Dat hield jou ook niet tegen bij die VSM reisquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef greavy het volgende:
Die weten we nu wel. Is volgens mij al 4x langsgekomen de afgelopen dagen...
Vanaf Zaventem, wijsneusquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft iemand je al verteld dat er water tussen Malta en de rest van de wereld ligt?
Als je dagelijks Breda - Amsterdam doet heb je wel flink wat meer afgelegd denk ik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef James1988 het volgende:
Hmm, zojuist even zitten rekenen. In de periode 1 oktober 2008 - 1 oktober 2009 heb ik, schat ik, zo'n 26.000 kilometer per trein afgelegd. Waarschijnlijk meer, maar ik heb niet alle reizen in detail vastgelegd. In de periode oktober 2009 - nu heb ik ook nog eens zo'n 6800 km getreind.
Niet slecht.
Deze is ouder...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef Ireyon het volgende:
'k Zat zo eens door die topiclijst te bladeren en vroeg me af; wat is eigenlijk de langst lopende reeks op 't forum? Volgens mij maakt deze best een goede kans met ruim 7 jaar?
Voor het buitenland gebruik ik deze site. Je moet meestal wel even kijken of het via station klopt, soms neemt 'ie vreemde routes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Voor 2010 zit ik op dit moment al ver boven de 6.000 kilometer met binnenlandse kilometers spoor.
Hoeveel exact weet ik niet, heb het nooit goed bijgehouden, tegenwoordig wel.
Ritten met een stoomtrein of ander historisch materieel heb ik nog niet eens meegerekend.
Weet iemand hoe je de buitenlandse kilometers spoor kan berekenen? Voor Nederland gebruik ik een online tool..
Met welke site kan je dat uitrekenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef greavy het volgende:
Voor 2010 zit ik op dit moment al ver boven de 6.000 kilometer met binnenlandse kilometers spoor.
Hoeveel exact weet ik niet, heb het nooit goed bijgehouden, tegenwoordig wel.
Ritten met een stoomtrein of ander historisch materieel heb ik nog niet eens meegerekend.
Weet iemand hoe je de buitenlandse kilometers spoor kan berekenen? Voor Nederland gebruik ik een online tool..
http://software.blijbol.nl/spoorkompas/TreinnetWeb.html#quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Ferry_Mingelen het volgende:
[..]
Met welke site kan je dat uitrekenen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef dennistd het volgende:
Kun je daarvoor geen chococookie-topic openen?
Leuke filmpjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:52 schreef greavy het volgende:
Tijdens VSM Corus Express een aantal filmpjes gemaakt, hierbij al 3 online staan:
Precies, dat was ook waar ik metyeen aan moest denkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef thats-me het volgende:
Was dat niet ergens midden in de jaren '80.. Tijdens een excursie van de NVBS. Dat ze van Groningen naar Drachten gingen, en hier door de straten van Leek rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |