GAM.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
En dan Joran tegen jou van "dat is viiiiiieeeees PatriQue"?
Nee, nog nooit gedaan, echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
We moeten alleen nog eens een leuke OP hebben.
IS er iemand handig in met maken van banners enzo?
Ik heb nog wat verzoeken van OP(aint)-poppetjes.. nog niet aan toegekomen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
We moeten alleen nog eens een leuke OP hebben.
IS er iemand handig in met maken van banners enzo?
Ach zolang je maar niet misselijk bent als we gaan trouwenquote:
quote:
Leuk zeg !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekkere bonbons gemaakt joh![]()
Was echt heel erg leuk om te doen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zolang je maar niet misselijk bent als we gaan trouwen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef zquing het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekkere bonbons gemaakt joh![]()
Was echt heel erg leuk om te doen
Hmmm likeur 43quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bonbons met pure chocoladehazelnoot vulling, en bonbons met caramel/chocolade/likeur 43 vulling
Kallyquote:
Ja leuk, ik zit me misselijk te eten aan de zure sluwe sleutels (zo heten ze echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally
Ik heb nog maar 5 bonbons op, maar tijdens het bonbons maken snoep je van marsepijn enzo, en chocolade etc.
Ik ga zo even een foto uploaden
ik zeg tegen een collega, zo die bonbons met likeur 43 proef je echt wel!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bonbons met pure chocoladehazelnoot vulling, en bonbons met caramel/chocolade/likeur 43 vulling
wuuut?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg tegen een collega, zo die bonbons met likeur 43 proef je echt wel!
Zij: nou bij mij niet, hoeveel heb je erin gedaan?
Ik: nou kwart glaasje
Per stuk ??quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg droog je even afquote:
quote:
nee je heb een bakje met boter, en daarin ga je je vuling mengen, dus daarin een kwart glaasje, met caramel en crispy, daarbij komt nog chocoladequote:
ZIet er goed uit. Bij het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus hadden zo ook bonbons gemaakt. Toen de mannen en vrouwen bijelkaar kwamen, mochten wij mannen ze ook zien en ook dat zag er toen goed uit.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
En deze uitdelen voor de forumbruiloft
[ afbeelding ]
Dan is het goed, al die spetters aan de binnenkant van mijn schermquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het was figuurlijk
Ben wel uitgedrupt voorlopig
quote:
Van die likeur natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu ff water drinken... heb echt dorst
me 2. we hebben net nog een pizza besteld. en nu heb ik dorstquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Woordgrapje van gummiknuppel denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
kally en C_A laten me meteen weer welkom voelen.
benny noemt me een knuppel?
yeah gommibeer was nog ergerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik dacht is weer eens wat anders dan gomibeer
Maar heyhallo Gomi
AH that reminds me, ik moet nog een nieuw biertje pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
huiswerk ze patriquequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
die van mij haleen dat niet eens meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
yeah leuker dan weer overal uitwaaieren imoquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel supertof dat iedereen hier is
nja, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
t is al avond, dan zet ik mijn hersenen op 50%
begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoeldequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, vooruit dan maar
Het was iig niet zó bedoeld
Zo bedoelde ik het dan weer juist welquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
begreep ik ook wel hoor dat je t niet lelijk bedoelde
* iBenny controleert....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff en ik ga denken dat je een vrouw bent, zo vaak ik je verkeerd begrijp
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn huiswerk verder doen, lijkt me beter dat ik hier dan weg ben, misschien dat ik straks nog ff langs kom
Ja dat kun je nou wel zeggen maar....quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
[insert negergrappen]
Toch nog even voor de zekerheid ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny controleert....
nee, geen vrouw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Joaaahaaaaaa negerzoenen.![]()
![]()
Waarom eet een neger nooit chocola?BellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben geen neger, maar wil je wel zoenen hoor
sprookjesbosquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo van de pretparken tbh.
zo een eind reizen ook meestal
Op zich niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken he... kunnen we met de meeting niet met z'n allen naar een leuk pretpark?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Toppunt van slijtage?Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?hoe noem je een neger die piano speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een neger en een meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |