goed in...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef dragonrider het volgende:
[..]
om het niveau een beetje hoog te houden
Das een goede jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 17:35 schreef MelR het volgende:
ik ben ook wel benieuwd hoe ze denkt over het probleem mbt dierenthuis! iig welkom!
Zou ze dan Femke Halsema ingesteld hebben als stem?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef MelR het volgende:
maybe is ze verdwaald? zou ze een tomtom hebben?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Welkom mevrouw Thieme en leuk dat u hier de tijd voor neemt!
dat verklaard dan vast de vertragingquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zou ze dan Femke Halsema ingesteld hebben als stem?
Ze logt nú inquote:
Er zit een trojan horse op haar toetsenbordquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:39 schreef Drinky het volgende:
waar is ze dan?
Gaat nog langer duren als we overstappen op duurzame energiequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:39 schreef MrManiak het volgende:
Berichtje van Marianne: ze komt er nu aan! De laadtijd duurde iets langer dan verwacht
vragen met dezelfde essentie:quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:29 schreef Levolution het volgende:
Welkom mevrouw Thieme. Ik heb twee vragen voor u:
1. Uit het verkiezingsprogramma van de Partij voor de Dieren blijkt dat er door uw partij gepleit wordt voor duurzame energie in de vorm van bijvoorbeeld enorme aantallen zonnepanelen en windmolens. Deze vormen van energie lijken potentie te hebben, mits ze in groten getale geproduceerd worden (wat op zich ook energie kost en milieuvervuiling oplevert). Deze vormen van duurzame energie brengen relatief hoge kosten met zich mee. Uit het partijprogramma lijkt te blijken dat de PvdD zich te veel richt op dieren en milieu, waardoor andere belangrijke zaken verwaarloosd worden. Er zijn geen concrete maatregelen die voldoende bezuinigen en/of geld opleveren (en tegelijkertijd de kwaliteit van het onderwijs, de zorg en de economie verbeteren) om de toepassing van duurzame energie mogelijk te maken. Hoe denkt de PvdD de toepassing van deze energievormen te kunnen realiseren?
2. De PvdD vindt kernenergie geen goed alternatief en wil voorkomen dat er nieuwe kerncentrales gebouwd worden. Deze keuze is gebaseerd op een aantal oppervlakkige argumenten zoals het niet kunnen verwerken van het kernafval en de eindigheid van de grondstof uranium. De splijting van deze zware kernen is echter niet de enige manier om kernenergie op te wekken: een andere manier is kernfusie, waarbij lichte kernen worden samengevoegd. Dit kan gedaan worden met deuterium, waarvoor niet de eindigheid opgaat die wel voor uranium geldt. Ook het afval wat hierbij ontstaat verliest sneller zijn radioactiviteit en kan derhalve goed verwerkt worden. Zijn dit geen goede redenen om meer te investeren in het onderzoek naar deze vorm van energie, omdat verbetering van deze technieken mogelijk kan leiden tot een makkelijke, oneindige en duurzame bron van energie?
Zowiezo? Volgens mij ben jij nog te jong om te stemmenquote:
uhm is het niet goed dan? en nee ik ben niet te jong om te stemmen, why?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zowiezo? Volgens mij ben jij nog te jong om te stemmen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Re het volgende:
Beste Marianne Thieme,
Allereerst welkom op FOK!, de grootste online community in Nederland en bedankt dat u de tijd wil nemen om in discussie te gaan met onze users.
Ik ben vandaag gespreksleider en zal deze discussie proberen in goede banen te leiden. De users hebben een paar vragen verzonnen dus we kunnen er met een paar beginnen om warm te draaien, daarna kunnen we ingaan op vragen die hier gesteld worden vanuit de discussie of verdere vragen uit het vragen topic.
De eerste vragen:
[..]ezel
[..]zee-arend
[..]patat
Vooruit, we willen het zelfstandig ondernemen bevorderen en administratieve lasten voor ZZP-ers verminderenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef revpolen het volgende:
Beste mevr. Thieme,
Gaat de ZZP'er bij u er op vooruit? of op achteruit? kwa geldzaken.
helemaal top! welkom op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |