Mooi, dan is iedereen nu blij en kan iedereen nu komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, ik kom niet meer als jij komt.
Je hebt het verpest, het moet leuk blijven!
Ik mis de optie Juicyhil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Poll: Wie liever bij KLB meet?AdvancedPower wolvendagen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moeilijk keuze zeg. Daar ga ik even lang over nadenken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zelfs trolls stemmen niet op APquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Wing het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, lees mijn berichtje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hij heeft even op zichzelf gestemd, gun hem dat.
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.quote:
Suggereren dat de fok knokploeg niet bestaat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of er echt gevochten wordt op een meet. Ik kom soberzo.![]()
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of er echt gevochten wordt op een meet. Ik kom soberzo.![]()
Fuck you, ik stemde echt op jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.
Nee, ik stemde op hem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt op jezelf gestemd. Ik bedoel. No one likes you, dude.
Qft. Wie neemt zijn fotocamera mee om actiefoto's te maken?quote:
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.quote:
/carequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Wing het volgende:
Volgens wordt AP toch echt de pispaal van de meet. Mijn advies aan jou is: Niet gaan!
ik mag jou gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.
Meid, ze stemmen niet om mij omdat haters gonna hate. De meesten kennen je nieteens maar ze stemmen wel op je simpelweg omdat ze dan niet op mij hoeven te stemmen.:)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit medelijden, niet omdat je zo leuk bent.
*wacht gespannen af op je klaag topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
/careIk heb hem opgezet dus ik zal gaan ook.
En of jij zal gaan. Chicks schuren tot je erbij neervalt daar in Groningen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
/careIk heb hem opgezet dus ik zal gaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |