Ik ben voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
En deze uitdelen voor de forumbruiloft
[ afbeelding ]
Dan is het goed, al die spetters aan de binnenkant van mijn schermquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het was figuurlijk
Ben wel uitgedrupt voorlopig
quote:
Van die likeur natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu ff water drinken... heb echt dorst
me 2. we hebben net nog een pizza besteld. en nu heb ik dorstquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Woordgrapje van gummiknuppel denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
yeah gommibeer was nog ergerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeer
Maar heyhallo Gomi
AH that reminds me, ik moet nog een nieuw biertje pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
huiswerk ze patriquequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
die van mij haleen dat niet eens meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
yeah leuker dan weer overal uitwaaieren imoquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel supertof dat iedereen hier is
nja, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |