GAM.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
En dan Joran tegen jou van "dat is viiiiiieeeees PatriQue"?
Nee, nog nooit gedaan, echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
We moeten alleen nog eens een leuke OP hebben.
IS er iemand handig in met maken van banners enzo?
Ik heb nog wat verzoeken van OP(aint)-poppetjes.. nog niet aan toegekomen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
We moeten alleen nog eens een leuke OP hebben.
IS er iemand handig in met maken van banners enzo?
Ach zolang je maar niet misselijk bent als we gaan trouwenquote:
quote:
Leuk zeg !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekkere bonbons gemaakt joh![]()
Was echt heel erg leuk om te doen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zolang je maar niet misselijk bent als we gaan trouwen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef zquing het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekkere bonbons gemaakt joh![]()
Was echt heel erg leuk om te doen
Hmmm likeur 43quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bonbons met pure chocoladehazelnoot vulling, en bonbons met caramel/chocolade/likeur 43 vulling
Kallyquote:
Ja leuk, ik zit me misselijk te eten aan de zure sluwe sleutels (zo heten ze echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally
Ik heb nog maar 5 bonbons op, maar tijdens het bonbons maken snoep je van marsepijn enzo, en chocolade etc.
Ik ga zo even een foto uploaden
ik zeg tegen een collega, zo die bonbons met likeur 43 proef je echt wel!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bonbons met pure chocoladehazelnoot vulling, en bonbons met caramel/chocolade/likeur 43 vulling
wuuut?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg tegen een collega, zo die bonbons met likeur 43 proef je echt wel!
Zij: nou bij mij niet, hoeveel heb je erin gedaan?
Ik: nou kwart glaasje
Per stuk ??quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg droog je even afquote:
quote:
nee je heb een bakje met boter, en daarin ga je je vuling mengen, dus daarin een kwart glaasje, met caramel en crispy, daarbij komt nog chocoladequote:
ZIet er goed uit. Bij het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus hadden zo ook bonbons gemaakt. Toen de mannen en vrouwen bijelkaar kwamen, mochten wij mannen ze ook zien en ook dat zag er toen goed uit.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
En deze uitdelen voor de forumbruiloft
[ afbeelding ]
Dan is het goed, al die spetters aan de binnenkant van mijn schermquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het was figuurlijk
Ben wel uitgedrupt voorlopig
quote:
Van die likeur natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu ff water drinken... heb echt dorst
me 2. we hebben net nog een pizza besteld. en nu heb ik dorstquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Woordgrapje van gummiknuppel denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
yeah gommibeer was nog ergerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeer
Maar heyhallo Gomi
AH that reminds me, ik moet nog een nieuw biertje pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
huiswerk ze patriquequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
die van mij haleen dat niet eens meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
yeah leuker dan weer overal uitwaaieren imoquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel supertof dat iedereen hier is
nja, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoeldequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, vooruit dan maar
Het was iig niet zó bedoeld
Zo bedoelde ik het dan weer juist welquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoelde
* iBenny controleert....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff en ik ga denken dat je een vrouw bent, zo vaak ik je verkeerd begrijp
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
Ja dat kun je nou wel zeggen maar....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
[insert negergrappen]
Toch nog even voor de zekerheid ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
Waarom eet een neger nooit chocola?BellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoor
sprookjesbosquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.
zo een eind reizen ook meestal
Op zich niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Toppunt van slijtage?Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?hoe noem je een neger die piano speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
een medestanderquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
Uhm die pretparken doe ik al met de kinderen in de vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oke deze weten jullie heul niet! Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?weet je eigenlijk vind ik negermoppen niet echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en trusten bos
Ik vind ze geweldig, net zoals Belgen moppen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je eigenlijk vind ik negermoppen niet echt leuk
en trusten bos
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
EEn uur later dan gewoonlijk ga ik naar bed, ben dan ook best wel moe nu, maar ik wil nu weer niet te vroeg wakker worden zoals vanmorgen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oke deze weten jullie heul niet! Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]___!
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
__!
___!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Trusten bosbos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
EEn uur later dan gewoonlijk ga ik naar bed, ben dan ook best wel moe nu, maar ik wil nu weer niet te vroeg wakker worden zoals vanmorgen
Weltrustenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ok. Leuke icon.quote:
Wat hij zegtquote:
quotenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
Grr ik kan niet meer reageren in de XFA topics
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
Grr ik kan niet meer reageren in de XFA topics
jou 'neemt' ze vast apartquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
hmm iedereen krijgt een antwoord op de groet. op 1 na
hahaha en een specialequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
hmm iedereen krijgt een antwoord op de groet. op 1 na
Jij ook, huiswerk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Marlalalalalala had zéker wat vanavond![]()
![]()
![]()
hehe, gomiwomiquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahaha en een specialevoor gomiwomi
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ook, huiswerk.
Beetje pronken met inside info.
Watching the ships roll inquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Sittin' in the morning sun, I'll be sittin' when evening comes![]()
Sorry even muziek aan het luisteren
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Marlalalalalala had zéker wat vanavond![]()
![]()
![]()
SOTDOTB!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Ik doe het fluitstukje welquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
* Symphonic begint te fluitenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
Watching the ships roll in
And I watch 'em roll away again
ik zing wel ff mee
ok ok herzchen danquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, gomiwomi
wat hebben jullie met mijn naam vandaag?
Is al goed, is al goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is inside information, en gaat jou dus niks aan
Nirvana!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Oke nu deze:
Come as you are, as you were, as I want you to be
as a friend, as a friend as...eeh de rest versta ik nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Oke nu deze:
Dat was ook zijn moment van een broodje hamburger en dan doorzingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
as a friend, as a friend as...eeh de rest versta ik nooit
Nirvana
As a friend, as a friend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Oke nu deze:
As a friend, as a friend, as an old enemyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Oke nu deze:
die ken ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
Oke nu deze:
Nirvana - Come as you arequote:
Im gonna shit my brick.quote:
quote:
Zou Cupido je raken,quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
En nu verder...
quote:
oyalele, ik voel me goed ik zeg oyalele?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu verder...
...Zal Cupido je rakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu verder...
Lik lik lik lik aan mijn pik. Dat zei ie een keer in een BNN show.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu verder...
Het ging de groupies alleen maar om die toverballen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lik lik lik lik aan mijn pik. Dat zei ie een keer in een BNN show.
Ik denk aan Fix you van Coldplay.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
When your down and troubled And you need a helping hand
bijna goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lik lik lik lik aan mijn pik. Dat zei ie een keer in een BNN show.
You've Got A Friend Lyrics - James Taylorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Google!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
You've Got A Friend Lyrics - James Taylor
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
You've Got A Friend Lyrics - James Taylor
You just call out my name, and you know where ever I am, I'll come running, to see you againquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Winter Spring Summer or Fall, all you have to do is call.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
You just call out my name, and you know where ever I am, I'll come running, to see you again
Oja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
bijna goed
"Het enige dat ik heb gedaan is likken, likken, likken."
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Winter Spring Summer or Fall, all you have to do is call.....
And I'll be there, you got a friendquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Winter Spring Summer or Fall, all you have to do is call.....
When everything was as fresh as the bright blue skyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
yeah heerlijk nrquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
When everything was as fresh as the bright blue sky
Guns 'n Roses Child of mine
Istubiaaaaah!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hallo, ik zie een opening om te loungen
quote:
Ssstttttquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm er wordt in XFA ook nog aardig wat illegaal gepost zeg
Ik ben Googlequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet meer dan logisch dat je het eerst zelf probeert
Piscesquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
tof dat je er ook bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
hoe doen jullie datquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm er wordt in XFA ook nog aardig wat illegaal gepost zeg
Trusten mopquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof dat je er ook bent.
En nogmaals sorry
geen idee, het forum staat op read-only, en als ik er post verplaatst het topic automatisch naar het Feedback forum.quote:
ik snap het al!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, het forum staat op read-only, en als ik er post verplaatst het topic automatisch naar het Feedback forum.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu het einde van XFA én ESF nabij is... kom je je hier nu ook bij de groep voegen?!
Wat gaaaaaf! Leuk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[V&A SC #4] Steeds meer nieuwe binnendruppelende diversen
TAL FTWquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja denk het wel, pijnlijk dat er veel gaat sluiten
Dire straits ken ik wel hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
en die raadt benny zeker niet zonder opzoeken
heel hartelijk welkom in ieder gevalquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja denk het wel, pijnlijk dat er veel gaat sluiten
quote:
De plannen zijn erquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhKomt dat nog of is dat er al?
![]()
Ik ga zo de luiken sluitenIk lees morgen weer bij
Nietusquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel hartelijk welkom in ieder geval
The voice, HGT en Popstars... allemaal rond dezelfde tijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou tof zijn als dat er door kwam.
Het volgende is iets van Voices toch?
`Fijne douche en een prettig gesop!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
shit ik zou gaan douchen
Stap evr onder mijn douche
oke, deze sla ik even opquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
The voice, HGT en Popstars... allemaal rond dezelfde tijd
Sop zequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
shit ik zou gaan douchen
Mijn wekker gaat om half zes, en dan is dat niet het eerste waar ik aan denkquote:
Symph wordt niet wakker met 3FM...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half zes, en dan is dat niet het eerste waar ik aan denk
denk niet dat ik ze allemaal zal volgen tbhquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
The voice, HGT en Popstars... allemaal rond dezelfde tijd
niet met je iPhone hequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
shit ik zou gaan douchen
okequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil er achter de schermen ook nog op terug komen
alleen over jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
Roddelen jullie achter de schermen eigenlijk ook over users?
duh, waar jij bent volg ik hequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen is met succes overgestapt op V&A, ben zo blij.
dat m'n neus van voren zit en niet opzij...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
Roddelen jullie achter de schermen eigenlijk ook over users?
Ik ook, ik ben net zo blijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de schermen is lang niet zo spannend als iedereen denk
Niet eens?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de schermen is lang niet zo spannend als iedereen denk
dat ook, dat snuit zo lastigquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat m'n neus van voren zit en niet opzij...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmen
[..]
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben net zo blij
Ik heb echt in 11 jaar niet zo'n leuke SC groep meegemaakt als deze keer (en dat meen ik oprecht).
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Pff weet zeker dat het er heet aan toe gaat, en dat Danny zo ezelsoren op moet en een leren string en dan in de hoek moet staanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....
Sinds ik een hele fijne relatie heb bezoek ik de orgies niet meer
Maar oh-oh 'vroegah'quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....
Sinds ik een hele fijne relatie heb bezoek ik de orgies niet meer
en de rest van de mannelijke fokmods gaan dan ezeltje prik spelen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff weet zeker dat het er heet aan toe gaat, en dat Danny zo ezelsoren op moet en een leren string en dan in de hoek moet staan
en bedanktquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
en de rest van de mannelijke fokmods gaan dan ezeltje prik spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |