En je hebt ongeveer een hamer nodig om het 'touch'screen te bedienen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef James1988 het volgende:
Het is echt van den zotte dat ze in NMBS-land zo goed als geen automaten hebben. En de automaten die er zijn, zijn alleen voor binnenlands verkeer en accepteren ook alleen Belgische bankkaarten.
Heeft de NS het toch beter gedaan.
Als er staat dat DB mij geen interrail kaart mag verkopen en zij vervolgens denkt dat dat betekent dat ze aan interrailers geen kaarten mag verkopen, dan is ze of ongelofelijk dom, of ze kan niet lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me toch een brug te ver hoorkunnen of willen is een ander verhaal misschien. En als men niet wil, ja, dan kun je NOG zo goed duits spreken...
Datzelfde kan gezegd worden over de OV-chipkaartautomaten van de RET. Die van het GVB zijn trouwens niet veel beter. Ik hou mijn hart vast voor de automaten van Veolia.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
En je hebt ongeveer een hamer nodig om het 'touch'screen te bedienen...
Was het maar waar...quote:Strippenkaart in april 2011 overal afgeschaft
Ov-chipkaart al definitief afgeschaft in Amsterdam
Crien!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gups! Ben je al een keer langsgeweest ?
Dank voor het screenshot, dat kon ik zelf niet doen hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:26 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, inderdaad. Afschaffen die OV-Chipkaart!
Vanaf vandaag weer overal alleen maar reizen met strippen- en treinkaartjes.
Sloterdijk Hemboog, denk ik: http://www.fransmensonides.nl/hem.htmquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef AstroNova het volgende:
Weet iemand op welk station deze foto is gemaakt? Is een prachtig station en die wil ik op foto zetten
[ afbeelding ]
Je was er zelf al achter, klopt. Ziet er met een zonnetje een stuk gezelliger uit. Hier meer foto's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sloterdijk Hemboog, denk ik: http://www.fransmensonides.nl/hem.htm
Waarom zou je een trein die geen problemen heeft en netjes op tijd rijdt, met opzet gaan vertragen omdat een andere trein vertraging heeft? Zo creëer je vaak indirect wel weer vertraging bij andere treinen verderop in het traject, bijvoorbeeld door aansluitingen, conflicten in spoorgebruik of materieelovergangen. Overigens bepaalt de treindienstleider niet zelfstandig of een trein een andere inhaalt, daar gaat de DVL (vroeger netwerkbestuurder) over.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan is het dus simpelweg kiezen tussen Sprinter op tijd en Sprinter +6. Nou, dan weet je het wel
Ja, precies, dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, laat ik nog even reageren op een discussie uit het vorige topic.
[..]
Waarom zou je een trein die geen problemen heeft en netjes op tijd rijdt, met opzet gaan vertragen omdat een andere trein vertraging heeft?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Crien!
Langsgeweest![]()
Waar? Bij de grote AH to go?
Jazeker!! Chocolade koekjes yeah! Vooral na het overwerken, want dan zijn ze nog een beetje warmquote:
714, ¤ 1.35.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jazeker!! Chocolade koekjes yeah! Vooral na het overwerken, want dan zijn ze nog een beetje warmO+O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
714, ¤ 1.35.Geen idee, ze redden het nooit tot ik thuis ben... Maar ze zijn wel zo goddelijk, heel het overwerkleed is vergeten als ik ontdek dat ik een vers chocolade koekje te pakken hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik heb dr nog nooit eentje gegeten ;o Ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, ze redden het nooit tot ik thuis ben... Maar ze zijn wel zo goddelijk, heel het overwerkleed is vergeten als ik ontdek dat ik een vers chocolade koekje te pakken heb
Ooh, doe het niet!! Neem jezelf in bescherming, je kunt niet meer zonder straksquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb dr nog nooit eentje gegeten ;o Ben benieuwd
Whahaha. Ik heb momenteel toch geen geld meer en haal eigenlijk nooit voer. ;o Nou ja, misschien ooit uitproberen. xD Ooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, doe het niet!! Neem jezelf in bescherming, je kunt niet meer zonder straks![]()
![]()
Mijn werkgever betaalt mijn choco cookiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb momenteel toch geen geld meer en haal eigenlijk nooit voer. ;o Nou ja, misschien ooit uitproberen. xD Ooit.
Heeft iemand je al verteld dat er water tussen Malta en de rest van de wereld ligt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef James1988 het volgende:
Mijn chococookies betalen mijn werkgever.
In other news: morgen naar Malta. Met de auto naar Zaventem, met de trein terug. Ik heb er zin in.
Dat hield jou ook niet tegen bij die VSM reisquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef greavy het volgende:
Die weten we nu wel. Is volgens mij al 4x langsgekomen de afgelopen dagen...
Vanaf Zaventem, wijsneusquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft iemand je al verteld dat er water tussen Malta en de rest van de wereld ligt?
Als je dagelijks Breda - Amsterdam doet heb je wel flink wat meer afgelegd denk ik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef James1988 het volgende:
Hmm, zojuist even zitten rekenen. In de periode 1 oktober 2008 - 1 oktober 2009 heb ik, schat ik, zo'n 26.000 kilometer per trein afgelegd. Waarschijnlijk meer, maar ik heb niet alle reizen in detail vastgelegd. In de periode oktober 2009 - nu heb ik ook nog eens zo'n 6800 km getreind.
Niet slecht.
Deze is ouder...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef Ireyon het volgende:
'k Zat zo eens door die topiclijst te bladeren en vroeg me af; wat is eigenlijk de langst lopende reeks op 't forum? Volgens mij maakt deze best een goede kans met ruim 7 jaar?
Voor het buitenland gebruik ik deze site. Je moet meestal wel even kijken of het via station klopt, soms neemt 'ie vreemde routes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Voor 2010 zit ik op dit moment al ver boven de 6.000 kilometer met binnenlandse kilometers spoor.
Hoeveel exact weet ik niet, heb het nooit goed bijgehouden, tegenwoordig wel.
Ritten met een stoomtrein of ander historisch materieel heb ik nog niet eens meegerekend.
Weet iemand hoe je de buitenlandse kilometers spoor kan berekenen? Voor Nederland gebruik ik een online tool..
Met welke site kan je dat uitrekenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Voor 2010 zit ik op dit moment al ver boven de 6.000 kilometer met binnenlandse kilometers spoor.
Hoeveel exact weet ik niet, heb het nooit goed bijgehouden, tegenwoordig wel.
Ritten met een stoomtrein of ander historisch materieel heb ik nog niet eens meegerekend.
Weet iemand hoe je de buitenlandse kilometers spoor kan berekenen? Voor Nederland gebruik ik een online tool..
http://software.blijbol.nl/spoorkompas/TreinnetWeb.html#quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Ferry_Mingelen het volgende:
[..]
Met welke site kan je dat uitrekenen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef dennistd het volgende:
Kun je daarvoor geen chococookie-topic openen?
Leuke filmpjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:52 schreef greavy het volgende:
Tijdens VSM Corus Express een aantal filmpjes gemaakt, hierbij al 3 online staan:
Precies, dat was ook waar ik metyeen aan moest denkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef thats-me het volgende:
Was dat niet ergens midden in de jaren '80.. Tijdens een excursie van de NVBS. Dat ze van Groningen naar Drachten gingen, en hier door de straten van Leek rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |