een medestanderquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
Uhm die pretparken doe ik al met de kinderen in de vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oke deze weten jullie heul niet! Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?weet je eigenlijk vind ik negermoppen niet echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en trusten bos
Ik vind ze geweldig, net zoals Belgen moppen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je eigenlijk vind ik negermoppen niet echt leuk
en trusten bos
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
EEn uur later dan gewoonlijk ga ik naar bed, ben dan ook best wel moe nu, maar ik wil nu weer niet te vroeg wakker worden zoals vanmorgen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oke deze weten jullie heul niet! Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]___!
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
__!
___!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Trusten bosbos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
EEn uur later dan gewoonlijk ga ik naar bed, ben dan ook best wel moe nu, maar ik wil nu weer niet te vroeg wakker worden zoals vanmorgen
Weltrustenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |