quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Levenswerk voltooid? Overigens zijn er genoeg weggooiers die wél echt zo zijn, vandaar.
Zie OP.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wie komen er allemaal op de meet?
Poep met tiete.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:11 schreef Ensaf het volgende:
Wat is dit?
Alsof ik komquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Mr.Cooper en o.us komen dan kom ik ook!
En anders kom ik die mongool AP klappen en neem ik foto's ervan!
Dat heb je nu al 10 keer gezegd. Ben je bang dat ze zonder je gaan ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom als jij komt dus tja en SSB gaat komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof ik komLaat maar eerst eens zien wie er komen.
tvp voor de foto'squote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Mr.Cooper en o.us komen dan kom ik ook!
En anders kom ik die mongool AP klappen en neem ik foto's ervan!
En terecht, ik wil serieus komen.quote:Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Maar wáárom zeg je het telkens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En terecht, ik wil serieus komen.
En ik kom soberzo (ja, alweer kneus.)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Waar zijn de foto's van de vorige meet?
Daar wil ik ook wel heen, wanneer was die nieuwe nou?quote:
Dan kunnen we elkaar niet zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Groninge kom ik niet, kga niet tussen de koeien lopen.
Maar ik moet eerst sowieso de datum weten want in het weekend zit ik voor de komende tijd al voor 90% vol.quote:
Eerlijk? Ze mogen het zelf wel beslissen hoor. Zelf kom ik uit Limburg and I don't mind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef FL_Freak het volgende:
Groningen![]()
Utrecht is eerlijk voor iedereen
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
Niet zo praktisch doen, de polluitslag is veel eerlijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef wise het volgende:
Groningen?. Dat ligt volgens mij een buiten uit de route van veel mensen. Utrecht is meer centraal.
van 2 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou en. Er is een directe treinverbinding van utrecht naar groningen
Ricko.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik alleen in Groningen naar een meet kom?Nogmaals ben ik van mening dat mensen die liever naar utereg gaan maar een eigen meet maken ofsowwwww
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
En dan doen we een liveverbinding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
Lijkt me prima! Dat rockmuziek danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elderswtf doet die rotzooi terwwijl ik deze post probeer te maken.
Laat me raden, de meet vind plaats op een locatie waar je alleen kan zitten en waar veel rockmuziek gedraait wordt ?
Ik kom niet eens meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als het in Groningen is kom ik. Om AP te zien.
Jij komt soberzo.quote:
Omdat haters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
AP je komt sobiborzo, waarom zou je niet gaan?
Zullen we dan met z'n tweeën meetenquote:
Nee, jij bashed mij altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zullen we dan met z'n tweeën meeten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helemaal nietquote:
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?quote:
Krijgt iedereen, er zijn mensen geweest die het leuk vonden dit topic te bekladden met bagger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
waarom krijg ik bij dit topic de waarschuwing:
[..]
Groningen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.quote:
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Nou ja, en als Lamon. zeker weet dat wij serieus een meet willen hebben wij hij misschien ook wel. Zo zijn er vast nog wel wat users.quote:
Username?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.quote:
Nooit van gehoord. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.
the deanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
Zoiets maar....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Wel foto's maken he, dan zien we misschien foto's van de chicks hier die niks op hun fobo hebben staan
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver wegquote:
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.quote:
ik kom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |