begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoeldequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, vooruit dan maar
Het was iig niet zó bedoeld
Zo bedoelde ik het dan weer juist welquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoelde
* iBenny controleert....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff en ik ga denken dat je een vrouw bent, zo vaak ik je verkeerd begrijp
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
Ja dat kun je nou wel zeggen maar....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
[insert negergrappen]
Toch nog even voor de zekerheid ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
Waarom eet een neger nooit chocola?BellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoor
sprookjesbosquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.
zo een eind reizen ook meestal
Op zich niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Toppunt van slijtage?Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?hoe noem je een neger die piano speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |