Poll: Waar moet de KLB FOK!meet komen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
9611Niels en ik kwamen op het idee eens te meeten. We vonden dit allebei een leuk plan. Maar nee, 9611Niels durfde niet alleen af te spreken. Dus kwamen we op het idee om een grote of een mini meet te doen met FOK!kers uit de klaagbaak. Dit willen we graag in Utrecht doen in de maand juni of juli. Mits er genoeg animo voor is. Als er genoeg mensen willen komen dan kunnen we een datum gaan bepalen en een plek.![]()
Dus als er mensen zijn die willen komen moet je het maar zeggen. Ook mag je dagen wanneer je zou willen dat deze meet zou plaats vinden en/of een plek benoemen om deze meet te houden.![]()
Eerst gaan we stemmen voor de plek:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Dat laat ik jullie zien ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Panzermaus het volgende:
Groningen. Maar dan gaan we AP wel laten zien hoe je normale chicks kan scoren. xD xD XD
[..]Ik al 5 keer vandaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
[..]Hahahha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geciteerd voor waarheid.quote:
Doe dat die arme scanner niet aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat ik in Friesland woon.
Ik zal morgen mijn ID-kaart inscannen!
Er komen minstens 70 mensen. Internethelden jeweettoch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Wing het volgende:
35 mensen hebben gestemd, gaan er echt zoveel mensen ernaar toe? :/
Doe dat, aangezien je school nog niet meeverhuisd is en nog steeds in Wolvega staatquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat ik in Friesland woon.
Ik zal morgen mijn ID-kaart inscannen!
Je slaat den spyker op zijn kop. Vandaar dat die KLB'ers hier het Hoge Noorden moeten rocken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Fortitude het volgende:
Blijkt maar weer dat er geen ene kut te doen is in het noorden. Vandaar al die stemmen voorGroningen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt dom hee, ik woon niet in Wolvega en zit daar ook niet op school.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Doe dat, aangezien je school nog niet meeverhuisd is en nog steeds in Wolvega staat
Ik zal jou wat laten zien dan. En ik ga kudos krijgen van iedereen op fok.quote:
Oke, ik kom niet meer als jij komt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal jou wat laten zien dan. En ik ga kudos krijgen van iedereen op fok.
Goede onderbouwing ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Fortitude het volgende:
Blijkt maar weer dat er geen ene kut te doen is in het noorden. Vandaar al die stemmen voorGroningen
.
Mooi, dan is iedereen nu blij en kan iedereen nu komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, ik kom niet meer als jij komt.
Je hebt het verpest, het moet leuk blijven!
Ik mis de optie Juicyhil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Poll: Wie liever bij KLB meet?AdvancedPower wolvendagen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moeilijk keuze zeg. Daar ga ik even lang over nadenken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zelfs trolls stemmen niet op APquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, lees mijn berichtje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hij heeft even op zichzelf gestemd, gun hem dat.
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.quote:
Suggereren dat de fok knokploeg niet bestaat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of er echt gevochten wordt op een meet. Ik kom soberzo.![]()
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of er echt gevochten wordt op een meet. Ik kom soberzo.![]()
Fuck you, ik stemde echt op jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.
Nee, ik stemde op hem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.
Qft. Wie neemt zijn fotocamera mee om actiefoto's te maken?quote:
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.quote:
/carequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Wing het volgende:
Volgens wordt AP toch echt de pispaal van de meet. Mijn advies aan jou is: Niet gaan!
ik mag jou gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.
Meid, ze stemmen niet om mij omdat haters gonna hate. De meesten kennen je nieteens maar ze stemmen wel op je simpelweg omdat ze dan niet op mij hoeven te stemmen.:)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.
*wacht gespannen af op je klaag topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
/careIk heb hem opgezet dus ik zal gaan ook.
En of jij zal gaan. Chicks schuren tot je erbij neervalt daar in Groningen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
/careIk heb hem opgezet dus ik zal gaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten, ik heb hier meer status dan jij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Meid, ze stemmen niet om mij omdat haters gonna hate. De meesten kennen je nieteens maar ze stemmen wel op je simpelweg omdat ze dan niet op mij hoeven te stemmen.:)
Ja, je zei het een beetje met hoop alsof het me zou boeien, maar nee.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik heb hier meer status dan jij.
/carequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitches die denken dat ze heel wat zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alleen als het groningen is en de datum goed is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een meid naar mijn hart, kom je ook op de meet?![]()
Ik heb niet eens een Hijfsprofiel. Toch wil ik komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Torrio het volgende:
Je weet van tevoren al dat de mensen die altijd iedereen afzeiken en zelf geen fobo/foto van hunzelf hebben, niet komen
Hoe kan je in godsnaam status hebben als je alleen in KLB post. Je bent heet, daarom stemt iedereen op je.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei alleen de reden. Ik denk dat jij meer leest dan dat er staat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, je zei het een beetje met hoop alsof het me zou boeien, maar nee.
[..]
L.no natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Wing het volgende:
Poll: Bitchfight: wolvendagen vs L.no, wie wint?wolvendagen L.no
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Ik hoor nl. meer van AP dan van jou....
Ik keek zo:quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Bitches die denken dat ze heel wat zijn.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef henrydg het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie 'wolvendagen' is ?
Ik post heul ook anders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam status hebben als je alleen in KLB post. Je bent heet, daarom stemt iedereen op je.
Nouja, een bitchfight.. dat is wat overdreven eh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Wing het volgende:
Poll: Bitchfight: wolvendagen vs L.no, wie wint?wolvendagen L.no
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Poll: WIe heeft er meer status op de FoksAdvancedPower wolvendagen Rob Fruithof
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik keek zo:![]()
Alsof mijn PI niet genoeg zei.
Vind ik ook, sowieso vechten op een meet. Dat is toch alleen voor de leuk, dat meeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Nouja, een bitchfight.. dat is wat overdreven eh.
Slechte status is ook status, daarom:quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Poll: Wie heeft er meer status op de FoksAdvancedPower wolvendagen Rob Fruithof
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik het anders formuleren?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Nouja, een bitchfight.. dat is wat overdreven eh.
+1 kudo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik keek zo:![]()
Alsof mijn PI niet genoeg zei.
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Beetje op mijn kudo van wolvendagen kosten. Ik was er nog wel zo trots op. Irritante pisvlek.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soberzo dat Rob Fruithof uiteindelijk de enige echte winnaar is
101 kudo's al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.
Heb je haar geraakt, genakt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef genakt het volgende:
Vroeger zag ik wolvendagen wel eens in het echt toen was zo nog schattig
Hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef henrydg het volgende:
VONNIS
BESCHRIJVING:
FOK-gebruiker AdvancedPower had een conflict m.b.t. de status van Wolvendagen.
Na verscheidenen onderzoeken kunnen wij concluderen,
CONCLUSIE:
AdvancedPower heeft meer status op www.fok.nl , en wint daarom dit turbospoedappél.
Waar heb je het over? Rob Fruithof heeft hier duidelijk de meeste statusquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef henrydg het volgende:
CONCLUSIE:
AdvancedPower heeft meer status op www.fok.nl , en wint daarom dit turbospoedappél.
geraakt met watquote:
Na Rob Fruithof dan wint APquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Rob Fruithof heeft hier duidelijk de meeste status
[ afbeelding ]
Komt Penisbaard ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoi mag ik in de OP, ik kom.
Ja met 'n honkbalknuppel natuurlijk.quote:
Nee, Stegeman. Alberto Stegeman is de naam.quote:
Ik leef de goodlife, ik zei de goodlife, fok niet nigga want je weet dat het goed blijft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.
neequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja met 'n honkbalknuppel natuurlijk.
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik doe een Wolvendagen sirt aan, mag dat ook?
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.
[..]
Lamonquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.
Op de meet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wanneer gaan we kuzjes delen in het park?
Ik niet. En ik ben KLB-GOD.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.
quote:
ja daar heb je het ook over iemand ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.
Ik denk 14.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd, 12?
Als Lamon komt is de geestelijke gemiddelde leeftijd gelijk al weer 3quote:
Als die komt kan de meet niet meer stuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als Lamon komt is de geestelijke gemiddelde leeftijd gelijk al weer 3
Rob Fruithof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef henrydg het volgende:
Uit bepaalde bronnen en door mij gestarte polls heb ik vernomen dat Penisbaard de populairste KLB'er is.
Dus, Penisbaard, aan jou de keuze.
Wie heeft meer status, Wolvendagen of AP.
TRquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als Lamon komt is de geestelijke gemiddelde leeftijd gelijk al weer 3
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TRLaat Lamon met rust, hij heeft jou niks misdaan.
Een user.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Wing het volgende:
Wie is Lamon? Ik zie zijn naam zo nu en dan voorbij komen in KLB
Klikspaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TRLaat Lamon met rust, hij heeft jou niks misdaan.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Fortitude het volgende:
TR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hoort hier niet thuis. Dit soort plaatjes doe je maar in OUD of R&P
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik doe gewoon mn werk.quote:
Dit is dan wel weer terecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TR.Dit hoort hier niet thuis. Dit soort plaatjes doe je maar in OUD of R&P
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon een user.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Wing het volgende:
Wie is Lamon? Ik zie zijn naam zo nu en dan voorbij komen in KLB
Je doet je ondertitel wel eer aan he, NSB'er.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze term wil ik hier niet meer zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aan he, NSB'er.
Jij hebt een TR te pakken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef 9611Niels het volgende:
Lamon weet zelfs een topic te kapen als ie er niet is
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
Klikspaan, Armiaan!
Hij durft niet door het steegje gaan;
Want ieder zal hem smijten,
Het hondje zal hem bijten,
Het vogeltje zal hem pikken,
Dat komt van al dat klikken.
Klikspaan, Boterhaan,
Tot straf zul je achter de deure staan,
In plaats van naar de markt te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze term wil ik hier niet meer zien.Goedendag.
TR gedaan uiteraard.
Goedendag.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Paul het volgende:
Advanced Power zegt de hele tijd tegen mij op MSN dat hier rellen in het topic zijn maar ik zie niets
Wow die wil ik wel eens voele...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Fortitude het volgende:
Mijn e-penis wordt van al dit slowchatten wel snel groter zeg. Hij is nu al over 7000.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze term wil ik hier niet meer zien.Goedendag.
TR gedaan uiteraard.
Misschien een domme vraag, maar je weet dat hij trollt toch?quote:
Ojaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar je weet dat hij trollt toch?
toch?
Hij is er anders niet echt goed in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar je weet dat hij trollt toch?
toch?
Een kloonquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef henrydg het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie 'wolvendagen' is ?
Handen niet met zeep wassen na schijtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lijkt me leuk een keer de vaste KLB users een hand te geven.
Ik vind 4 getrollden anders meer dan genoeg voor zo'n ongelooflijk kuttopic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hij is er anders niet echt goed in.
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:36 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Beter blijf je weg, met je kanker posts
quote:
quote:
Ik ben getrolled en ik had het niet door, haha wat dom van mij zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind 4 getrollden anders meer dan genoeg voor zo'n ongelooflijk kuttopic.
[..]
[..]
[..]
[..]
Levenswerk voltooid? Overigens zijn er genoeg weggooiers die wél echt zo zijn, vandaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind 4 getrollden anders meer dan genoeg voor zo'n ongelooflijk kuttopic.
[..]
[..]
[..]
[..]
Er was nog een topic waarbij 1 user aangaf, dat hij af en toe met zijn vinger in zijn kont zit te roeren. En het dan vervolgens niet zijn handen wast en nog probeerden om zoveel mogelijk handen te schudden.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Levenswerk voltooid? Overigens zijn er genoeg weggooiers die wél echt zo zijn, vandaar.
Zie OP.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wie komen er allemaal op de meet?
Poep met tiete.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:11 schreef Ensaf het volgende:
Wat is dit?
Alsof ik komquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Mr.Cooper en o.us komen dan kom ik ook!
En anders kom ik die mongool AP klappen en neem ik foto's ervan!
Dat heb je nu al 10 keer gezegd. Ben je bang dat ze zonder je gaan ofzo.quote:
Ik kom als jij komt dus tja en SSB gaat komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof ik komLaat maar eerst eens zien wie er komen.
tvp voor de foto'squote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Mr.Cooper en o.us komen dan kom ik ook!
En anders kom ik die mongool AP klappen en neem ik foto's ervan!
En terecht, ik wil serieus komen.quote:Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Maar wáárom zeg je het telkens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En terecht, ik wil serieus komen.
En ik kom soberzo (ja, alweer kneus.)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Waar zijn de foto's van de vorige meet?
Daar wil ik ook wel heen, wanneer was die nieuwe nou?quote:
Dan kunnen we elkaar niet zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Groninge kom ik niet, kga niet tussen de koeien lopen.
Maar ik moet eerst sowieso de datum weten want in het weekend zit ik voor de komende tijd al voor 90% vol.quote:
Eerlijk? Ze mogen het zelf wel beslissen hoor. Zelf kom ik uit Limburg and I don't mind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef FL_Freak het volgende:
Groningen![]()
Utrecht is eerlijk voor iedereen
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
Niet zo praktisch doen, de polluitslag is veel eerlijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
van 2 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningen
Ricko.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik alleen in Groningen naar een meet kom?Nogmaals ben ik van mening dat mensen die liever naar utereg gaan maar een eigen meet maken ofsowwwww
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
En dan doen we een liveverbinding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
Lijkt me prima! Dat rockmuziek danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elderswtf doet die rotzooi terwwijl ik deze post probeer te maken.
Laat me raden, de meet vind plaats op een locatie waar je alleen kan zitten en waar veel rockmuziek gedraait wordt ?
Ik kom niet eens meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als het in Groningen is kom ik. Om AP te zien.
Jij komt soberzo.quote:
Omdat haters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
AP je komt sobiborzo, waarom zou je niet gaan?
Zullen we dan met z'n tweeën meetenquote:
Nee, jij bashed mij altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zullen we dan met z'n tweeën meeten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helemaal nietquote:
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?quote:
Krijgt iedereen, er zijn mensen geweest die het leuk vonden dit topic te bekladden met bagger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
waarom krijg ik bij dit topic de waarschuwing:
[..]
Groningen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.quote:
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Nou ja, en als Lamon. zeker weet dat wij serieus een meet willen hebben wij hij misschien ook wel. Zo zijn er vast nog wel wat users.quote:
Username?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.quote:
Nooit van gehoord. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.
the deanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
Zoiets maar....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Wel foto's maken he, dan zien we misschien foto's van de chicks hier die niks op hun fobo hebben staan
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver wegquote:
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.quote:
ik kom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |