quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Waar zijn de foto's van de vorige meet?
Daar wil ik ook wel heen, wanneer was die nieuwe nou?quote:
Dan kunnen we elkaar niet zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Groninge kom ik niet, kga niet tussen de koeien lopen.
Maar ik moet eerst sowieso de datum weten want in het weekend zit ik voor de komende tijd al voor 90% vol.quote:
Eerlijk? Ze mogen het zelf wel beslissen hoor. Zelf kom ik uit Limburg and I don't mind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef FL_Freak het volgende:
Groningen![]()
Utrecht is eerlijk voor iedereen
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
Niet zo praktisch doen, de polluitslag is veel eerlijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
van 2 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningen
Ricko.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik alleen in Groningen naar een meet kom?Nogmaals ben ik van mening dat mensen die liever naar utereg gaan maar een eigen meet maken ofsowwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |