+1 kudo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik keek zo:![]()
Alsof mijn PI niet genoeg zei.
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Beetje op mijn kudo van wolvendagen kosten. Ik was er nog wel zo trots op. Irritante pisvlek.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soberzo dat Rob Fruithof uiteindelijk de enige echte winnaar is
101 kudo's al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.
Heb je haar geraakt, genakt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef genakt het volgende:
Vroeger zag ik wolvendagen wel eens in het echt toen was zo nog schattig
Hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef henrydg het volgende:
VONNIS
BESCHRIJVING:
FOK-gebruiker AdvancedPower had een conflict m.b.t. de status van Wolvendagen.
Na verscheidenen onderzoeken kunnen wij concluderen,
CONCLUSIE:
AdvancedPower heeft meer status op www.fok.nl , en wint daarom dit turbospoedappél.
Waar heb je het over? Rob Fruithof heeft hier duidelijk de meeste statusquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef henrydg het volgende:
CONCLUSIE:
AdvancedPower heeft meer status op www.fok.nl , en wint daarom dit turbospoedappél.
geraakt met watquote:
Na Rob Fruithof dan wint APquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Rob Fruithof heeft hier duidelijk de meeste status
[ afbeelding ]
Komt Penisbaard ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoi mag ik in de OP, ik kom.
Ja met 'n honkbalknuppel natuurlijk.quote:
Nee, Stegeman. Alberto Stegeman is de naam.quote:
Ik leef de goodlife, ik zei de goodlife, fok niet nigga want je weet dat het goed blijft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou, 100 kudo's voor jou. Ik haat wd.
neequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja met 'n honkbalknuppel natuurlijk.
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik doe een Wolvendagen sirt aan, mag dat ook?
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ik heb hier meer status dan jij.
Lamonquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.
Op de meet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wanneer gaan we kuzjes delen in het park?
Ik niet. En ik ben KLB-GOD.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee. Jij hoort ook aan AP's kant, net als iedereen eigenlijk muv Wolvendagen zelf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja daar heb je het ook over iemand ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja klopt, ik mag iedereen wel. Behalve Lamon.
Ik denk 14.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd, 12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |