denk niet dat ik ze allemaal zal volgen tbhquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
The voice, HGT en Popstars... allemaal rond dezelfde tijd
niet met je iPhone hequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
shit ik zou gaan douchen
Stap evr onder mijn douche
okequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil er achter de schermen ook nog op terug komen
alleen over jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
Roddelen jullie achter de schermen eigenlijk ook over users?
duh, waar jij bent volg ik hequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen is met succes overgestapt op V&A, ben zo blij.
dat m'n neus van voren zit en niet opzij...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
Roddelen jullie achter de schermen eigenlijk ook over users?
Ik ook, ik ben net zo blijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de schermen is lang niet zo spannend als iedereen denk
Niet eens?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Achter de schermen is lang niet zo spannend als iedereen denk
dat ook, dat snuit zo lastigquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat m'n neus van voren zit en niet opzij...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmen
[..]
Ik dacht dat daar orgies waren joah! Yvonne met Remlof, en dan al de newbie moderators meekijken zo en alles filmen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben net zo blij
Ik heb echt in 11 jaar niet zo'n leuke SC groep meegemaakt als deze keer (en dat meen ik oprecht).
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Pff weet zeker dat het er heet aan toe gaat, en dat Danny zo ezelsoren op moet en een leren string en dan in de hoek moet staanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....
Sinds ik een hele fijne relatie heb bezoek ik de orgies niet meer
Maar oh-oh 'vroegah'quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ik helaas niet verder over uitwijden.....
Sinds ik een hele fijne relatie heb bezoek ik de orgies niet meer
en de rest van de mannelijke fokmods gaan dan ezeltje prik spelen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff weet zeker dat het er heet aan toe gaat, en dat Danny zo ezelsoren op moet en een leren string en dan in de hoek moet staan
en bedanktquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |